Prolog |
Smrt je vysbození, nikoli trest...... |
|
Co může bý horší? |
Nesnáším život, zbožňuji smrt..... Láska? K čemu? K trápení? Děkuji, nemám zájem! Moc času nezbývá..... Smrt je pouze další krok, kam? Do neznáma..... Ale co může být horší, než tento život? Snad jen, samota. ale TA je v mém životě na dením pořádku..... Proč tedy žít? |
|
Epilog |
dejte mi už konečně svatý klid..... |
|
Názory čtenářů |
11.02.2006 18:41
Shammann
|
Zamrzlé štěstí napsal(a): Mario Czerney napsal(a): Repulsion napsal(a): Promiň, Mario, ale tohle bylo opravdu velmi nevhodné. Někdy bys mohl trochu víc přemýšlet a míň se předvádět. och, tady nejde o předvádění, jestli ano, tak se předvádí autor Myslím,že máš dobrý způsob léčby.Neboť je fakt,že když mě (v téměř totožné situaci jako je autor)každý přemlouval a přesvědčoval,tak jsem se v těch pocitech rochňala,ale když mi bylo řečeno-drž hubu a už to kurva udělej,tak jsem najednou začla přemýšlet úplně jinak. bych rozlišoval problém a pseudoproblém... |
11.02.2006 18:41
Repulsion
|
Karp napsal(a): tohle dílko je fakt objev hahaha proč mám pocit, že to sem napsalo už aspoň hodně moc lidí? promiň, tvůj pocit je nejspíš silnej, když o tom píšeš, ale jinak je to nuda. Mario Czerney napsal(a): och, tady nejde o předvádění, jestli ano, tak se předvádí autor Někdy se vyplatí používat také něco jiného než první signální. A nebo si přečíst názor ostatních pod dílem. Jak to vypadá, má autor opravdu vážný problém a tohle je možná jeden z jeho pokusů, jak to řešit. Napsal jsem mu, ať se zkusí o tom víc rozepsat, že tady určitě najde spřízněné duše. Opravdu si nejsem jist, zda do toho bude mít po vašich duchaplných výlevech chuť. Moc vám oběma děkuju. |
11.02.2006 18:44
Zamrzlé štěstí
|
Repulsion napsal(a): Karp napsal(a): tohle dílko je fakt objev hahaha proč mám pocit, že to sem napsalo už aspoň hodně moc lidí? promiň, tvůj pocit je nejspíš silnej, když o tom píšeš, ale jinak je to nuda. Mario Czerney napsal(a): och, tady nejde o předvádění, jestli ano, tak se předvádí autor Někdy se vyplatí používat také něco jiného než první signální. A nebo si přečíst názor ostatních pod dílem. Jak to vypadá, má autor opravdu vážný problém a tohle je možná jeden z jeho pokusů, jak to řešit. Napsal jsem mu, ať se zkusí o tom víc rozepsat, že tady určitě najde spřízněné duše. Opravdu si nejsem jist, zda do toho bude mít po vašich duchaplných výlevech chuť. Moc vám oběma děkuju. No,já jsem upřímně napsala to,co a jak z toho dostalo mě.Jestli jsem mu ublížila,je mi to líto. |
11.02.2006 18:45
Zamrzlé štěstí
|
Shammann napsal(a): Zamrzlé štěstí napsal(a): Mario Czerney napsal(a): Repulsion napsal(a): Promiň, Mario, ale tohle bylo opravdu velmi nevhodné. Někdy bys mohl trochu víc přemýšlet a míň se předvádět. och, tady nejde o předvádění, jestli ano, tak se předvádí autor Myslím,že máš dobrý způsob léčby.Neboť je fakt,že když mě (v téměř totožné situaci jako je autor)každý přemlouval a přesvědčoval,tak jsem se v těch pocitech rochňala,ale když mi bylo řečeno-drž hubu a už to kurva udělej,tak jsem najednou začla přemýšlet úplně jinak. bych rozlišoval problém a pseudoproblém... jak víš,že jsem se plácala v pseudoproblému? |
11.02.2006 18:48
Mario Czerney
|
Repulsion: Tys to vážně nepochopil? Někdy si člověk musí zajít až na dno, aby mohl zpátky. Budeš jeho psychiatr? Vrátíš ho do tohohle normálu? Má možnost volby. Nepotřebuje psychiatra, kterej bude léčit jeho nemoc, potřebuje mistra s velkým M, který mu ukáže cestu. Nemoc je jen podřadným jevem... Ale ano, psychiatr ho zas uspí, aby to tady dotáhl do konce... |
11.02.2006 19:00
Repulsion
|
Už zase bláboliš Mario. Zatím toho o našem novém kamarádovi víme příliš málo, abychom mohli cokoliv konstatovat. Ale jednu věc Ti mohu říct s naprostou jistotou - "Mistr" Ti pomůže, pokud máš psychologický problém. Pokud máš rozhašenou chemii, mozkové spoje a pod., tak Ti může pomoci jedině léčba. Pokud jsi opravdu nemocný, tak Ti nikdo žádnou cestu neukáže. A když jo, tak ji zase rychle ztratíš. Nebo tě taky může dovést někam úplně jinam, než by sis přál. |
11.02.2006 19:13
Mario Czerney
|
Repulsion: Teď blábolíš Ty. Mistr neléčí, nepomáhá. Od toho tu není. Byl bych velice rád, kdybys teď upřel pozornost na následující tři názory: Mario Czerney: Spáchej sebevraždu Stanislav: Mário, tvý rady jsou fakt někdy neocenitelný. ach jo. :o) The Man who is dead: si také říkám.....
|
11.02.2006 19:34
Repulsion
|
Mario Czerney napsal(a): Mistr neléčí, nepomáhá. Od toho tu není.
Ty máš na mysli nějakého konkrétního Mistra? |
11.02.2006 19:46
The_Man_who_is_dead
|
Děkuji všem..... |
11.02.2006 20:09
Nesvá
|
Nejsem odborník,ale jeho slova zní - znuděn životem,uchvácen smrtí.
Mě to spíš připadá,že se v této poloze vyžívá. |
11.02.2006 20:13
Raimund Jezu
|
The_Man_who_is_dead napsal(a): Děkuji všem..... Raději piš ( a hodně ). |
11.02.2006 21:06
Vladimír Ochrana
|
všem: naprosto souhlasím s Repulsionem ve všem, co zde napsal
autorovi: dílo jako poezii nehodnotím, vnímám je také spíše jako volání o pomoc, podle avíza od Repulsiona jsem asi ten, o kom se zmínil někde na začátku svých zde prezentovaných názorů - takže: pokud máš problém, vím o něm něco z obou stran, jednak mám za sebou téměř dvacet let práce na akutních psychiatrických odděleních jako ošetřovatel, jednak jsem v minulé pětiletce strávil zhruba rok a půl na antidepresivech. Chceš-li to tedy probrat nějak víc, rád tomu budu věnovat čas, ozvi se mi, prosím, formou zprávy a napiš mi o sobě tolik, kolik ti tvé současné síly dovolí.
|
11.02.2006 22:00
Repulsion
|
Zamrzlé štěstí napsal(a): ... mě se stačí pořádně opít. Tak to asi nebude ta pravá depka. To by Tě chlast dorazil.
Nesvá napsal(a): Nejsem odborník,ale jeho slova zní - znuděn životem,uchvácen smrtí. Mě to spíš připadá,že se v této poloze vyžívá. To je taky názor na Nobelovu cenu. Pokud by to bylo, jak říkáš, tak je autor v pohodě - z toho se dostane. Ale jelikož píše, že se léčí na psychiatrii a ani antidepresiva mu nepomáhají, tak to bude asi trochu jinak. Ale to, že se v tom vyžívá, to je docela dobře možné. To k té nemoci totiž také patří. |
12.02.2006 00:15
Confused Garth
|
No. Myslím, že jste na Maria trochu tvrdí. On si to "mrtvý muž" přebere. |
12.02.2006 10:50
Mario Czerney
|
všem: Nesouhlasím se vším co tu napsal Repulsion, tudíž nemohu souhlasit s ničím co tu napsal Vladimír Ochrana, který souhlasí se vším, co napsal Repulsion. To na úvod. …a chtěl jsem pokračovat, ale udělám to jinak, i když mám rozepsanou povídku a těšil jsem se na víkend, že budu s ní… Udělám to jinak! Kvůli vám všem!
jen potřebuji trochu času |
12.02.2006 11:07
Vladimír Ochrana
|
ad Mario:Ta první věta je přísně logická, za tu poklona. Ve všem ostatním ovšem připomínáš tlakový hrnec, kterému přestal fungovat výpustný ventil zatímco hospodyňka veselá tlachá na schodech se sousedkou.
Jelikož "mrtvý muž" si to naštěstí, zdá se, přebral, jak správně podotkl
Zmatený Garth, mohu se nyní usmívat. |
12.02.2006 14:44
Mario Czerney
|
http://www.literra.cz/moduly/tvorba/php/dilo.php?dilo_id=23564 |
12.02.2006 23:10
Smutny_B
|
připomímá mi to stav mi blízký co nedávno se otřásl v základech, ale myslím že není lepšího léku na něj, je právě to co si udělal, a protože si měl odvahu jít s tím dál než já,tohle si píšu do občasníčku, máš ho tu*, a jen tak dál, fakt je to skvělá věc, papír a něco k psaní, a ten klid... |
16.02.2006 13:42
Barbar_Cohen
|
Zkus se trochu vzchopit, zabít se? Proč? Určitě jsou na světě lidé co tě mají rádi a tím že by ses zabil, bys jim akorát ublížil, stojí ti to opravdu za to? V mém životě jsou také chvíle, a že jich není málo, kdy už nevím jak dál, několikrát jsem už stál na mostě nebo na skále v Bráníku a říkal si: proč neskočit, ale uvědomil jsem si že sem toho v životě ještě moc nestihl a kdybych skočil tak bych se o to vše ošidil a to by byla škoda ne? Co jsem si pročítal kritiky tak ti zde spousta lidí nabízí pomoc, tak ji chytni všema deseti a vůbec se nerozmýšlej, to je má rada |
27.06.2006 12:10
engelmar
|
Asi jsem toto dilo uz cet, prijde mi kapanek povedome. Nicmene mi prijdou ty vase reci, co jste zde vedli trochu nevhodne a svym zpusobem jsi to vyprovokoval ty, i kdyz asi ne ucelne. Podle me to chtelo dat vic skrytych nazoru. Ted muzes rici, ze ja vlastne ted jednam uplne stejne, ale myslim si, ze kdyz zde bylo dilo vlozeno 10. unora a autor zde byl naposledy 14. unora tak moc nehrozi, ze tento muj komentar bude cist jeste nekdo jiny krome tebe. Mimochodem by me docela zajimalo, co asi autor nyni dela.
S uctou Engelmar |
Přidat názor ...nápověda k hodnocení  |
(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)
|