Dílo #60705
Autor:Pan Japko
Druh: Tvorba
Kategorie:Próza/Povídka
Zóna:Jasoň
Datum publikace:15.12.2009 21:46
Počet návštěv:7260
Počet názorů:46
Hodnocení:6 2 5
Patří do archívu:<Soukromý> Alan Marceau: Dialektika všedního dne,
<Soukromý> stanislav: Díla Mistrů

Blikon
Blikon a cédéman jdou v parku a blikon povídá: "Cédémane uhni nevidim na druhej konec parku." Cédéman se na blikona podívá a ptá se: "Blikone jedl jsi dnes jogurt?" A blikon odpoví:"Máš na hlavě popelník".

Názory čtenářů
15.12.2009 21:56
Pan Japko
 
stanislav napsal(a):
 
Pan Japko napsal(a):
dneska jsem dlouho prožíval okamžik tvorby tohoto díla, je v něm nastřádáno mnoho energie a zároveň zkušenosti, máš pravdu
prýští to na mě gejzírovitě přímo. je v tom moc energie, ano.
třeba Rubikon si s tím zatím neví rady, asi ještě není na této úrovni gnóse
15.12.2009 21:56
stanislav
hlavní hrdinové jsou přímo archetypální. postmoderní doba. je pregnantně vyjádřena. Bauman se svým tulákem zevlounem a dalšími  je hnedle druhej. jeho myšlenky jsou již mrkev, díky tvému novému filosofickému náhledu.
15.12.2009 21:57
stanislav
 
Pan Japko napsal(a):
 
stanislav napsal(a):
 
Pan Japko napsal(a):
dneska jsem dlouho prožíval okamžik tvorby tohoto díla, je v něm nastřádáno mnoho energie a zároveň zkušenosti, máš pravdu
prýští to na mě gejzírovitě přímo. je v tom moc energie, ano.
třeba Rubikon si s tím zatím neví rady, asi ještě není na této úrovni gnóse
rubik třeba neví, jak na to, je to vleký sousto, ale dej mu čas.
15.12.2009 21:58
Pan Japko
 
stanislav napsal(a):
hlavní hrdinové jsou přímo archetypální. postmoderní doba. je pregnantně vyjádřena. Bauman se svým tulákem zevlounem a dalšími  je hnedle druhej. jeho myšlenky jsou již mrkev, díky tvému novému filosofickému náhledu.
přesně to jsem měl na mysli - vyjádření postmoderně archetypální dvojice, něco jako Bekett, ale posunuté o několoik desítek let později na jakousi somatickou degeneraci a nemožnost rozloučení kódu při artikulaci řečového aktu
15.12.2009 22:00
stanislav
Potloukání bez cíle, putování bez předem stanovené trasy bylo porušením
řádu, který moderní zákonodárci pracně vybudovali. Tulák unikal
kontrole, nemusel uznávat normy a snadno mohl odejít jinam, jestliže se
mu tyto normy nelíbily.

Na sklonku moderní epochy se životní způsob tuláka mění z nevýhody ve výhodu, v trumf.

cituji Baumana, tys mu dal mat. jogurt a popelník, jak stručné, ale jak o míle před kýmkoliv jiným, kdo si s tímto thematem pohrával intelektuálně...
15.12.2009 22:01
Pan Japko
on to jako Bauman ještě musí interpretovat, nebo se o interpretaci jaksi pokouší, ale otázkou je, zda je nějaký náhled vůbec potřeba
15.12.2009 22:02
stanislav
 
Pan Japko napsal(a):
on to jako Bauman ještě musí interpretovat, nebo se o interpretaci jaksi pokouší, ale otázkou je, zda je nějaký náhled vůbec potřeba
ano. emotivní součástky mysli jsi nastartoval stokrát líp, než suchar Bauman. nejde jen o rácio, ale holistní pošimrání čtenářova mozku, to jsi zvádnul na jedna, japko!
15.12.2009 22:04
Pan Japko
Rubika to asi odstřelilo do jiných transcendentálních sfér poznání, doufám, že až se probere z různých antimonií, tak přijde mému dílu na chuť
15.12.2009 22:09
stanislav
 
Pan Japko napsal(a):
Rubika to asi odstřelilo do jiných transcendentálních sfér poznání, doufám, že až se probere z různých antimonií, tak přijde mému dílu na chuť
rubik tohle podle mě nedá, není vyškolen v postmoderních naukách, je to chytrej kluk, ale neni blikonsky intelektuální či jinak nadán pro toto, aby se vžil do dost náročné textové struktury tvého mistrovského opusu, nechci ho podceňovat, ale jako fakt tomu moc nevěřím, že je schopen vystihnout a vstřebat všechny nyjance díla. a že jich tam je!
15.12.2009 22:13
Pan Japko
také si to myslím stanislave, ale moc ti děkuji za povzbuzení, protože jde opravdu o náročné dílo a jsem rád, že zrovna ty jsi se do něj ponořil, ovšem není divu s tvojí sečtělostí a orientací jak v psychologii tak archetypech či postmodernismu a zároveň šamanismu
15.12.2009 22:16
stanislav
 
Pan Japko napsal(a):
také si to myslím stanislave, ale moc ti děkuji za povzbuzení, protože jde opravdu o náročné dílo a jsem rád, že zrovna ty jsi se do něj ponořil, ovšem není divu s tvojí sečtělostí a orientací jak v psychologii tak archetypech či postmodernismu a zároveň šamanismu
dost mě to sebralo. když jsem to viděl poprvé. ale mé vnitřní zření mi řeklo: Stanislave, sečkej, odpoutej chladnou mysl, nažhav se,  nedělej si zbrklý úsudek, ochutnávej tohoto plodu zralé literatury, nenech se zmást nechvalnou pověstí serveru, a jak jsem se naladil, už mě to vzalo. už mě to mělo. je to prostě majstrštyk, jak mezi námi mentály a hochy od pera, řikáme... 
15.12.2009 22:18
Pan Japko
opravdu děkuji, moc to pro mě znamená, posílám ti paprsek lásky, myslím, že i takový fis by měl z tohoto díla radost
15.12.2009 22:20
stanislav
 
Pan Japko napsal(a):
opravdu děkuji, moc to pro mě znamená, posílám ti paprsek lásky, myslím, že i takový fis by měl z tohoto díla radost
paprsek doletěl v pořádku, jen kolem průběžný kapku nabral rotaci, ale jako dorazil, díky.
15.12.2009 22:21
stanislav
cédéman a blikon, chocho. fakt je to špičkovej opus. du to meditovat, díky ti. 
15.12.2009 22:23
Pan Japko
 
stanislav napsal(a):
cédéman a blikon, chocho. fakt je to špičkovej opus. du to meditovat, díky ti. 
já také ještě o tom budu přemýšlet
15.12.2009 22:38
stanislav
 
Pan Japko napsal(a):
 
stanislav napsal(a):
cédéman a blikon, chocho. fakt je to špičkovej opus. du to meditovat, díky ti. 
já také ještě o tom budu přemýšlet
já jsem tim přehlcen, dám si pauzu, praská mi z toho hlava, japko, je to fakt jízda, cos tu pochystal...
16.12.2009 09:28
Charlien
 
stanislav napsal(a):
konečně jsi uzrál v tvůrce jasnozřivé a průzračně inteligentní prosodie. musim tě pochválit.
he he, děsná pí.ovina 8-)
16.12.2009 14:17
way
silná káva, totok..
16.12.2009 21:43
josefk
víš, proč se, až ti bude čtyřicet, vždycky zpotíš mezi prvním a druhým orgasmem? protože bude mezitím vždycky léto
17.12.2009 01:46
Alan Marceau
paráda...
[ << ] [ < ] [ > ] [ >> ]

Přidat názor        ...nápověda k hodnocení
Avízo:
Anonym neuděluje tipy Skrytý názor

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)