Trapnoszt má k motorkám velmi viklavý postoj. Cítí se být řidítkem. Provozem světa na nestabilním podvozku a křižovatkou jeho dálnic.
Trapnoszt jako řidítko je složena z několika ohybů v jejímž středu se nachází kloub. Kloub trapnoszt definuje v rovině pohlavního styku jako celek umožňující kývavý pohyb tam a zase zpět v několika rovinách za předpokladu, že tuto pravidelnou změnu směru umožní takzvaná kloubní jamka.
Kloubní jamka se stejně jako motorkáři po trapnoszti může porůznu vozit zejména v případě, že trpí určitým nadbytkem trapszné přitažlivosti po stránce fyzické i duševní. Stává se v ten moment hlavní křižovatkou trapszné smyslnosti uvolňující do mozku příliv endorfínů a jiných povznášejících hormonů. Tímto momentem se trapnoszt stává jedním z nejvášnivějších motorkářů a motorkou zároveň.
Trapnoszt nemůže tvrdit, že by byla vysazená na nějaký firemní typ. V případě veliké jezdecké nouze a dostatku alkoholu v krvi bere takřka cokoli, na čem je možné křižovat trapszné meziprostory.
Trapnoszt velmi ráda křižuje po neznámých a neprozkoumaných územích. Z hlediska ryze motorkářského se tedy stává spíše dvoukolým experimentem s podvozkem a pohodlnou sedačkou.
Ne,tak některý od trapnoszti jsou zajímavý..měním názor.zajímalo by mě,o co ti jde,esi avízama chceš dosáhnout toho,aby tvý díla vidělo co nejvíc lidí;chceš je naštvat;chceš je oslovit anebo zbývá poslední možnost - že tím nechceš VŮBEC NIC