Téma #661 |
Autor: | Epicure |
Fórum: |
Datum publikace: | 17.11.2007 12:09 |
Počet návštěv: | 1691 |
Počet názorů: | 61 |
Co takhle vydat zlatý výběr literry? |
Tak mě napadlo, že by vůbec nebylo od věci uspořádat jakýsi sborník děl z Literry. Samozřejmě jen těch, která by stála za to, což by šlo vybrat formou ,,soutěže". Pokud by jste do toho chtěli jít a měli chuť, pište náměty a názory a hlavně i způsob, jakým bychom to mohli provést. Jako nejlepší se mi prozatím jeví využití služeb knihovnicka.cz, kde nabízí třeba i distribuci, ale ostatním návrhům se nebráním. A taky by chtělo promyslet, jak to financovat, protože jsem student a navíc student, co je chudší než kostelní myš, takže tisk bych sám neutáhl...Co vy na to? |
|
Názory |
22.11.2007 23:54
Monty
|
stanislav napsal(a): a hlavně už vim, jak se jmenuje: Nozima... Nozima s velkejma kozima? :o) |
22.11.2007 23:57
stanislav
|
Monty napsal(a): stanislav napsal(a): a hlavně už vim, jak se jmenuje: Nozima... Nozima s velkejma kozima? :o) ne, je velmi souměrná, nic nepřebejvá, ničeho neni zas málo, hezoučká jak vobrázek... meditovala, jestli mi připomíná číňanku, já na to, že spíš tedy íránku, ale nejvíc ze všeho uzbekistánku... hehe |
22.11.2007 23:59
Monty
|
stanislav napsal(a): Monty napsal(a): stanislav napsal(a): a hlavně už vim, jak se jmenuje: Nozima... Nozima s velkejma kozima? :o) ne, je velmi souměrná, nic nepřebejvá, ničeho neni zas málo, hezoučká jak vobrázek... meditovala, jestli mi připomíná číňanku, já na to, že spíš tedy íránku, ale nejvíc ze všeho uzbekistánku... hehe Jestli unese dvacet kilo za krkem, ber ji, Stáník už dneska fňukal, že potřebuje ještě jednu záložní matku... |
23.11.2007 00:00
stanislav
|
no, milá ženo, s tim moc nepočítej, já na ženy zas tak hrr nejsem. napsat úkol, to jo, pohovořit, taky, ale dál bych to nehrnul... :o)) |
23.11.2007 00:03
Monty
|