Téma #661 |
Autor: | Epicure |
Fórum: |
Datum publikace: | 17.11.2007 12:09 |
Počet návštěv: | 1689 |
Počet názorů: | 61 |
Co takhle vydat zlatý výběr literry? |
Tak mě napadlo, že by vůbec nebylo od věci uspořádat jakýsi sborník děl z Literry. Samozřejmě jen těch, která by stála za to, což by šlo vybrat formou ,,soutěže". Pokud by jste do toho chtěli jít a měli chuť, pište náměty a názory a hlavně i způsob, jakým bychom to mohli provést. Jako nejlepší se mi prozatím jeví využití služeb knihovnicka.cz, kde nabízí třeba i distribuci, ale ostatním návrhům se nebráním. A taky by chtělo promyslet, jak to financovat, protože jsem student a navíc student, co je chudší než kostelní myš, takže tisk bych sám neutáhl...Co vy na to? |
|
Názory |
17.11.2007 12:21
Epicure
|
Právě, že jsou na internetu...ne, že bych byl vyloženě antiinternetový pisálek, ale mám pocit, že jsou pak všechny díla čtená poněkud zbrkle, bez pozastavování, bez přemýšlení, čistě povrchně. Hraje tu obrovskou úlohu první dojem a to je strašná škoda. Ne, že by to bylo čtenářstvem, myslím si právě, že to způsobuje internet. Zrychluje tok času. A já bych se nad vašimi dílky rád pozastavil a rád bych se na ně podíval z jiného úhlu a plně jim propadl. Papír má kouzelnou moc...ale samozřejmě, když ne, tak ne:-)
|
17.11.2007 12:25
stanislav
|
Epicure napsal(a): Právě, že jsou na internetu...ne, že bych byl vyloženě antiinternetový pisálek, ale mám pocit, že jsou pak všechny díla čtená poněkud zbrkle, bez pozastavování, bez přemýšlení, čistě povrchně. Hraje tu obrovskou úlohu první dojem a to je strašná škoda. Ne, že by to bylo čtenářstvem, myslím si právě, že to způsobuje internet. Zrychluje tok času. A já bych se nad vašimi dílky rád pozastavil a rád bych se na ně podíval z jiného úhlu a plně jim propadl. Papír má kouzelnou moc...ale samozřejmě, když ne, tak ne:-) já čtu věci na internetu stejně pozorně či nepozorně jako na papíře, každý to má jinak asi. |
17.11.2007 12:26
stanislav
|