Dílo #6033
Autor:karel_letoun
Druh:<žádný>
Kategorie:Poezie/Volné verše
Zóna:Jasoň
Datum publikace:14.05.2004 12:16
Počet návštěv:8352
Počet názorů:129
Hodnocení:4 1

Prolog
Nemůžu posílat zprávy, tak s vámi komunikuji takhle ...
Johanka + admin - pokračování
Je pravda, že jsem se nechal unést anonymitou a moje jednání nebylo zrovna nejslušnější.

Je pravda, že jsem byl několikrát upozorňován adminama a nedbal jsem, čekal jsem, kdo vydrží déle.

Je pravda, že jsem musel pár lidí naštvat a to pořádně.

Nechtěl jsem však nikomu ublížit ani ho ponižovat.

Překvapila mě reakce různých lidí. Nebudu nikoho jmenovat. Je normální, že slušní lidé se chtějí bavit se slušnými lidmi. Jsou ale pořád mezi námi ti, kteří jsou nejspravedlivější a nejchytřejší. Dříve to byli oni, kdo upalovali na hranici, později dávali stranické tresty a dnes každého, kdo se jim nehodí, umlčí. Vždycky na sebe upozorňovali a tvářili se nejchytřeji. Divím se jim, že se dokážou srát do věcí, do kterých jim vůbec nic není. Je to jejich povaha.

Bez ohledu na debatu jsem se s čekankou domluvil (kvůli které to vzniklo-její dílo Špička), že proti sobě vlastně vůbec, ale vůbec nic nemáme (proč taky) a bereme to jako drsnou legraci a necháme toho. Bohužel další, kterým do toho vůbec, ale vůbec nic nebylo, mě dál pranýřovali a mě pobavilo, jak jsou hloupí.
Epilog
Navrhuji konec debaty, nemá smysl se tady hádat. Ať si se mnou adminové dělaj co chtěj, děkuji těm co se mě zastali a těm co mě chtěli umlčet přeju, aby se v životě dostali do situace, kdy jim jiní budou kázat, co je správné a co ne.

Nechci se omlouvat, to je to nejjednodušší ...

Počet úprav: 3, naposledy upravil(a) 'karel_letoun', 14.05.2004 12:25.

Názory čtenářů
14.05.2004 14:42
Wopi
No právě. :)
14.05.2004 14:44
Kodynie
Není nad to když je veřejnost informována o sporném případu pořádně z obou stran. ;-) Fámy jsou pak horší. :-(
14.05.2004 14:46
Wopi
No právě. :)
Určitě to chce větší průhlednost.
14.05.2004 15:00
Wiki
Hned na začátku jsme se přece domlouvali, že všechny podobné zásahy se budou zvěřejňovat, aby právě nedocházelo k takovýmhle nedorozuměním.

Proto se přimlouvám za nástěnku.

Merle jednal podle mého soudu oprávněně, i když já bych to tak neřešila, ale jednal v souladu s pravidly, souhlas s kterýmiž každý člověk podepisuje, když se zde registruje.

Stando, myslím, že v poslední době jsi hodně v nepohodě :-)


Osobně doufám, že zásahů bude co nejméně, myslím, že bychom si mohli přestat hrát na mateřskou školku a chovat se jako dospělí.
Což teď adresuju hlavně Karlovi. Jeho chování a snaha o provokaci za každou cenu mi přijdou opravdu dost dětinské.

Umělecké happeningy jsou, Repulsione, bezva, ostatně Tvá díla tak chápu a myslím, že se královsky bavíš nad reakcemi těch, které tak rád provokuješ . Ale pokud se hemží sprosťárnami a hnusem, mě rozhodně nezaujmou, není to můj šálek čaje.

Navrhovala bych nebrat reakce K.L.příliš vážně, pokud, chudák, potřebuje být za každou cenu nechutně sprostý,je to jeho vizitka.

Dokážu udržet nadhled nad takovým jednáním, ale dokážu taky pochopit, že může někoho velice krutě zasáhnout.

A krutý přece být nechtěl, že Karle ?
14.05.2004 15:01
Wiki
avi
14.05.2004 15:12
Wopi
Takže výsledek karlovy snahy zde je ten, že on tu zůstává, zatímco Johanka je vymazána.

Takže zase hrubost a sprostota zvítězila.

Mimochodem - všem, kdo se tady vyjadřují o svobodě umění a happeninzích: nezapomeňte, že je tu ještě spodní proud, který nevidíte. Například zasílání urážlivých dopisů, se kterým karel bohužel nepřestal.

Ať žije svoboda urážet!
14.05.2004 15:25
Wiki
"Nechtěl jsem však nikomu ublížit ani ho ponižovat."

jak si pak vysvětlit tuhle větu , kterou Karel napsal ?

že by byl Karel pokrytec ?
14.05.2004 15:40
bříza
~ dosti nešťastný vývoj

- server se teprve učí orientaci v podobných situacích.
- jedná se ale o komunikační médium a usnadnění mezilidské komunikace. Lidé na světě jsou různí. Někteří zaslepení, někteří krutí, někteří citliví, někteří milující .... všichni však svéprávní a zodpovědní za své činy, svobodní ve svých odchodech i příchodech. Není asi možné vytvářet neproniknutelně oddělená ghetta pro jednotlivé skupiny. Ale je nutno umožnit kultivovat prostředí pro ty, kteří o to zájem mají. Kdysi jsem navrhoval cosi jako "klub", kde by byly nároky na etiku vyšší a odkud by podobní hrubci byli neobyčejně rychle a definitivně "vyexpedováni". Jiná uvažovaná možnost by bylo zřízení pro podobné týpky oné "pisoárovny", kam by si na dveře a zdi mohli škrábat cokoli. Možná to v budoucnu bude .... kdo ví ....
- Odchody ze znechucení, uražené ješitnosti, nebo pocitu bezbrannosti, demonstrativní pokládání adminských pravomocí na stůl, myslím na místě nejsou. Věc se vyvíjí a má perspektivu. Je to ale chůze po ostří nože, vyžaduje pevné nervy a komunikační schopnosti tvůrců, táhnutí za jeden provaz v zásadních věcech, nadhled + toleranci pléna.
14.05.2004 15:44
Wiki
břízo, máš pravdu a správný úhel pohledu a rozhledu :-))) pro což si Tě již několik let docela dost .vážím :-))))

jenže : "vyžaduje pevné nervy a komunikační schopnosti tvůrců, táhnutí za jeden provaz v zásadních věcech, nadhled + toleranci pléna. "

nepřipomíná Ti to UTOPII ? :-))

KÉŽ BY TO BYLO REALIZOVATELNÉ !!!!!

14.05.2004 15:45
bříza
Wopi napsal(a):


Mimochodem - všem, kdo se tady vyjadřují o svobodě umění a happeninzích: nezapomeňte, že je tu ještě spodní proud, který nevidíte. Například zasílání urážlivých dopisů, se kterým karel bohužel nepřestal.

Ať žije svoboda urážet!
Svoboda urážet - či svoboda urážet se? Ke komunikaci je třeba nejméně dvou jedinců. Co urazí jednoho, jiného neurazí. Osobní blokace nechává rozhodnutí na každém. Byl by veliký problém zavést "spam filter" i do osobní pošty?
14.05.2004 15:48
Wiki
Možná by bylo poučné, kdyby zde Johanka otiskla osobní korespondenci s Karlem, která bezpochyby proběhla.

Spam zavést do pošty je určitě dobrý nápad.
14.05.2004 15:55
Repulsion
Jestliže se Johanka vymazala, je to škoda. Na druhé straně to, že se člověk smaže, také to o něčem svědčí - narcisismu, ješitnosti, co já vím. Každopádně je to bezohledné vůči těm, kteří mají rádi jeho tvorbu a kteří mu nic neudělali. Nesouhlasím s názorem, že "zvítězila sprostota". Spíš to přecitlivělost neustála.
Když uvážíme, jaký je reálný svět a jaké voloviny se řeší zde a jak to lidé prožívají - je to vážně k smíchu. Literra je to co je - diskusní internetový server se zaměřením na literaturu. Není to smysl života. Každý, kdo to začně příliš prožívat, by se měl poohlédnout po nějaké té vhodné terapii.
14.05.2004 15:56
bříza
Wiki napsal(a):

KÉŽ BY TO BYLO REALIZOVATELNÉ !!!!!
:)

~ za pokus nic nedáš ... mě byli vždycky sympatičtější věční entuziasti, než ti, kteří od "reality" očekávají co nejrychlejší potvrzení své skepse ... Měl jsem vždycky pocit, že ti první si ten život nesmírně užívají, zatímco ti ostatní koukají, aby už co možná brzy měli "odžito" ..... ;)

(btw - tímhle svým přístupem jsem myslím neobyčejně nasral Stanislava ...on si to nějak spojuje v hlavě s pionýrama .... nebo co .... ;) asi nějaký psychotrauma z dětství bych tak koštoval ......)

~ hezký den !
:)
14.05.2004 15:58
Wiki
břízo :-)
Hezký den i Tobě :-)
14.05.2004 15:59
blondýna
Johanka se smjazla?
14.05.2004 16:00
bříza
Repulsion napsal(a):
Nesouhlasím s názorem, že "zvítězila sprostota". Spíš to přecitlivělost neustála.

To je jistě Tvé právo na názor. Je to však nesmírně relativní. Záleží, jaké zaujmeš hledisko - tvrďáku ;)
14.05.2004 16:00
Johanka
ano, má pravdu bříza a Repulsion - jsem svobodná a odpovědná ve svých odchodech - to, že odcházím asi opravdu není až tak problém Karla jako můj - ustáli to jiní, měla jsem ustát také, neustála ... poučení si z toho vezmu
Repulsione, děkuju za radu! Po nějaké té vhodné terapii bych se samozřejmě poohlédnout měla ... je na mě, abych se uměla lépe přizpůsobit realitě ...

nic z osobní korespondence uveřejňovat nebudu, bylo by mi to ještě víc nepříjemné

hodně štěstí

14.05.2004 16:03
Wiki
. Literra je to co je - diskusní internetový server se zaměřením na literaturu. Není to smysl života. Každý, kdo to začně příliš prožívat, by se měl poohlédnout po nějaké té vhodné terapii.[/quote]:-) máš jistě pravdu, ale Literra je určitě i pro spoustu lidí terapie , tyhle literárně společenské servery by se měly zařadit mezi oficiální možnosti psychoterapie :-)
14.05.2004 16:04
Wiki
To Repulsion : se nějak pokazila citace -
14.05.2004 16:06
blondýna
Johanko, nic mi do toho není, ale přesto... pokud vím, tak z Totemu jsi odešla na protest proti remixu ouvej a Pescatoreho, tady neumíš poslat do háje jednoho joudu. prostě tyhle věci se objevujou na všech serverech, co je lepší? mít hezký kytičkový kritiky, nebo ze sebe občas udělat dračici?
[ << ] [ < ] [ > ] [ >> ]

Přidat názor        ...nápověda k hodnocení
Avízo:
Anonym neuděluje tipy Skrytý názor

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)