Dílo #6033
Autor:karel_letoun
Druh:<žádný>
Kategorie:Poezie/Volné verše
Zóna:Jasoň
Datum publikace:14.05.2004 12:16
Počet návštěv:8346
Počet názorů:129
Hodnocení:4 1

Prolog
Nemůžu posílat zprávy, tak s vámi komunikuji takhle ...
Johanka + admin - pokračování
Je pravda, že jsem se nechal unést anonymitou a moje jednání nebylo zrovna nejslušnější.

Je pravda, že jsem byl několikrát upozorňován adminama a nedbal jsem, čekal jsem, kdo vydrží déle.

Je pravda, že jsem musel pár lidí naštvat a to pořádně.

Nechtěl jsem však nikomu ublížit ani ho ponižovat.

Překvapila mě reakce různých lidí. Nebudu nikoho jmenovat. Je normální, že slušní lidé se chtějí bavit se slušnými lidmi. Jsou ale pořád mezi námi ti, kteří jsou nejspravedlivější a nejchytřejší. Dříve to byli oni, kdo upalovali na hranici, později dávali stranické tresty a dnes každého, kdo se jim nehodí, umlčí. Vždycky na sebe upozorňovali a tvářili se nejchytřeji. Divím se jim, že se dokážou srát do věcí, do kterých jim vůbec nic není. Je to jejich povaha.

Bez ohledu na debatu jsem se s čekankou domluvil (kvůli které to vzniklo-její dílo Špička), že proti sobě vlastně vůbec, ale vůbec nic nemáme (proč taky) a bereme to jako drsnou legraci a necháme toho. Bohužel další, kterým do toho vůbec, ale vůbec nic nebylo, mě dál pranýřovali a mě pobavilo, jak jsou hloupí.
Epilog
Navrhuji konec debaty, nemá smysl se tady hádat. Ať si se mnou adminové dělaj co chtěj, děkuji těm co se mě zastali a těm co mě chtěli umlčet přeju, aby se v životě dostali do situace, kdy jim jiní budou kázat, co je správné a co ne.

Nechci se omlouvat, to je to nejjednodušší ...

Počet úprav: 3, naposledy upravil(a) 'karel_letoun', 14.05.2004 12:25.

Názory čtenářů
14.05.2004 13:39
Kodynie
Milý Repulsione, já jsem ochotna Tě tolerovat, zablokovala jsem si Tě jen na avíza prostě proto že nesnáším notorické rozesílače avíz. Kdyby tohle dělal každý, tak můžeme avíza rovnou zrušit, avíza nám mají pomáhat, přivolávat někoho jen tak pro legraci se mi zdá poněkud zhůvěřilé. Jsme jen lidi, když je zrovna někdo v rozmarné náladě druhý být nemusí. Takže proč radši trpělivě nečekat až si mne ostatní sami všimnou a budou chtít se mnou taky dovádět?
14.05.2004 13:42
Wopi
A ještě jednou, nestih jsem to zdůraznit.

Každý sem necpe jen literaturu, je tu mnoho hodně osobních zpovědí, na to je potřeba brát zřetel. Spousta lidí se snaží vypsat ze svých bolestí a to je dobře. Pokud je zasáhneš v době, kdy se zrovna odkryli, je to, jako když praštíš psa do břicha, když si před Tebou lehne na záda.


Uvědomme si to všichni, prosím.
14.05.2004 13:44
Merle
repulsion: pokud sis nevšiml, letounovo umělecké působení nikdo neomezil...

all: jak letoun zkoušel, co kdo vydrží z lidí, prostě zkoušel i co vydrží admini. jak tu sám píše, se tím "bavil".

pokud někdo máte pocit, že zamezení takové server poškozující "zábavě" není z hlediska správců serveru v pořádku, udelejte konkurz na admina místo mě, protože za takových podmínek ho já dělat nebudu
14.05.2004 14:13
Merle
pravidla serveru říkají: Uživatel, který nerespektuje platné zákony ČR, nebo i přes upozornění nerespektuje etická pravidla obvyklá v elektronické
komunikaci, se vystavuje riziku, že budou jeho příspěvky
znepřístupněny veřejné prezentaci, popřípadě jeho účet uzamčen
či smazán nebo jeho IP adresa zablokována.
14.05.2004 14:28
midiman
kdybych mohl, řeknu: smažme to.... tak to smažme a jeďme dál, proč ne. Snad si z toho vezmou zúčastněné strany nějaké to ponaučení.

A jinak osobní názor: Merle se zachoval v mezích správnosti. Bez dalšího komentáře.

Jak už jsem jednou napsal: svoboda má své hranice. A na tom si stojím a nemá to nic společného s bolševikama ani menševikama... sorry. Tak to prostě je. To je můj názor a ten nezměním.
14.05.2004 14:35
Jarboe
Wopi, ale měli byste se s adminem 2 sakra dohodnout, teď psal pod to předchozí karlovo "dílo", že ta osobní blokace by tohle nevyřešila a je to nutný takhle. Tak kdo to tu vlastně šéfuje???
14.05.2004 14:37
Wopi
Budeme se muset dohodnout. :)
14.05.2004 14:40
Wopi
Merle zasáhl naprosto oprávněně.

Fakt je, že by to od nás chtělo větší průhlednost, oznamovat administrativní zásahy veřejnosti a nenechávat to na tom, jak to veřejnosti podají postižení, protože pak velmi snadno zkresleným podáním ovlivní uživatele, kteří neznají pozadí.
14.05.2004 14:41
Jarboe
Udělejte nějakou nástěnku...
14.05.2004 14:42
Wopi
No právě. :)
14.05.2004 14:44
Kodynie
Není nad to když je veřejnost informována o sporném případu pořádně z obou stran. ;-) Fámy jsou pak horší. :-(
14.05.2004 14:46
Wopi
No právě. :)
Určitě to chce větší průhlednost.
14.05.2004 15:00
Wiki
Hned na začátku jsme se přece domlouvali, že všechny podobné zásahy se budou zvěřejňovat, aby právě nedocházelo k takovýmhle nedorozuměním.

Proto se přimlouvám za nástěnku.

Merle jednal podle mého soudu oprávněně, i když já bych to tak neřešila, ale jednal v souladu s pravidly, souhlas s kterýmiž každý člověk podepisuje, když se zde registruje.

Stando, myslím, že v poslední době jsi hodně v nepohodě :-)


Osobně doufám, že zásahů bude co nejméně, myslím, že bychom si mohli přestat hrát na mateřskou školku a chovat se jako dospělí.
Což teď adresuju hlavně Karlovi. Jeho chování a snaha o provokaci za každou cenu mi přijdou opravdu dost dětinské.

Umělecké happeningy jsou, Repulsione, bezva, ostatně Tvá díla tak chápu a myslím, že se královsky bavíš nad reakcemi těch, které tak rád provokuješ . Ale pokud se hemží sprosťárnami a hnusem, mě rozhodně nezaujmou, není to můj šálek čaje.

Navrhovala bych nebrat reakce K.L.příliš vážně, pokud, chudák, potřebuje být za každou cenu nechutně sprostý,je to jeho vizitka.

Dokážu udržet nadhled nad takovým jednáním, ale dokážu taky pochopit, že může někoho velice krutě zasáhnout.

A krutý přece být nechtěl, že Karle ?
14.05.2004 15:01
Wiki
avi
14.05.2004 15:12
Wopi
Takže výsledek karlovy snahy zde je ten, že on tu zůstává, zatímco Johanka je vymazána.

Takže zase hrubost a sprostota zvítězila.

Mimochodem - všem, kdo se tady vyjadřují o svobodě umění a happeninzích: nezapomeňte, že je tu ještě spodní proud, který nevidíte. Například zasílání urážlivých dopisů, se kterým karel bohužel nepřestal.

Ať žije svoboda urážet!
14.05.2004 15:25
Wiki
"Nechtěl jsem však nikomu ublížit ani ho ponižovat."

jak si pak vysvětlit tuhle větu , kterou Karel napsal ?

že by byl Karel pokrytec ?
14.05.2004 15:40
bříza
~ dosti nešťastný vývoj

- server se teprve učí orientaci v podobných situacích.
- jedná se ale o komunikační médium a usnadnění mezilidské komunikace. Lidé na světě jsou různí. Někteří zaslepení, někteří krutí, někteří citliví, někteří milující .... všichni však svéprávní a zodpovědní za své činy, svobodní ve svých odchodech i příchodech. Není asi možné vytvářet neproniknutelně oddělená ghetta pro jednotlivé skupiny. Ale je nutno umožnit kultivovat prostředí pro ty, kteří o to zájem mají. Kdysi jsem navrhoval cosi jako "klub", kde by byly nároky na etiku vyšší a odkud by podobní hrubci byli neobyčejně rychle a definitivně "vyexpedováni". Jiná uvažovaná možnost by bylo zřízení pro podobné týpky oné "pisoárovny", kam by si na dveře a zdi mohli škrábat cokoli. Možná to v budoucnu bude .... kdo ví ....
- Odchody ze znechucení, uražené ješitnosti, nebo pocitu bezbrannosti, demonstrativní pokládání adminských pravomocí na stůl, myslím na místě nejsou. Věc se vyvíjí a má perspektivu. Je to ale chůze po ostří nože, vyžaduje pevné nervy a komunikační schopnosti tvůrců, táhnutí za jeden provaz v zásadních věcech, nadhled + toleranci pléna.
14.05.2004 15:44
Wiki
břízo, máš pravdu a správný úhel pohledu a rozhledu :-))) pro což si Tě již několik let docela dost .vážím :-))))

jenže : "vyžaduje pevné nervy a komunikační schopnosti tvůrců, táhnutí za jeden provaz v zásadních věcech, nadhled + toleranci pléna. "

nepřipomíná Ti to UTOPII ? :-))

KÉŽ BY TO BYLO REALIZOVATELNÉ !!!!!

14.05.2004 15:45
bříza
Wopi napsal(a):


Mimochodem - všem, kdo se tady vyjadřují o svobodě umění a happeninzích: nezapomeňte, že je tu ještě spodní proud, který nevidíte. Například zasílání urážlivých dopisů, se kterým karel bohužel nepřestal.

Ať žije svoboda urážet!
Svoboda urážet - či svoboda urážet se? Ke komunikaci je třeba nejméně dvou jedinců. Co urazí jednoho, jiného neurazí. Osobní blokace nechává rozhodnutí na každém. Byl by veliký problém zavést "spam filter" i do osobní pošty?
14.05.2004 15:48
Wiki
Možná by bylo poučné, kdyby zde Johanka otiskla osobní korespondenci s Karlem, která bezpochyby proběhla.

Spam zavést do pošty je určitě dobrý nápad.
[ << ] [ < ] [ > ] [ >> ]

Přidat názor        ...nápověda k hodnocení
Avízo:
Anonym neuděluje tipy Skrytý názor

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)