Dílo #64841
Autor:Repulsion_Prorok
Druh: Denní (s)potřeba
Kategorie:Jiné/Písňový text
Zóna:Jasoň
Datum publikace:27.06.2011 10:13
Počet návštěv:3714
Počet názorů:37
Hodnocení:1 2 1

Prolog
http://www.jedendomov.cz/
Kokoti
To se zas sešli kokoti
kokoti, kokoti
to se zas sešli kokoti
kokoti ti ti

To se zas sešli kokoti
kokoti, kokoti
to se zas sešli kokoti
kokoti ti ti

Kokoti se potkali
navzájem se poznali
když potká kokot kokota
to zlá je robota

To se zas sešli kokoti
kokoti, kokoti
to se zas sešli kokoti
kokoti ti ti

Názory čtenářů
27.06.2011 10:19
cold_turkey
yeah dickhead song!

oceňuju variabilitu a hlavně praktičnost díla, dá se použít takřka všude..
27.06.2011 11:14
Alan Marceau
hustý, jak od pražskýho výběru...
27.06.2011 17:16
ferch Llywelyn
Pakliže se vztahuje k prologu, pak musím říct, že střídavá péče je pojem o kterém jsem zatím neslyšela, ale přibyla mi noční můra. Mám 7,5 letou dceru, která se narodila během rozvodu , který se táhl dva roky (přitom šlo o dvě stání a já nechtěla nic, jen klid, žádné vyrovnání majetku - prchla jsem bez koruny - aneb jestli někomu někdy pomohla tak zbytečná instituce jako linka bezpečí...tož to vám přeju). Výsledkem je, že ex-manžel měl vždycky tisíc jiných zálib a kromě dvou "záchvatů" zájmu, které ho přešly stejně rychle jako začly...dcera ho viděla 2 x u soudu a to jí bylo pár měsíců - pokud se tedy vůbec rozhlížela). Nyní máme každý novou rodinu, já jsem vdaná podruhé a nyní pro změnu šťastně a on již potřetí a já mohu jen doufat, že ho to zabaví. Bydlíme doslova na opačných koncích republiky. To jako bude chodit do dvou ZŠ střídavě ? Vždyť ho vůbec nezná a nemá k němu vztah. Jejím tatínkem, kterého zbožňuje (doslova) je můj současný manžel.
Teď se vyloženě mohu začít klepat hrůzou, že ho napadne kokotina o střídavé péči. BLAHO!
27.06.2011 21:29
Repulsion_Prorok


ferch Llywelyn napsal(a):
...!
Škoda, typicky ženská reakce...neuvěřitelné hloupá k tomu... což mě mrzí... málokterá ženská si uvědomuje, že dnes existuje obrovské množství otců, kteří zájem mají a chtějí se dětem věnovat, ale prostě nemají tu možnost. A jejich dítě vychovává úplně cizí chlap. Nebo jsou bez otce v životě jim pak chybí mužský vzor.

V některých civilizovanějších zemích dnes již střídává péče jako základní model úpravy po rozchodu funguje. Protože je to spravedlivé a nediskriminační. Každý z rodičů má stejno šanci. Pokud jeden z nich nesouhlasí a má k tomu patřičné argumenty, může podat odpor. A tak by to mělo být.

27.06.2011 21:46
ferch Llywelyn
Znáš čínské přísloví "Máš-li mít jen jednoho z rodičů, ať je to raději matka žebračka než otec císař." Zamysli se.
A přidám - která samčí samice pustí k mláďatům samce byť je to otec ? Zkrátím to - žádná! Ty co to udělaly, nepředaly své vadné geny, které je před tím nevarovaly, do další generace.
Nemusíš s tím souhlasit ani to chápat. Ani gravitační teorii nemusíš chápat a souhlasit s ní - ona s Tebou praští o Zem.
A buď vděčný, že všechny Tvé ženské předkyně měly víc prozřetelnosti než Ty.
Diskriminace začíná těhotenstvím, pokračuje porodem a dále tím, že muži mají práva a ženy povinnosti....
Kdyby nešlo o dítě, tak nejlepším řešením by bylo mu ji na pár týdnů dát a omrzelo by ho to strašně rychle. Vůbec nevíš o kom mluvíš a komu fandíš. Neznáš situaci a moje dítě bys mu svěřil ? Dej mu svoje!
27.06.2011 21:59
ferch Llywelyn
Když si nadšeně pořídil psa, tak ho omrzel po týdnu s tím, že se musí venčit a vychovávat a tak ho vlakem zavezl čert ví na které nádraží a tam ho uvázal k zábradlí. Leguán mu zahynul hlady, protože krmivo musel chodit kupovat až do zverimexu k náměstí. Červené užovky vypustil do parčíku. Čolky zmrazil, protože si myslel, že je tak zazimuje. Rybičky nechal pomřít hlady a udušením, protože ho z vedlejšího pokoje rušil filtr vody a 3 týdny jim nedal jíst - já přišla k hnijícímu akvárku. Orchideje pošly, protože se mu nechtělo ráno vytahovat žaluzie v obyváku a večer už to nestálo za to....
...všechna ta zvířata mohl někomu věnovat, dát do útulku, do zveráku...ale vykašlal se na to a utýral je k smrti.
Svěř mu svoje dítě !
27.06.2011 22:19
Repulsion_Prorok
Já neříkám, že máš někomu svěřovat své dítě. Ale ty ses tady obecně vyjádřila proti něčemu na základě své špatné zkušenosti. To je to samé, jako kdybych tady já razil teorii, že matky jsou špatné a děti je třeba přednostně svěřovat otcům. Také Ti tady mohu psát o tom, jak moje ex ukradla dětem peníze, které jsem jim spořil, jak je teď se mnou nechce pustit do Anglie, když máme zaplacené letenky, ubytování a jazykový kurz, jak je učí lhát svému otci... to je prostě moje zkušenost a Ty máš jinou. A někdo má zase úplně jinou. Proto musí být výchozí podmínky rovnocenné a spravedlivé. A ten, kdo cítí, že to v jeho případě není správné, má mít k dispozici opravné prostředky, ty však opět musejí být objektivní.

27.06.2011 22:29
Repulsion_Prorok
Ještě něco - v současnosti inciují rozchod/rozvod ze 70 % ženy. Proč je ten poměr takový? Protože dnes ve většině případů žena rozvodem získá. Děti jsou automatický svěřeny do péče jí, dostane vyměřeny alimenty, že chlap je rád, když mu zůstane na jídlo... tak si nech od cesty ty feministické mýty o tom, že muž má práva a žena povinnosti... souhlasím, že to tak kdysi bylo, ale dnes už to dávno neplatí... třeba já si u soudu ohledně svěření dětí připadal fakt jak kokot - ex pozorně vyslechli - jaký jsem hajzl, co všechno jsem ji proved nebo naopak nesplnil - a mě se ptali jenom na to, kolik vydělávám. Nic jiného je nezajímalo... a furt: A proč jste měl tak vysoké náklady? A jaké náklady a příjmy očekáváte v příštím roce?
27.06.2011 23:15
s.v.
střídavá péče funguje dobře, když lidi nejsou pitomci. líp než aby dítě mělo jen jednoho rodiče. to dá rozum. 

27.06.2011 23:17
s.v.
ty stránky patřej nějakejm pošukům.
28.06.2011 00:25
josefk


s.v. napsal(a):
střídavá péče funguje dobře, když lidi nejsou pitomci. líp než aby dítě mělo jen jednoho rodiče. to dá rozum. 
a když žijí v jednom místě

28.06.2011 00:31
Repulsion_Prorok


josefk napsal(a):


s.v. napsal(a):
střídavá péče funguje dobře, když lidi nejsou pitomci. líp než aby dítě mělo jen jednoho rodiče. to dá rozum. 
a když žijí v jednom místě

Tak já se třeba kvůli dětem přestěhoval zpět z Prahy do VM a koupil si dům ve stejné ulici - a ex se z toho může posrat... a svůj (dříve náš) dům chce prodat...
28.06.2011 00:35
josefk
Repulsion_Prorok napsal(a):


josefk napsal(a):


s.v. napsal(a):
střídavá péče funguje dobře, když lidi nejsou pitomci. líp než aby dítě mělo jen jednoho rodiče. to dá rozum. 
a když žijí v jednom místě

Tak já se třeba kvůli dětem přestěhoval zpět z Prahy do VM a koupil si dům ve stejné ulici - a ex se z toho může posrat... a svůj (dříve náš) dům chce prodat...
jo, lidi jsou hodně často pitomci ( samozřejmě myslím tu stranu, o které to platí )
28.06.2011 09:39
ferch Llywelyn
Dobrá řeknu to jasněji - tím myslím informaci od všech právníků u kterých jsem se informovala - dnes je "in" fandit otcům. Když si nechal 3 x snížit výživné, pokaždé mu vyhověli. Půl roku neposílal nic a my žili z mé mateřské - 4300! 4000 - mne stálo bydlení! Chlap stačí když zaplatí 10 Kč za půl roku a nikdo na něj nemůže, protože "se snaží platit". Pak platí třeba 1000,- ale já dávám drtivou většinu všech peněz na dceru - ono to jinak nejde. Dokonce jí dopřávám klavír, což je 6000 navrch už dva roky. Jen do třídního fondu letos vybrali 3800 + dnes ráno sms - dejte děckám dalších 250,-, plavák 600,- focení společné třídy 350,-, plavky sehnat do tří dnů (na velikou sedmiletou holku, co má přes boky 91 a je o půl hlavy vyšší než nejvyšší kluk ve třídě potřebujete dámskou velikost, ale bez vycpávek! tak shánějte!), boty už jen v dámské velikosti nejdou pod 2000,- pokud jí nechci kupovat boty u vietnamců, které nevydrží a ničí jí nohu, protože jsou nestandardně každý pár trošičku jiný. Dokonce jsem si dovolila jí dopřát tábor - další 3600,-, ale jídlo, vodu, teplo, ubytování...to vše jí platím permanentně. A taky oblečení - nové džíny jednou ve škole - to mne Jirka schválně máznul temperkou a nejde to vyprat. Teď došla z klavíru kde jí nudící se spolučačka PROKOUSALA z nudy na několika místech saténové šaty šité na míru! A taky potřebuje kvalitní aktovku a ne batoh na zips, co se za chvíli pokazí...a ve školce to bylo taky furt tam autobus do divadla v ostravě 80 - jednou hvězdárna, jednou zoo, pak dinopark a pak nákupní centrum z čehož mne vztekem málem urvalo! Já jí to přeju, každý měsíc divadlo (ostrava nebo těšín) a kino,....
A kdo myslíte že to platil ? Ani korunu navíc. A to je případ 80 % co znám. Ty ostatní prý dostanou pár korun více na vánoce nebo pro děcko na narozeniny.
A měla bych dodat, že to je chlap se dvěmi tituly Mgr i phd a je mu 45, tak kde hledáte úlevy pro mládí nebo nevzdělanost či nezaměstnanost, tak nehledejte.
A opět podotýkám - jak si představuješ tu výměnu ? My bydlíme v Beskydech - on má teď barák u Plzně. Řidičák nemá....takže to v sobotu poharcuje sem skrze úžasná spojení a v neděli s ní zpět ? to je na otočku. Nebo bude chodit týden na základku tu v horách a týden v Plzni nebo rok tam a rok tady ? Nebo mu ji rovnou mám nabalit na měsíc prázdnin (když konečně budeme mít čas na sebe o dovolené?) a ona ho nezná - ví že existuje a sere jí její příjmení, ale nikdy se na něj neptá. Má tátu, který ji denně čte hodinu před spaním a denně s ní trénuje na klavír. To znamená, že se jí věnuje cirka 2 hodiny denně. To by jí vlastní otec nikdy nedal. Zato by měla rozpis pořadí na WC a vanu a kdy si může rožnout v pokoji nebo na chodbě či v kychyni a kdy ne. A na co se musí dívat v TV a na co nesmí (nesmí třeba na sport - protože to je přece úplná hovadina a jak se na to kdo může dívat! a musí třeba na dějiny druhé světové a vojevůdce a... protože to je úžasné a důležité). Nafasuje dvoje papuče a jedny může používat na chodbě a druhé přenášet z místnosti do místnosti av obyváku bosky. Z hudby může poslouchat jen Suchého a Káju Gotta a to jen v určených hodinách. A tak bych mohla pokračovat do nekonečna. A s oblečením fakt nevím, protože její otec posílá špinavé prádlo v kufrech rodičům a ti mu je zase vyprané a vyžehlené posílají zpět. Takhle bych mohla pokračovat donekonečna. Ale u soudu mluvil vždycky jen on a já nesměla ani opravit jméno dcery a tak mi naposled snížili výživné na dceru Kateřinu, kterou jsem nikdy neměla...ale mám na tom kulatý štempl...
28.06.2011 09:49
Repulsion_Prorok
Přestřelovat v negativních zkušenostech, bychom se mohli, jak vidím do nekonečna. Takže bycho to viděl tak, že jádro pudla nebude to v tom, kdo je chlap a kdo ženská, ale kdo je větší hajzl... 

28.06.2011 11:38
ferch Llywelyn
Ano, jenže principielně....znám jen čtyři tatíky, co se starají o své děcko/a místo matky (dva z rodiny současného manžela- strýc a švagr) Jenže pak to dopadá, že neteř má dvě mamky - MÁMU a normální mámu. Kdyby mohl kojit tak i kojí a je neuvěřitelně trapné, jak se snaží dokázat, že by byl lepší máma on sám jen proto, že si tím kompenzuje, že vyrůstal většinou u taty. Vedlo to až tam, že malá má od narození kolem postýlky kamerový systém napojený na internet, aby ji mohl kontrolovat z práce a druhý v kuchyni, když ji tam švagrová má při vaření. a pak ještě noťasy ve dvou dalších pokojích...to je jediný výsledek střídavé péče, o znám.
Jsou jistě dobří tátové, kteří se o dítě starají normálně - nepřehání to s absurdní péčí a zároveň neupřednostňují vlastní koníčky před hlídáním dětí. Je jen málo rodin, kde matka jde na fotbal, na hokej, na koncert, na služebku, na raut nebo jen do hospody a nechává pravidelně děcko tatovi, který nechodí prakticky nikam - snad jednou za rok na třídní sraz nebo tak něco. Když je to naopak, tak to "není normální" - proč ? kam se poděla rovnoprávnost ? Ne není to tak. Na vesnici si to ani dovolit nemůžeš, aby z tebe nesedřeli kůži.
Na druhou stranu - máli chlap novou rodinu, tak brzy začne své předchozí potomky stavět na vedlejší kolej - o to se postará současná manželka - je to přirozené. Matky bývají k nevlastním dětem mnohem kritičtější a nesnášenlivější - je to stejně přirozené, jako že se stará o vlastní víc než chlap. Je to snadné - vychází to z možných investic - žena může mít jen omezený počet potomků, chlap prakticky neomezeně. Žena investuje své tělo a zdravotně se to na ní více či méně podepíše. Já v těhotenství z hormonálních důvodů, které nejdou ovlivnit nemohla skoro chodit - odvápnily se mi kosti a chrupavky, takže jsem byla od druhého měsíce téměř nepohyblivá a na oplátku jsem přibrala 35 kilo - jo už se to spravuje, ale holt pomalu. Zato mi při porodu zbělely skoro všechny vlasy vpředu nad čelem. jizvy mi už taky zůstanou. A mám štěstí, že jsem třeba neměla těhotenskou cukrovku a podobně. Žena zkrátka dává své tělo, ze kterého je pak postaveno tělo jejího dítěte. Chlap dodává jen druhou polovinu stavebních plánů. Je to přirozené, ale holt to nelze změnit jakkoliv bys chtěl. Čím více obětí žena do dítěte investuje - tím více na něm lpí. Chlapi tu na druhou stranu jsou od toho, aby jí mateřství usnadňovali svou prací a ochranou. V dnešní době je "ochrana" pomyslná. Takže jediné čím mohou přispět je živit ženu a dítě. Žena není muž a muž není žena - každý má svou funkci a místo. Je hezké, když se pak chlap dítěti věnuje a třeba se s ním učí nebo ho vezme na výlet, zatímco žena se stará třeba o další dítě nebo o domácnost a nebo třeba o 87 letou babičku, co je trop na nohy - jako já.
Když o ni jevil zájem posledně, tak po mě chtěl jenom půl deci její krve, aby to měl na genetický pokus. Vynikající, ale to soud nezajímá (i když o to žádal i před soudem, když mu zamítli, že určení otcovství nesmí dělat on, ale soudní znalec, což ho rozběsnilo, protože proto o to zbytečné určování žádal, ne). Takže dcera je pokusný králík. Stačilo mi, že ty pokusy dělal na mně, když mne tahal do laboratoře v Ostravě, Brně a Praze a ještě posílal vzorek mé krve do Bratislavy. To bylo ještě v dobách, kdy jsem byla tak pitomá, že jsem si nechala poroučet. Ale tohle všechno soudy nikdy nezajímá! NIKDY! Všechno rozhodují podle předem daného schématu a argumenty je nezajímají.
Před měsícem mi napsal, že mne nechá zbavit svéprávnosti. Jistěže to není v jeho silách, ale to mi nedošlo. Já se tři dny klepala v hrůze jako za dob jeho teroru než to ze mne manžel vytáhnul a vysvětlil, že na to skutečně nemá možnosti. Dovedeš si představit to peklo ?! A peklo ze života dělá i své první manželce, která s ním naštěstí neměla potomky. Šikanuje telefonáty ji, jejího manžela i její rodiče. Ti moji si už dávno zrušili pevnou linkuý a máma mu odmítla odpovídat na maily a pak i na písemnou korespondenci, kde ji žádal, aby svou vnučku předala do kojeneckého ústavu, protože mám patologické charakterové rysy!
Jeho přítelkyně - jedna z těch, co přišly po mně prý měla "podobné" patologické rysy v povaze jako já, což korunoval tím, že pár týdnů potom, co se s ním rozešla spáchala sebevraždu! A on se tím ještě chlubil, jak dobře ji odhadl!
A jakou šanci mám asi u soudů ? Žádnou! Jestli doleze se střídavou péčí tak nemám šanci! Zatímco Ty nedostaneš jen děti na výlet - promiň, ale příjde mi to jako nepoměr!
28.06.2011 12:05
Repulsion_Prorok
Otců, kteří mají zájem o děti, přibývá. Stejně jako žen, které dávají před rodinou přednost kariéře. To je trend.

Pokud jde o Tvou osobní zkušenost - je mi to líto, ale zákonné úpravy a jejich implementaci nelze dělat podle takových individuálních případů. Stejně, jako ženy chtějí rovné šance v zaměstnání a společenském i politickém životě, chtějí muži rovné šance ve vztahu k dětem. A obojí je správné.

Za svou situaci si koneckonců může do značné míry každý sám. Ty, že jsi včas neodhadla toho svého a pořídila si s ním dítě, já že jsem neodhadl tu svou a její rodinu a rovněž si s ní pořídil děti a svěřil jí svůj majetek. Tyhle věci žádný zákon nevyřeší.

S Tvým pohledem na role pohlaví zásadně nesouhlasím. Je to pohled zastaralý a přežitý.


28.06.2011 12:17
ferch Llywelyn
To není můj pohled, to je biologická adaptace funkční miliardu let. Trend posledních pár let není ani tiknutí biologických hodin...a to se změní, až se o štěňata bude starat pes, o koťata kocour a o telata býk a neskončí to infanticidou - můžeš jim to během pár let vysvětlit, že to je trend...:(
A můj indivedulení případ se týká individuí - či-li mne a mé dcery. Proto je pro mne důležitější než cokoliv jiného a nový módní zákon na obzoru nás ohrožuje velice velmi.
28.06.2011 12:28
ferch Llywelyn
A ještě jedna objektivní - udělej anketu mezi lidmi, kteří pocházejí ze standardních rodin - oba vlastní rodiče. Ke kom,více lnou ? Smrt kterého rodiče je zasáhne víc ? Taková Sophiina volba - můžete-li zachránit život jen jednomu rodiči....a žádná jiná možnost neexistuje...
Názor většiny nechť napoví.
28.06.2011 12:50
ferch Llywelyn
A taky se podívejte na své dětství ? Koho z rodičů jste se více báli, kdo byl shovívavější, kdo dohlížel abyste byli najezení, měli napsané úkoly, kdo s Váma nakupoval oblečení, komu jste se mohli svěřit, kdo Vám více rozuměl a odpouštěl vylomeniny, když jste dospívali ? A co přesně jste si v pubertě mysleli o svých rodičích ? Dívejte se zpátky a ne na svoje děti - dívějte se do doby, kdy jste byli dětmi Vy sami...
[ > ] [ >> ]

Přidat názor        ...nápověda k hodnocení
Avízo:
Anonym neuděluje tipy Skrytý názor

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)