Dílo #72567
Autor:Danny
Druh: Tvorba
Kategorie:Próza/Miniatura
Zóna:Jasoň
Datum publikace:01.08.2020 00:26
Počet návštěv:342
Počet názorů:3
Hodnocení:3 1 2

Zbytečné strany
Nadchází čas voleb. Přesvědčivé přesvědčující hlasy sviští mega-sítí:

"Všimli jste si, jakým způsobem někteří občané drží balení taveného sýru, když jej jí? Považte, drží ho tak, že není vidět jméno sýru! Takže když někdo jiný vidí, že si takovýto bezohledný občan pochutnává na sýru, není jasné CO je to za sýr! Volte stranu Sýrec a my uzákoníme, že sýr se smí jíst pouze tak, aby bylo vidět jeho jméno."

"Takový pěkný klobouk. Takový pěkný, že by ho měli všichni nosit. Volte stranu Klobúc, která má v programu, aby všichni nosili takovýto pěkný klobouk."

"Matou vás homonyma v řeči? Pokud někdo řekne slovo, které má více významů, nevíte, který z nich zrovna myslí? Volte stranu Přídavkón. Máme v našem programu, aby byly součástí řeči takzvané přídavky: gesta, která se různí u různých významů slov, které mohou mít významů více!"

"Vidíte tu spoustu politických stran? Chcete jim nějak pomoct? Volte stranu Čá du tralala! Tato strana má v programu mluvení do programu ostatních stran, takže vždy budete vědět, že zcela ovládáte situaci."

"Mate vás spousta politických stran? Štve vás, že si vzájemně protiřečí? Volte stranu Kraba daba dý! Tato strana má v programu, aby každá ze stran měla své území, kde bude vykonávat svůj program - a ostatní prostě nechá být!"

"Ostatní politické strany dělají život složitějším. Ne tak my. Volte stranu Šaba daba hý de savana hý. Tato strana má v programu prostě to, že chce být vládnoucí stranou. Nic jiného. Jak jednoduché."

Volby roku 2750. Přesvědčivé přesvědčující hlasy sviští mega-sítí. Všechnu práci lidem už dávno obstarávají roboti a počítače: ale kdo by si přiznal, že jej ovládá nějaký robot, nebo počítač? Proto je neustále demokracie a politické strany. Ale protože všechny důležité otázky byly už vyřešeny, zabývají se tyto strany pouze otázkami nedůležitými. Zkrátka takové zbytečné strany.

Počet úprav: 1, naposledy upravil(a) 'Danny', 20.08.2020 14:27.

Názory čtenářů
01.08.2020 13:57
alex
..."Považte, drží ho tak, že není vidět jméno sýru!" a považte ještě víc, ono mnohdy není vidět, zda vůbec drží sýr jako takový!

A návrh, aby každá strana měla své území, kde bude vykonávat, je prostě geniální
Těším se, až všechny důležité otázky budou vyřešeny, protože potom teprve nastane ta správná, nefalšovaná sranda.
01.08.2020 20:47
šášulka
Uf
01.08.2020 21:06
fungus2

Přidat názor        ...nápověda k hodnocení
Avízo:
Anonym neuděluje tipy Skrytý názor

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)