Dílo #64938
Autor:Danny
Druh: Tvorba
Kategorie:Próza/Povídka
Zóna:Jasoň
Datum publikace:16.07.2011 20:40
Počet návštěv:1670
Počet názorů:16
Hodnocení:13 5 9 5
Patří do archívu:<Soukromý> Seregil: Oblíbenosti,
<Veřejný> Útoky na bránici

Duchovno
Právě jsem se vracel ze semináře "Jak přimět vaše Nižší Já a Střední Já spolupracovat s vaším Vyšším Já", který se konal na druhém konci republiky. Když jsem procházel chodbičkou vlaku, který mě měl zavézt domů, narazil jsem na kupé, ve kterém byla pouze jediná slečna. Má intuice mi okamžitě sdělila, že právě do tohoto kupé bych se měl posadit.

Posadil jsem se naproti ní. Po nějaké době mlčenlivé jízdy (poslouchal jsem MP3 s nahranými meditacemi Absolutního Relativního Souladu) slečna vytáhla ze své kabelky nějakou knížku. K mému příjemnému překvapení to byla klasika "Kterak optimalizovat počet vláken svojí DNA" od známé americké autorky (nebo alespoň známé v těch duchovních kruzích, ve kterých se pohybuji). Takže slečna bude patrně spřízněná duše! Vypnul jsem svůj přehrávač hudby a rozhodl se, že ji oslovím.

"Promiňte, ale dobře znám knížku, kterou čtete. Je úžasná, že?" začal jsem.

"Ano, nádherná," usmála se, "právě jedu ze zasvěcení Hyper Reiki a to mi krásně rezonuje s tím, co píšou..."

"Hyper Reiki zasvěceno nemám. Ale mám zasvěcení Mega Reiki, které by v sobě mělo Hyper Reiki zahrnovat, alespoň tak mi to řekl..." navázal jsem.

"Mega Reiki?" zpozorněla "Právě na tom zasvěcení, ze kterého jedu, mi říkali, že na Mega Reiki si mám dát pozor: prý je napojené na nularozměrné mimozemšťany z minus prvního rozměru, kteří to posouvají do negativity."

"To je dobře, že mi to říkáte," roztál jsem, "asi není náhoda, že jsme se potkali."

"Náhoda to rozhodně není," souhlasila, "nic není náhoda. Si pamatuju, že jsem před čtvrt rokem byla na odblokování archetypu Bohatství (seminář stál jenom nějaké dva tisíce korun) a již za měsíc a půl potom mi plynárny vrátily přeplatek ve výši dvě stě korun. Začíná se to rozjíždět."

"Na tom odblokování jsem byl taky," chytnul jsem se tématu, "již za tři týdny potom jsem našel na zemi pětikorunu. Jasné znamení."

"Povídala Andělská Xena na přednášce minulý měsíc, že se někdy musíme pořádně pročistit, abychom znamení viděli," vzpomněla si slečna.

"Andělská Xena?" oponoval jsem, "nevím, jednou jsem narazil na internetu na blog, ve kterém se tvrdilo, že Andělská Xena byla dva roky ve vězení kvůli podvodům a zpronevěře. A že její knihy jsou..."

"Víte, to je v dualitě," skočila mi do řeči, "všichni ještě přece jenom stále trochu žijeme v dualitě - zatímco když Andělská Xena přednáší nebo píše svoje knihy, je napojená na Nejčistší Zdroj ve stavu Bezpodmínečné Jednoty, takže nezáleží na tom, co v té dualitě dělala."

To dávalo smysl. Musel jsem nějak zamluvit svůj renonc ohledně banálního vězení kvůli podvodům a tak mi intuice napověděla, co říct:
"Myslím... že se známe z minulého života, slečno. V Atlantidě."

Vždycky tu ještě byla Atlantida. Tedy vlastně... teď už není, ale víte, co tím myslím.

"Myslím, že ano. Bylo to v chrámu..." začala slečna - ale nedokončila, protože náhle vlak zpomalil a ozvalo se kvílení brzd.

"Budu muset vystupovat," vyhrkla, "nashledanou - a odčistěte si to Mega Reiki."

"Nashledanou..." rozloučil jsem se.

O pět minut později jsem znovu zapnul MP3 přehrávač. Uvědomil jsem si, že jsem se zapomněl zeptat, odkud slečna je, jak se jmenuje a jaký by byl na ní kontakt - ale alespoň jsem byl rád za nádherně podnětný duchovní rozhovor.

Počet úprav: 5, naposledy upravil(a) 'Danny', 17.07.2011 13:25.

Názory čtenářů
16.07.2011 23:06
patafyzik
pěkný :)
16.07.2011 23:50
josefk
náš syn se jako malý vždycky těšil do Brna, protože tam nacházel a sbíral na zemi drobné mince...asi byl na odblokování  v minulém životě :)
všude jinde nacházel jen vajgly, to si teď teda ve výše uvedených souvislostech nedovedu vysvětlit :)
17.07.2011 07:51
fungus2

17.07.2011 08:23
sokrates
špica
17.07.2011 10:26
Janina Magali
...nic není náhoda...v posledni době nějak často narážím na reiki...asi tam taky nakouknu...:)
Například to odblokování Bohatství musí být super...ted když vím že to funguje - jdu do toho...i 205kč dorých....:))))
17.07.2011 16:15
orangutan
jojo, nic se nema prehanet, rekl a odklikl z pratel paola coelha na fcb :-)
19.07.2011 18:59
liduslava
ano ano, často jsou duchovnější víc ti lidé, kteří milují grilování, manžela/ku, když se probudí a lesy, pivo, laky na nehty atd atd. ;) mám silnou zkušenost s takovou výše zmíněnou esoterikou a jak tak jdu životem, příde mi to nesmírně falešný a mimo...
19.07.2011 23:51
Yfča
:o))*

20.07.2011 09:23
Lee


liduslava napsal(a):
ano ano, často jsou duchovnější víc ti lidé, kteří milují grilování, manžela/ku, když se probudí a lesy, pivo, laky na nehty atd atd. ;) mám silnou zkušenost s takovou výše zmíněnou esoterikou a jak tak jdu životem, příde mi to nesmírně falešný a mimo...
souhlasim, s výjimkou Andělské Xeny, ta je určitě pravá! :D
20.07.2011 12:23
Aglája
:o))
21.07.2011 13:49
Helča
:-)
25.07.2011 15:52
Burlev
dobroTa :)

..každá koruna dobrá.. ;)

- každé setkání dobré..

tvoje povídka dobrá :)
04.08.2011 13:51
Seregil
Paráda... to jsi prostě ty... :-)
07.08.2011 22:18
Kodynie
Líbilo. Velmi podnětné k zamyšlení. Projasnilo mi to tu trochu tohle studené léto.

17.08.2011 22:25
johanna
((((o:
31.08.2011 10:01
Sisinka
"Nic není náhoda"
:-)

Přidat názor        ...nápověda k hodnocení
Avízo:
Anonym neuděluje tipy Skrytý názor

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)