Dílo #37627
Autor:Výlov
Druh: Tvorba
Kategorie:Jiné
Zóna:Jasoň
Datum publikace:20.03.2007 17:30
Počet návštěv:14366
Počet názorů:67
Hodnocení:27 20 1 9 1
Patří do archívu:<Soukromý> Shari: cink cink,
<Soukromý> Janina Magali: Co mě vážně dostalo...,
<Soukromý> Zrzavý_kotě: potěcha pro kotě - písmenka

Prolog



Sami sobě!
/namísto úvodníku + návod k použití./



Milení spolupostižení, vzápětí na Vás z monitorů vykoukne obálka prvního čísla neoficiálního magazínu serveru LiTerra. Povšimněte si prosím slůvka neoficiální, říká, že tento, v budoucnu snad pravidelný, měsíčník nevyjadřuje stanoviska vedení a majitelů serveru. Případné nadávky, shnilá rajčata, dehet s peřím a další podobné libůstky si proto šetřete pro skupinku nadšenců, kteří se rozhodli ve svém volném čase, bez nároku na tučné prebendy (snad s výjimkou dobrého slova – kéž by) magazín provozovat. Rádi bychom přispěli ke kultivaci prostředí na LiTeře zviditelněním kvalitních děl a upozorněním na tvorbu, která stojí nezaslouženě na okraji zájmu. Pokud čas a síly dovolí přidáme možná občas i nějaký ten rozhovor, pozvánku na výstavu, recenzi či sborový zpěv. Patrně se neubráníme tomu, abychom pro Vás párkrát do roka vymysleli nějakou tu soutěž či autorské čtení. Hýříme totiž potlačovanou touhou se nějak realizovat a takový Výlov je docela šikovný ventil, navíc, manželkami i milenkami tolerovaný.
Základním kamenem Výlovu bude ovšem monitorování dění na LiTeře. Založili jsme si čtyři rybníky – archívy: Poezie /porybný Shammann/, Próza /porybní stanislav a Petr Měrka/, Výtvarno /porybný Vích/ a Fotografie /porybný Smetiprach/. Tady budeme v průběhu jednotlivých měsíců shromažďovat díla, která si podle našeho názoru zaslouží Vaši pozornost.
Pokud máte pocit, že nám něco uniklo, budeme rádi, když pošlete avíza od zajímavých textů či obrázků příslušným porybným. Tyto archívy budou sloužit jako jakýsi orientační základ pro hosty jednotlivých čísel, kteří pro Vás provedou dle svého gusta finální výlov. Doufejme, že si pochutnáte.
Tolik ve stručnosti na úvod, spousta věcí se jistě ještě za pochodu změní a závisí jenom na Vašem čtenářském zájmu, zda a jak dlouho budeme moci pokračovat.
Ještě slíbený návod k použití: v epilogu na této straně najdete obsah, stačí klikat na jednotlivé položky a číst, eventuelně můžete využít k listování tlačítka <Zpět a Pokračuj> v epilogu každé stránky. V textech jsou tučně zvýrazněné odkazy… neříkám, že to platí absolutně, znáte to, nikdo není dokonalý!

Takže: nakonec se sluší poděkovat hostům prvního čísla za důvěru a milou spolupráci a Vám čtenářům popřát příjemnou zábavu. Pamatujte si, že na pianistu se nestřílí, protože dělá co může a dávejte pozor, ať vám nezaskočí kost!  


                                                                                                 Vaši porybní



Výlov I/únor 2007







Epilog


Výlov I / únor 2007


1) Poezii pro Vás lovila Hester /a trochu jsme si s ní povídali/


2) Prózou se proháněla štika Emily /něco si bublala pod fousy/


3) Výtvarno nachytal Lumig /na trámu z překližky/


4) Ve fotografii se vymáchal pan porybný osobně /ale na příště slíbil také hosta/


5) Nelehkého průzkumného úkolu se zhostil stanislav /a učinil tak se svým nenapodobitelným šarmem/


6) Neseďte pořád u těch počítačů! /pár kulturních tipů/


7) Měrka na Lukavského /abychom dostáli Petrově pověsti enfant terrible, je tento materiál přístupný pouze v zóně Drsoň/





                                                                                                  Pokračuj> 

Počet úprav: 49, naposledy upravil(a) 'Výlov', 20.03.2007 23:51.

Názory čtenářů
22.03.2007 11:42
Shari
Smetiprach napsal(a):
Shari: okay, to já jen, aby z nedorozumnění nevypukla zase nějaká bouře v rybníčku... :-)
ja nie som na búrky
aspoň nie tu :)
22.03.2007 11:48
Haber
pekné
22.03.2007 11:53
susa
Bravo!
22.03.2007 12:00
stanislav
Já si myslím, že je snad hlavní, že Výlov vychází z toho, co je na Liteře, z příspěvků uživatelů. Subjektivně je něco vybíráno, vyloveno pár jedinci oslovenými. Plánuje se, pokud vím, oslovení i lidí mimo server, konec konců už tu proběhnul text od Lumiga, ovšem nejdřív asi musí něco existovat, aby bylo možno oslovovat. Teprve se ukáže, bude-li celý projekt fungovat, jak má za lubem. Lví podíl na celé věci má Smetiprach, takže hlavně aby jeho nepřešla energie.
A když vedení serveru k Výlovu přistoupí pozitivně, tím líp přeci. A i kdyby třeba šlo o věc rady či kohosi "oficielního", jako že nejde, tak stejně je to uplně jedno, protože nikdo by taky nebyl honorován a dělal by to jen pro radost z jakési činnosti, ve svém volnu.
22.03.2007 12:14
Vlkodláček Sráček
Výlov napsal(a):
Shari: jenom aby nedošlo k omylu, vedení LiTerry do tvorby Výlovu nijak negativně nezasahovalo ani, pokud je mi známo, nemá nic takového v úmyslu. Naopak, dostalo se nám technické (Humble) i metodické (Wopi) podpory... takže nevidím zatím žádný rozpor. Má poznámka v úvodníku, týkající se "neoficiálnosti" celého projektu říká (a přesně tak je to myšleno) pouze tolik, že naše názory nemusí být totožné s názory vedení serveru. That´s all, jak by řekl Sam Hawkins! :-)
Ale Wopil si aslespoň trochu zaremcal :o)
22.03.2007 12:29
Smetiprach
stanislav: tak! :-)
22.03.2007 15:09
Burlev
ano. nápad je to velmi dobrý, ale taky velmi náročný na soustavné provádění - pravidelnost..
je to krásné řešení problému /foto vers. báseň - váha tipíku/, o kterém se tu kdysi hádali.. nebudu jmenovat..
nezbívá si jen přát, aby další díly byly stejně dobré jako tento. :)
22.03.2007 17:18
Cekanka_ucekana
gratuluju, je skvělý, že si někdo dá takovou práci s něčim, co neni k ničemu

(omlouvám se, mám velmi negativní období, kterýmu ani fialová barva nepomůže)
22.03.2007 18:05
Wopi
Shari: probůh - proč by rada do toho měla kecat? Je to krásný nápad, krásná aktivita a zaplať pámbu za ni!

Vlkodláčku: remcat je a) má přirozenost (ostatně tvá též, ne?), b) vyburcuje víc než plácání po zádech dopředu. A jak sis mohl při troše pozornosti všimnout, výsledek jsem poměrně ocenil a i určitá omluva padla.
22.03.2007 19:11
Smetiprach
Cekanka_ucekana napsal(a):
gratuluju, je skvělý, že si někdo dá takovou práci s něčim, co neni k ničemu

(omlouvám se, mám velmi negativní období, kterýmu ani fialová barva nepomůže)
čeky, horší by bylo, kdyby to bylo k ničemu! :-)

Wopi: :-)
22.03.2007 22:46
Cekanka_ucekana
Smetiprach napsal(a):
Cekanka_ucekana napsal(a):
gratuluju, je skvělý, že si někdo dá takovou práci s něčim, co neni k ničemu

(omlouvám se, mám velmi negativní období, kterýmu ani fialová barva nepomůže)
čeky, horší by bylo, kdyby to bylo k ničemu! :-) Wopi: :-)
:-)
23.03.2007 16:16
Nimwen
super vec ten Výlov, konečne niekto vymyslel niečo inteligentné a kreatívne

veľkááá pochvala
23.03.2007 19:15
Hluk Malér
outstanding work.... - teď eště ňáký čtení, aby se jen nechlastalo... - tedy aysme se měli při chlastání na co vamlouvat....
24.03.2007 02:20
stanislav
Hluk Malér napsal(a):
outstanding work.... - teď eště ňáký čtení, aby se jen nechlastalo... - tedy aysme se měli při chlastání na co vamlouvat....
mě baví víc jen tak sedět při hovoru k knajpě, než poslouchat nějaký básničky, na nějaký čtení mě nikdy nikdo už nedostane, zažil jsem tuhle věc jednou, tehdá na Žižkově, a rozhod jsem se, že podruhý to riskovat nebudu. nebo zajít si do ZOO na zviřátka, to mě baví, ale pro publikum čtoucí básník, je věc nad mý síly... i když se u toho kroutí a pitvoří se...
02.04.2007 15:39
danuwaanalihi
az teraz ked nejaky Vylov si ulozil moje posledne fotky do archivu, tak som zistil, ze sa tu cosi deje :)) Gratulujem... Len tak dalej! :)
03.04.2007 09:16
Humble
Dost dobrá práce

Wopi napsal(a):
nevylučuju časem přechod do oficiálnějších vod
Taky bych to tak viděl, redakce tu chybí krutě :o)
28.04.2007 18:27
Endif
Drobet opožděně... blahopřeju k výbornému nápadu i realizaci! *

Jestliže Výlov vydrží (v což doufám), určitě by měl získat odkaz v hl. nabídce... aneb "Neoficiální magazín s oficiální reklamou" :)

Každopádně doporučuju zavést veřejný archív pro vkládání titulních příspěvků jednotlivých čísel.
29.04.2007 12:43
Smetiprach
Endif napsal(a):
Drobet opožděně... blahopřeju k výbornému nápadu i realizaci! *

Jestliže Výlov vydrží (v což doufám), určitě by měl získat odkaz v hl. nabídce... aneb "Neoficiální magazín s oficiální reklamou" :)

Každopádně doporučuju zavést veřejný archív pro vkládání titulních příspěvků jednotlivých čísel.
ahoj, výlov doufejme opravdu vydrží... co se týká veřejného archívu, to mě, přiznám se, nenapadlo, díky!!!
02.05.2007 11:47
Humble
Já v tom rozhodně napomůžu - až se vrátím ze semináře, takže příští týden. Též by se měla jednotlivá vydání Výlovu objevovat v novinkách, aby tam nebyly jen samé trapné hlášky o blokacích.
02.05.2007 12:03
Smetiprach
Humble napsal(a):
Já v tom rozhodně napomůžu - až se vrátím ze semináře, takže příští týden. Též by se měla jednotlivá vydání Výlovu objevovat v novinkách, aby tam nebyly jen samé trapné hlášky o blokacích.
to bude milé, já jsem teď bohužel taky zaneprázdněnej, ale od víkendu už zase budu funkční... :-)
[ << ] [ < ]

Přidat názor        ...nápověda k hodnocení
Avízo:
Anonym neuděluje tipy Skrytý názor

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)