Přehled modulů

Po přihlášení máte k dispozici většinu modulů z hlavní nabídky - dále je uveden přehled jejich základních funkcí:

  • Autor - obsahuje rozhraní pro správu vašich děl a sbírek, čtení názorů zaslaných k vašim dílům, přehledy vámi hodnocených děl, historii a správu vašich oblíbených autorů.

  • Archív - archívy fungují podobně jako sbírky - s tím rozdílem, že slouží k ukládání cizích děl. Můžete si založit archívy soukromé (např. pro nejoblíbenější díla) a veřejné, které může spravovat více lidí.

  • Chat - slouží k bezprostřední komunikaci mezi uživateli.

  • Diskuze - je rozdělena do několika fór, kde probíhají rozpravy.

  • Novinky - se zobrazují po přihlášení a kromě zpráv od administrátorů obsahuje přehled upoutávek na různé akce, literární reklamu, seznam nejnovějších diskuzí a probíhajících soutěží.

  • Soutěže - slouží pro vyhlašování soutěží na různá témata; k dispozici je komplexní sada nastavení.

  • Tvorba - slouží především k prohlížení děl napsaných jednotlivými autory a zasílání názorů k nim. K dispozici jsou Filtry, pomocí kterých lze pro Seznam nových děl vypnout zobrazování děl ve zvolených kategoriích a od vybraných autorů. Přehled nejoblíbenějších autorů a nejlépe hodnocených děl minulých měsíců se skrývá v menu Nej.

  • Zprávy - jsou určeny pro vaše soukromé zprávy; můžete si zapnout zasílání upozornění na nové zprávy na váš e-mail.
Další funkce snadno objevíte prohlédnutím menu v jednotlivých modulech.