Téma #8
Autor:Wopi
Fórum:
LiTerra
Datum publikace:07.08.2004 11:23
Počet návštěv:3228
Počet názorů:95

zlatý fond

Docela by se mi líbilo, kdyby se našlo nějaké řešení, aby dílo do zlatého fondu mohlo dát víc lidí - nebo mu třeba dát víc hlasů nebo já nevim - no prostě aby nějak vynikla díla, na kterých se shodne hodně výběrčích... šlo by to nějak? (otázka na našeho nenahraditelného E.) :)

Počet úprav: 2, naposledy upravil(a) 'Wopi': 07.08.2004 11:47.

Názory
16.09.2004 20:26
Atalanta

Wopi -- napriklad :)

Les vzal cert jsem nicmene uvedla zcela umyslne. Prestoze mne dilo nijak zvlast nezaujalo a s Albiho nazory take spise nesouhlasivam, ucelenou, podrobnou a presnou argumentaci dokazujici, ze kritik se nad dilem opravdu zamyslel a nejednal jen na zaklade okamzitych sympatii, ze si za svym nazorem stoji a ze jeho stanovisko je jaksi, nu, propracovane... jsem zkratka schopna prijmout a ocenit temer bez ohledu na svuj vlastni vkus a nazor. Ufff, to je souveti.


Ovsem, pochopitelne, mozna, ze ostatni spravci fondu tak dokonali jako ja nejsou :)))

17.09.2004 10:15
Endif
Možná že zařazování děl do ZF půjde vyřešit přes modul Soutěže (jen co se dostanu k jeho dopsání - momentálně nestíhám), neboť tam se počítá s přihlašováním děl, hlasováním pro-proti atd.

Atalanta napsal(a):
sloupecek "zaradil"
Pokud ale archív odebíráš, máš tuhle informaci v avízech. Nevím, jak moc je důležité vidět, kdo dílo zařadil... mě spíš zajímá autor :)

Atalanta napsal(a):
Pokud jde o prislusnost k soukromym viditelnym archivum, jsem pochopitelne take pro zverejneni.
Bude.
17.09.2004 11:53
Atalanta
Endif napsal(a):
Pokud ale archív odebíráš, máš tuhle informaci v avízech. Nevím, jak moc je důležité vidět, kdo dílo zařadil... mě spíš zajímá autor :)
Ja je vetsinou okamzite po precteni mazu :)

Myslim, ze se jedna o pomerne dulezitou a zajimavou informaci, ktera se zpetne zbytecne dlouho dohledava (a ted nemyslim na sebe). I kdyz ZF by mel byt tak nejak kompaktni a kvalita del vyrovnana, zaraditel mne stejne zajima ze vseho nejdrive... stejne jako jsem na Pismaku nesledovala Vyber jako takovy, ale jen Vybery konkretnich redaktoru. Ale, budiz, nijak zvlast neustupne na svem navrhu netrvam.
18.09.2004 07:50
Shammann
Igor_Indruch napsal(a):
Buďte na Kadla milejší! On potřebuje naše pochopení a naši lásku. Říká si o to divným způsobem, ale někdo to prostě jinak neumí. Něco je v člověku zašprajcovanýho, tak řve a kope kolem sebe, aby se ujistil, že ten okolní svět opravdu stojí za hovno. Ve skutečnosti nechce nikomu ublížit, nikoho urazit. Chce jen trochu tý pozornosti. Kdykoliv karel napíš hovno, odepište "Dejž to pánbu, Kadle!" Kdykoliv vás pošle do prdele, odpovězte "Čest práci!" a tak dál.
chichichi Indruch baví..
18.09.2004 07:54
Shammann
Wopi napsal(a):
mně taky (by se to líbilo) - odpovídám Atalantě

ovšem nic není dokonalé - v umění (teď mluvím obecně, ne o LiTeře) se občas objeví dílo natolik skvělé a natolik novátorské, že ani umělečtí současníci mnohdy nepochopí jeho genialitu (mnoho příkladů v historii umění), tohle je tedy slabá stránka hlasování

a tady bych se skoro přimlouval za nějakou imaginární žolíkovou kartu, kterou by každý měl (taky imaginárně - žádné programování!) k dispozici, aby jednou za dané období (půlrok?) mohl prosadit i dílo, o němž je nevývratně přesvědčen, ačkoliv jsou hlasy proti 

(pochopitelně - díla s mockrát ohranými obraty do této kategorie nespadají, taková prakticky nikdy nepatřila ke špičce ani v časovém odstupu)
jejkote šmankote
18.09.2004 10:48
Wopi
si to tak neber, šamáně :)
18.09.2004 10:53
Shammann
nic sem byl ještě unaven po včerejšku tak sem to nepobral:-)
a neřikej mi šamáně tu výsadu má Malátek..
18.09.2004 11:05
Wopi
a já
18.09.2004 11:09
Shammann
O tom sme si ještě nepohovořili
já Malátkovi taky neříkám Luku, ale Malátku..
18.09.2004 11:11
Wopi
si pohovoříme zpětně, šamáně, no...
a smíš mi řikat wopidlo
18.09.2004 11:13
Shammann
tak to je pak jiná wopidlo..:-)
07.10.2004 18:43
Humble
Mně by se víc líbil wopidoom :o)
14.11.2004 01:15
Shammann
Humble napsal(a):
Mně by se víc líbil wopidoom :o)
chi chi/neblbni voe je to admin náš, co kdyby se vo tom dozvěděl/chi chi
15.11.2004 13:49
Lamanai
Nevím, jestli teď nebudu vypadat zabržděně, ale budiž: je případně možné zařadit do Zlatého fondu celou sbírku? Jde mi hlavně o dílka, kde se jedná například o prózu čítající více kapitol... možná by stálo za to takové počiny vůbec řadit nějak jinak, ale vím, mně se to žvaní :-) no, možná to sem vůbec nepatří, tak třeba mě Igor nesežere k svačině :-)
15.11.2004 15:04
Wopi
Igore, trhej!
15.11.2004 16:19
Lamanai
tyjo, já jsem úplně vytrotlenej :-) nějak jsem měl za to, že to tu moderuje Igor a ne ty, Wopi :-) nojono, dneska je veselej den, buď dopbrý zprávy nebo takový ty malý úsměvný fauux pas :-)
15.11.2004 16:30
Wopi
O.K.
Igore, k noze!
:)
11.12.2004 21:34
Joker
A nedalo by se alespoň udělat nějaké veřejné hlasování o tom, která díla by tam být neměla ?
13.12.2004 15:07
Endif
Díky soutěžím můžeme zavést třeba pravidelná hlasování o nejlepší díla za uplynulý měsíc...

Lamanai: Nejde (aspoň zatím ne).
Joker: Až se soutěže usadí, přibude ještě hlasování "proti".
13.12.2004 15:11
Humble
Endif: Máš to evidentně promyšlené dál, než by jeden čekal :o)
[ << ] [ < ]

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)