Téma #78
Autor:Jony
Fórum:
Obecná diskuze
Datum publikace:16.05.2005 20:37
Počet návštěv:2316
Počet názorů:113

Jak moc jste se změnili?

Dnes jsem tak přemýšlel…  

jak moc jsem se změnil za dobu, po kterou píšu…

Jak moc se změnil díky příspěvkům na internet Váš styl psaní a pohled na svět?

 

Alespoň co se stylu týká, přikládám ukázku z počátků… :o)

 

„Nikdy jsem neřek, nikdy, fakticky,

to slovo něco jako navždycky.

Zní to tak dlouze, stále napořád,

musí ti stačit prostě mám tě rád.“

Názory
01.06.2005 18:00
Humble
Já bych ten otvor taky čekal spíš nahoře, aby odteklo vše, co plove na hladině. Zase na druhou stranu se nemohu zbavit dojmu, že kdysi jsem na nějaké sosací mřížce bosou nohou stál - a posléze nohy odtrhnouti dokázal :o)
01.06.2005 18:07
suva
Většinu takových prozaických věcí autoři prózy moc neřeší... natožpak poetici :cú
01.06.2005 18:16
Humble
tak nějak :o)))
03.06.2005 17:33
Humble
Omlouvám se za humblí přeskakování myšlenek a vrátím se o kus zpět:

Endif napsal(a):
Pavla napsal(a):
prostředí je sterilnější, tak nějak odosobněný.
Bylo by přínosné, kdyby se ti povedlo pojmenovat příčinu. Třeba s tím půjde něco udělat :)
1) Asi by bylo dobré mít všude možnost diskutovat - nejen pod díly a pod soutěžemi.

2) S Pavlou jsme mluvili o absenci klubů. Jsou tu sice archívy, které mají obdobnou funkčnost jako kluby na písmoni (kromě klubové diskuse), uživatelé to jako obdobu nevzali. Dle mého názoru je v tomto smyslu trochu nešťastné slovo "archív" - toto slovo evokuje cosi starého, ne-li až zatuchlého, nikoli místo kypící životem. "Být v klubu" má zkrátka jiný zvuk než "být v archívu", takže archív slouží skutečně jako archív.

3) Další tisíckrát obehranou otázkou je design - paradoxem ovšem je, že většině uživatelů vyhovuje standardní šedivý kabátek (známá věc, že většina uživatelů obvykle používá defaultní nastavení, ať je jakékoli).

4) Svou roli jistě hraje i počet uživatelů - valná část lidi se tu zná, slovní přestřelky si nechává na osobní setkávání a poklidné „stojaté vody“ tu v současnosti rozvíří snad jedině dvě velká L (Lyryk - Libero).
05.06.2005 09:41
Endif
Ad 1) Ok :)
Ad 2) Název Archív byl míněn pozitivně - archívní víno ~= kvalita :)
Ad 3) Je to v plánu, ale časově značně náročné - musí se upravit všechny stránky (snad do konce roku).

Teď je na řadě Kavárna (chat - zvolna na na něm pracuju) a Ankety...
05.06.2005 12:41
Wopi
Ale kdyby šlo dát možnost psaní kritik k archivům, mohly by suplovat kluby, po kterých volají bývalí písmáci.
05.06.2005 13:02
Wiki
Wopi napsal(a):
Ale kdyby šlo dát možnost psaní kritik k archivům, mohly by suplovat kluby, po kterých volají bývalí písmáci.
přesně !!!!
třeba by to ani nebylo tolik práce ???????

a přineslo by to velké oživení a byla by to vítaná změna !!!!!!!!!!!!!

lidi se chtějí sdružovat a diskutovat, chybí jim kluby, takhle by se to vyřešilo.
05.06.2005 19:01
stanislav
já se změnil, ale ne díky internetu, ale díky tomu, že čas plyne...
a už tolik věcí nepíšu, protože jsem jaksi většinu svých témátek už vypotřeboval a nemám moc náladu a čas něco furt sepisovat... a stejně tak číst (na netu)...
a literra mi nepřijde o nic horší než písmák kdys... takovýto emmetovo a třeba kvetýnovo rejpání beru jen jako kolorit...

a že se lidi někerý znaj, považuju za plusovou věc.
05.06.2005 19:07
Wiki
jo, Stando, zlatá slova :-)
05.06.2005 20:44
stanislav
ano. promluvil jsem nadobyčej velmi moudře, milá Wiki, jsem potěšen, žes to takhle zkušeně ohodnotila... ech.

původně jsem měl v úmyslu naříkat nad jakýmsi všeobecným úpadkem, zde tu i onde, ale jsem si vědom toho, že by to byla absolutní pitomost, že v podstatě je zde velmi milo... :o)))
05.06.2005 23:47
Jony
po úvaze... souhlas :o)
06.06.2005 07:15
Endif
Wopi napsal(a):
Ale kdyby šlo dát možnost psaní kritik k archivům[...]
Tak ještě jednou: není problém :)

PS: Pro všechny: Občas stačí něco navrhnout místo planého žbrblání u děl, že tu něco není a jinde to bylo lepší {8^)
06.06.2005 09:30
Merle
endif: asi by bylo dobrý, aby se ta diskuze pod archivem dala povolit, nebo zakázat - jedním z jeho správců.
06.06.2005 13:26
Wopi
Dobrej nápad.
06.06.2005 21:49
Aki
já se nezměnil... já byl takovejdle ksindl vodjakživa... :o)
06.06.2005 23:29
Jony
to věřim :o))
09.06.2005 09:36
Nikdojiny
Změnil, nezměnil, kdo to má kurva poslouchat!
10.06.2005 19:56
komedie
taky mně to párkrát napadlo.....ale nejsem asi ten člověk co o sobě ví,jak se mění....dovim se to většinou od druhých...
30.06.2005 19:33
Monty
Aki napsal(a):
já se nezměnil... já byl takovejdle ksindl vodjakživa... :o)
Tak to jsme dva. :o)
30.06.2005 19:35
Wopi
tak to já byl napřed ksyndl, ale časem jsem změknul
[ << ] [ < ]

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)