Téma #457
Autor:Faun
Fórum:
LiTerra
Datum publikace:08.03.2007 16:11
Počet návštěv:3155
Počet názorů:235

Fotky na Liteřře???
Poslední dobou mě stále více zklamává úroveň fotografií na Liteřře. Mnozí autoři se neostýchají na Liteřře uveřejnit to, co by na specializovaných foto serverech bylo terčem krutého odmítnutí. Já sám nefotím a fotografii nerozumím. Hodnotím jí jen pocitem. A myslím, že hodně Liteřřanů je na tom podobně. Mrzí mě ale, že se Literra stala prostorem, kde u fotografie neexistuje rozumná hladina kvality a autoři foto děl tak trochu hřeší na tolerantnost Liteřřanů. Literra se stává odkladištěm braku a pokud si na ní klikne někdo z těch, kdo fotografii přeci jen trochu rozumí, asi se jen soucitně pousměje. Myslím, že Literra je LITERÁRNÍ server a není důvod, aby byla levnou pouťovou atrakcí. Už jednou jsem se vyjádřil, že Literra může pořídit i houpačky a kolotoče, ale jedna věc je široce se otevřít a věc druhá je zachovat si tvář.

NAVRHUJI ( a vím, že za to budu pranýřován)  ZRUŠIT VÝTVARNÉ KATEGORIE NA LITEŘŘE!!! ( Po zvážení opravuji: Navrhuji vyčlenit tyto kategorie do zvláštního seznamu a pro všechny kategorie na Liteřře omezit počet děl, která může autor publikovat v hlavních seznamech tvorby v rámci jednoho měsíce na dvě.)

( zároveň se omlouvám těm pár autorům, kterých si vážím a jejiž foto dílka mě občas zahřejí na duši, rád si ale jejich foto dílka najdu na specializovaném foto serveru)

Počet úprav: 2, naposledy upravil(a) 'Faun': 15.03.2007 13:58.

Názory
15.03.2007 17:53
danuwaanalihi
Shari napsal(a):
kolkateho je dnes??

ja odmietam byt debilna
moje studium psychologie mi to nedovoluje

ja som programovo blba, sialena, so schizoidnymi sklonmi
a zopar obsedantne kompulzivnymi poruchami ;)))
zabudla si moju najoblubenejsiu manicku depresiu. O chvilu pojde mobil napojeny na literru cez scanner. To este nezazila! :-)
15.03.2007 17:55
Smetiprach
Humble: pornografie do jasoně nepatří, styď se admine!!!
15.03.2007 18:05
danuwaanalihi
Ziadna kava. Ani cistitka na moje zasrspinene objektivy nemaju. Zato tu maju tlste anglicanky a vela poliakov. Trt makovy a nie kava. Hnusna civilizacia. :-)
15.03.2007 18:13
Smetiprach
danuwaanalihi napsal(a):
Ziadna kava. Ani cistitka na moje zasrspinene objektivy nemaju. Zato tu maju tlste anglicanky a vela poliakov. Trt makovy a nie kava. Hnusna civilizacia. :-)
já už to vidím, jak se zakecáš, vlezeš do špatnýho gejtu a zítra nám budeš psát z ugandy... a to bude teprve sranda! :-))
15.03.2007 18:16
Humble
Smetiprach napsal(a):
já už to vidím, jak se zakecáš, vlezeš do špatnýho gejtu a zítra nám budeš psát z ugandy... a to bude teprve sranda! :-))
Co psát - fotku pošle, dokud to ještě není zakázaný :o)

15.03.2007 18:18
Smetiprach
a hele, on už tam je! a jak je pěkně opálenej doktůrek! :-)
15.03.2007 18:24
danuwaanalihi
Uz aj tam je vodafone? Svine globalizacne. Mental note: Uz si NIKDY nekupuj latte v upper crust :-(
15.03.2007 18:27
danuwaanalihi
Ale vyzeram celkom spokojne na tej fotke vyssie s kolegmi z univerzity.. :-)
15.03.2007 18:30
Smetiprach
danuwaanalihi napsal(a):
Uz aj tam je vodafone? Svine globalizacne. Mental note: Uz si NIKDY nekupuj latte v upper crust :-(
žes to neřekl před čtrnácti dněma... :-)))
15.03.2007 18:33
danuwaanalihi
Smetiprach napsal(a):
danuwaanalihi napsal(a):
Uz aj tam je vodafone? Svine globalizacne. Mental note: Uz si NIKDY nekupuj latte v upper crust :-(
žes to neřekl před čtrnácti dněma... :-)))
ked ja si to vravim stale a aj tak to stale chlemtam :-( ech.. :-)
15.03.2007 18:34
Smetiprach
:-))) ano, nepoučitelnost je hnacím motorem tržního hospodářství... :-))
15.03.2007 18:42
danuwaanalihi
Smetiprach napsal(a):
:-))) ano, nepoučitelnost je hnacím motorem tržního hospodářství... :-))
po tych rokoch tu mam skor pocit, ze sa im tu akosi podarilo zaviest komunizmus kapitalistickym sposobom. Priklad - chces kozene goretexove trekove topanky. V meste je 30 obchodov. Topanky su asi len v jednom a nakoniec nemaju cislo. Tak si kupis ine. Tak isto latte. Dal by si si inde. Ale akosi to inde nevedu. A tak si znova kupis ten hnus a dufas, ze sa to zmenilo. Nezmenilo. :-)
15.03.2007 19:05
Atalanta
diskuse je stale velmi k tematu...
15.03.2007 19:16
danuwaanalihi
Cakal som kto bude prvy spravodlivy :-) ozvem sa z ugandy ;-)
16.03.2007 01:14
Humble
Budeme se těšiti :o)
16.03.2007 01:26
stanislav
Atalanta napsal(a):
diskuse je stale velmi k tematu...
přesně tak!!!!
já bych tohle potíral!!!!!
šup sem s moderátorem numerem a zámeček...
si tu šmejdi dovolujou žvanit!!!
20.03.2007 07:00
Raimund Jezu
Vono taky není jednoduchý sem uvést nějaký dílko.Nikdy se mi to nepodařilo.
20.03.2007 15:26
tulák_Jarda
Raimund Jezu napsal(a):
Vono taky není jednoduchý sem uvést nějaký dílko.Nikdy se mi to nepodařilo.
to je že litera používá jeden z nejnablblejších editorů
20.03.2007 15:32
Faun
Atalanta napsal(a):
diskuse je stale velmi k tematu...
To je tady normální. Pochopil jsem.
27.08.2007 23:56
sokrates
Atalanta napsal(a):
Ja tomu rozumim, Wopi. Ale jedna vec je vybirat chlubidla pomoci komise a jina je rict treba: ne, na titulni strane nebudou fotoreportaze, multimedia, ulety a vykriky do tmy.
to se mi zdá jako dobrej nápad
[ << ] [ < ]

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)