Téma #356
Autor:stanislav
Fórum:
Obecná diskuze
Datum publikace:14.12.2006 15:45
Počet návštěv:3848
Počet názorů:285

Tohle tu zneviditelnili. (Obnoveno: 2006-12-18 12:01:17)
Se sem člověk v dobré víře, že si zas s někým pokecá nebo tak, podívá a ono tohle:


Pro porušování pravidel serveru byl uživateli eliah bruno z rozhodnutí admina dočasně zablokován přístup včetně alternicků a IP adresy. Důvody tohoto rozhodnutí byly k dalšímu řešení předloženy Radě LiTerry.



"a) Je Konvalina soudružka komunistka?"

Sakra, jak tohle souvisí s publikováním na literárním serveru?

Také mám otázky:

a) Budeme tady také řešit třeba, kdo je homosexuál?

b) Nebo kdo je Žid?

c) Budeme tady opravdu trpět takové nehoráznosti?

Pokusím se vám napovědět - jedině přes moji mrtvolu!

Autora tímto vyzývám, aby to do 48 hodin sám smazal a dokonce po něm ani nechci, aby se Konvalině omluvil.

V opačném případě to po stanovené lhůtě smažu sám a upozorňuju, že lidé, kteří se tady budou takto chovat, budou mít v první řadě se mnou velký problém.

A Mario, ještě jednou se tady do někoho hnusně navezeš a slibuju ti zákaz přístupu na 3 měsíce.


Konec citace.


Co tímhle ten člověk sleduje? Pořád někoho umravňovat a vyhazovat?    
Kdo proboha chtěl Vladimíra za šéfika serveru? 


Budeme tady opravdu trpět takové nehoráznosti?

Názory
15.12.2006 16:48
stanislav
vittorio, mně to nevyhovuje. ako to vyzerá tobě, je tvoje věc... více méně jsi toho řekl dost, takže představu o tom, co si myslíš, mám. někdy mě někdo přesvědčí o tom, že se pletu, zrovna ty to ale nejsi. nic ve zlým.
15.12.2006 17:00
Albireo
malá mikve napsal(a):
o to se nepřu, jen jsem vyjádřila přesvědčení, že jeho nepřítomnost bude pro LiTerru citelnou ztrátou.
V jednom směru ztrátou, v jiném přestane být brzdou dalšího rozvoje.

Protektor napsal(a):
Bruno Herz je přínosem toho vašeho serveru. Je škoda, že to vedení vzalo za špatný konec.
Za špatný konec to vzal luhár Bruno.
Za jaký konec bys to na místě vedení Literry vzal Ty?
15.12.2006 17:06
vittorijo
stanislav napsal(a):
vittorio, mně to nevyhovuje. ako to vyzerá tobě, je tvoje věc... více méně jsi toho řekl dost, takže představu o tom, co si myslíš, mám. někdy mě někdo přesvědčí o tom, že se pletu, zrovna ty to ale nejsi. nic ve zlým.
myslim ze zjadny nazor nebol touto diskusijou zmeneny, ani mvoj, ani tvoj.. preto vlasne nikam nesmeruje

(o:

ps.som hrozne zvedavy, o co islo s tymi slonmi?
15.12.2006 17:17
stanislav
vittorijo, já si nepředstavuju debatu jako něco, kde je zapotřebí změnit názor druhého, spíš zjistit, kdo si co myslí. takže o nějaké směřování či nesměřování mi až tak nešlo.

Vladimír se vyjádřil. další taky, a to je dle mého dobře. nikdo tu to zatím nezamknul, což je taky dobře. žádný velký provokace snad neproběhly, jen takový ty normální, vydýchatelný.

ty slony jsem dostal pod 219 děl od Hanky a jejích přátel. když klikneš na nějaké moje dílko z poslední doby, nějakýho slona uvidíš. nebo napiš Haně, třeba ti ho taky pošle... :o))
15.12.2006 17:19
kuřecí hovínko
Wopi napsal(a):
Mimo jiné nerespektoval rozhodnutí admina a ihned po zablokování nicku si vytvořil nový a dál urážel různé lidi ("TY MRCHO FARIZEJSKÁ- ty tu budešeště prst káravý jo? do svý řiti si ho nacpi").
Wopi napsal(a):
1) neřekl to mně, řekl to křehké dívce, která mu napsala, že oslovení "zmrde" je zbytečné

prosím o nasměrování do míst... kde proběhl tento rozhovor mezi brunem a křehkou dívkou...ráda bych byla objektivní
15.12.2006 17:22
lipetka
kuřecí hovínko napsal(a):
Wopi napsal(a):
Mimo jiné nerespektoval rozhodnutí admina a ihned po zablokování nicku si vytvořil nový a dál urážel různé lidi ("TY MRCHO FARIZEJSKÁ- ty tu budešeště prst káravý jo? do svý řiti si ho nacpi").
Wopi napsal(a):
1) neřekl to mně, řekl to křehké dívce, která mu napsala, že oslovení "zmrde" je zbytečné

prosím o nasměrování do míst... kde proběhl tento rozhovor mezi brunem a křehkou dívkou...ráda bych byla objektivní
ti křehkou dívku bych chtěla poznat i já a ráda vyslechnu i její názor
15.12.2006 17:24
lipetka
bruno kraslice totiž nenáší
15.12.2006 17:26
lipetka
z vlastní zkušenosti vím že pro něj tvrdá baba je pořádná ženská se vším ,co má mít a co chce
15.12.2006 17:37
Wopi
kuřecí hovínko napsal(a):
...ráda bych byla objektivní
není potřeba, buď klidně subjektivní
15.12.2006 17:51
kuřecí hovínko
Vladimír Ochrana napsal(a):
ad kuřecí hovínko - tu zprávu přeposlat nelze, protože jsem ji ještě téhož dne smazal - dělám to tak se vším, co považuju za vyřízené, tak mažu (zprávy, esemesky, maily, i některá svoje díla zde), v životě by mě nenapadlo, že tohle může někdo nějakým způsobem zpochybnit....
aha...takže ocitovals to radě týž den, co ti to poslal a pak to u sebe smazal. a radě stačila jen tvoje citace...jinými slovy, když si adminovi postěžuju, že mi ten a ten dnes nadával do zmrdů, bude dotyčný postižen, i když nepředložím nic, co by moje tvrzení doložilo. i kdyby to nakrásně bruno poslal, nenapsal by to tak, jak tys ho citoval....kombinace a použití slov...promiň, znám ho...pak to ovšem není citace, ale transkripce, vlastně spíš přetlumočení vlastními slovy...
namítl jsi, že vlastně za tuto větu nebyl postižen....pokud tedy nebyl postižen za tuto větu... proč je ve tvé citaci uváděna? kladný nebo záporný obrázek o brunovi si tu už lidi snad udělali...
a protože ty říkáš - napsal a on mi před třemi minutami potvrdil mé přesvědčení, že - nenapsal...tak prostě ty pochybnosti mám...páč je to pořád jen tvrzení proti tvrzení...a proto se třeba únavně a nejapně...ale vyptávám...
15.12.2006 17:53
Vladimír Ochrana
stanislave, stanislave, tvé závěry jsou opravdu fascinující:

1/ přesně víš, co já chci nebo nechci

2/ zablokoval jsem bruna, protože jsem na něj měl pifku

3/ udělal jsem to prostřednictvím lidí, které jsem si k tomu sám vybral


malý dodatek:

1/ ty jsi tady od počátku LiTerry (na rozdíl ode mne), kolikrát jsi tady za tu dobu někomu navrhoval, aby se zde zavedly poměry jako na Totemu?

2/ někde jsem včera dost důrazně psal, že jsem první podnět na řešení eliaha moderátorům vrátil a radě jej předložil poté, co se více lidí shodlo na tom, že je co řešit

3/ jelikož jsem v Radě Literry "nejmladším" členem z hlediska funkčnosti, těžko jsem asi mohl někoho vybírat

Radši hrách na stěnu házet ...
15.12.2006 17:55
kuřecí hovínko
Wopi napsal(a):
kuřecí hovínko napsal(a):
...ráda bych byla objektivní
není potřeba, buď klidně subjektivní
????jinými slovy mě posíláš doprdele...a to jako proč? neměla by to být taková práce, pokud si pamatuješ přesné údaje o křehké dívce, zmrdech a farizejích...nebude snad tak těžké mě nasměrovat...krom toho jsem slušně požádala...
15.12.2006 17:56
Wopi
veškeré věci, za které byl postižen, byly dohledatelné

krom toho poslal i pár urážlivých dopisů, takže to není jen tvrzení proti jedinému tvrzení - ostatně je to jehy styl, dost o tom vím

a na jeho pravdomluvnost si klidně věř, je to tvé právo
15.12.2006 17:58
Vladimír Ochrana
kuřecí hovínko, pověz mi, čteš to celé, nebo jenom to, co se ti hodí?

Už několikrát jsem tady vysvětloval, že důvodem blokace bylo jeho chování, nikoliv osobní zpráva. Osobní zpráva pouze důvodem, proč jsem nejdříve blokoval a pak teprve čekal na souhlas Rady s restriktivním opatřením. Proto jsem ji tam také citoval.

Ale tahle situace mi poněkud připomíná rozhovor paranodního žárlivce s obviňovaným partnerem - i kdybych tady řekl a předložil, kdo ví co, stejně to nikdy nebude důkazem. Takže nemá cenu dál ztrácet čas, neboť bych se vytočil, něco jadrného ti řekl a pak šel zablokovat sám sebe.
Jdi mi k šípku, děvče.
15.12.2006 18:03
Wopi
Vláďo, to je opravdu zráta času. Věř mi.
15.12.2006 18:05
stanislav

Vladimíre, nevím, co chceš nebo nechceš, vidim, že reaguješ, že literra neni totem a podobně nesmyslně, viz tvoje věty
adresované Máriovi

že jsi na bruna pifku neměl, to není vůbec jisté.  že sis ho sám zablokoval řiká dost o tom, jak ti byl milý.

od začátku literry tvrdím, že blokování je nesmysl, odpadkový koš, to tady proběhlo už několikrát, taky jsem už několikrát říkal, že to na totemu řešej líp.

s tím, že sis ty lidi vybral, to jsem tady někde od tebe čet, jestli se pletu, tak sorry, jako admin jsi ale jediný viditelný, ostatní se nikdy veřejně neprojevují pod svými jmény, jen jako očíslované entity, takže nějaký vaše radění je neprůhledný a je uplně jedno, že si myslíte, jak se dohadujete demokraticky, vidět to není. je vidět jen to, že někomu pohrozíš, a pak ho bloknete.

15.12.2006 18:10
kuřecí hovínko
Wopi napsal(a):
veškeré věci, za které byl postižen, byly dohledatelné

krom toho poslal i pár urážlivých dopisů, takže to není jen tvrzení proti jedinému tvrzení - ostatně je to jehy styl, dost o tom vím

a na jeho pravdomluvnost si klidně věř, je to tvé právo
byly??? takže ta o křehké dívce už není???...mluvil jsi o ní ještě v této diskuzi, není tak stará...a byls dokonale přesvědčený....
Vladimír Ochrana napsal(a):
kuřecí hovínko, pověz mi, čteš to celé, nebo jenom to, co se ti hodí?

Už několikrát jsem tady vysvětloval, že důvodem blokace bylo jeho chování, nikoliv osobní zpráva. Osobní zpráva pouze důvodem, proč jsem nejdříve blokoval a pak teprve čekal na souhlas Rady s restriktivním opatřením. Proto jsem ji tam také citoval.

Ale tahle situace mi poněkud připomíná rozhovor paranodního žárlivce s obviňovaným partnerem - i kdybych tady řekl a předložil, kdo ví co, stejně to nikdy nebude důkazem. Takže nemá cenu dál ztrácet čas, neboť bych se vytočil, něco jadrného ti řekl a pak šel zablokovat sám sebe.
Jdi mi k šípku, děvče.
myslím, že mluvím celkem klidně...chci jen odpovědi na velmi prosté otázky...snad ti nešlapu na kuří oko...čtu to tu celé samozřejmě...jde mi o to, že cituješ, co prostě nebylo nebo to aspoň nejsi schopný doložit a ... můžeš mě poslat klidně doprdele a blokovat se nemusíš...nejsem z cukru

a na dvojí metr už jsem si tady taky zvykla...čímž se opět nabízí možnost mě poslat doprdele...což je tady takovej kolorit...
15.12.2006 18:17
Wopi
15.12.2006 18:23
stanislav
Wopi vždy uměl velmi mile odpovědět, když se ho někdo na něco zeptal.

řekne buďto: jsi mimo
nebo: nevíš o tom nic
popřípadě, že se jedná o ztrátu času.

pod dílko napíše fajn.

má holt své zvyky a nehodlá je měnit.

15.12.2006 18:23
Wopi
[ << ] [ < ] [ > ] [ >> ]

Pozn.: Téma je zamknuto, takže nelze přidávat žádné názory.