Téma #30
Autor:Endif
Fórum:
Obecná diskuze
Datum publikace:06.12.2004 08:01
Počet návštěv:687
Počet názorů:17

Soutěž: Zimní báseň

Debata k soutěži

O nejhřejivější zimní báseň


Jelikož se jedná o soutěž první, možno též klást dotazy k soutěžím obecně.
Jest zakázáno ovlivňovat hlasování ve prospěch kohokoliv!

Názory
06.12.2004 14:36
Wopi
Skvělý, soutěže jsou na světě! :)
07.12.2004 09:30
Kodynie
Dotaz: Jak poznáte že nějaký člověk hlasoval pod více nicky? Na některých IP adresách bydlí víc různých uživatelů a ne jeden multičlověk.
07.12.2004 11:22
Wopi
Většinou se známe :)
07.12.2004 18:32
Albireo
Ale to nezabrání vytvoření nového nicku specificky pro tento účel. Test na IP je neproveditelný i z jiného důvodu: kdokoli se může hlásit z řady IP adres. Nezbývá než apel: Kdo hlasuje z více nicků nebo nabádá kamarády, aby hlasovali i za něj, je prostě sketa!
07.12.2004 21:50
Kodynie
No dobrá, já věřím, že Admini nezneužijí svou moc a jen na základě shodné IP adresy nezruší někomu jeho hlas a věřím, že ostatní osazenstvo bude natolik čestné, aby se nesnažilo pro hlasování schovat pod více nicky, aby nahrabalo nějaké hlasy. Ostatně během hlasování stejně není ještě vidět kolik kdo kde dostal hlasů, aby to ovlivňovalo korektnost hlasování a zkreslovalo výsledky soutěže. Tak držím palce, aby první soutěž neskončila fiaskem. Díla se do ní už utěšeně stěhují a budeme mít pro hlasování z čeho vybírat.
07.12.2004 21:55
Wopi
Na konci hlasování bude vidět, kdo jak hlasoval a je jasné, že by se člověk podvodem ztrapnil. Vyhrát hlasem nicku, který nemá díla ani kritiky a objevil se na LiTeře jen kvůli zahlasování, to by tak tlouklo do očí, že by za to to "vítězství" snad nestálo.

Myslím, že není potřeba být zbytečně dopředu podezřívaví. Soutěže jsou přece pro pobavení a zpestření, nejde o milión jako na Nově.
07.12.2004 22:01
Kodynie
Já vím, mně jen zarazila ta klauzula že každý uživatel smí hlasovat jen z jednohu účtu. Vlastně veřejné hlasování odhalí rychle podvodníka. Každému co jeho jest. Nejde o milión. Ostatně pro  některé lidi není důležité jestli zvítězí ale hlavně že se zúčastní. ;-)
08.12.2004 14:10
Endif
Kodynie: Pokud se přijde na to, že někdo hlasoval pod více nicky, admin jeho hlasy prostě zruší. A pokud to nebude stačit, může přijít o možnost hlasovat ve všech soutěžích atd. Doufám, že ani jedno nebude potřeba :)
08.12.2004 15:28
Kodynie
Endif napsal(a):
Kodynie: Pokud se přijde na to, že někdo hlasoval pod více nicky, admin jeho hlasy prostě zruší. A pokud to nebude stačit, může přijít o možnost hlasovat ve všech soutěžích atd. Doufám, že ani jedno nebude potřeba :)
Jenže mně ještě nikdo nevysvětlil, jak se to ten Admin dozví stoprocentně, že jde o jednoho člověka pod více nicky, kontrola IP adresy asi nepostačí. Uvedu modelovou situaci, např. u nás v celé knihovně máme jednu IP adresu a asi sedm veřejných internetů, příjde deset různých lidí pod deseti nicky a zahlasujou pro jedno dílo stejně. Bude to podezřelé? Bude se jednat pořád o jednu a tu samou adresu. Nebo budou víc podezřelí jenom ti, co si vytvoří jednorázově spoustu účtů kvůli hlasování? No nechám to na Vás. Že jde zrušit hlas jsem měla čest už vidět na betě na zkoušku.
PS: Taky doufám, že taková přísná opatření nebudou třeba, mít nástroj dopředu hotový pro jistotu je vlastně taky dobře. :-)
08.12.2004 18:40
Wopi
Mé oblíbené přísloví:
"Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko."
:)
08.12.2004 18:45
hranatá žába
Kodynie: jestli k vám do knihovny přijde deset různých lidí s různými nicky na LiTeře zahlasovat si do soutěže, tak se tomu budou divit i žáby v rybníce. :))
Budou mít takhle vypoulený oči:

09.12.2004 09:37
Kodynie
Wopi napsal(a):
Mé oblíbené přísloví: "Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko." :)
A moje: "Důvěřuj, ale prověřuj. " Jinak já vždycky důvěřuji všem bez rozdílu dokud mi neprovedou nějakou kulišárnu a já si musím začít pomatovatže na ty určité lidi bych si radši měla dávat pozor. ;-)
09.12.2004 09:39
Kodynie
hranatá žába napsal(a):
Kodynie: jestli k vám do knihovny přijde deset různých lidí s různými nicky na LiTeře zahlasovat si do soutěže, tak se tomu budou divit i žáby v rybníce. :)) Budou mít takhle vypoulený oči:
Podle čeho usuzuješ, že nemůže být v našem městě deset různých Liteřanů, kteří si přijdou zahlasovat k nám do knihovny? Jinak tahle žabka je moc hezká.
10.12.2004 22:42
Joker
Jinak stejné IP se netýká pouze knihoven, ale např. většiny škol(proxy)..:)

Ale myslím, že o tomhlo se bavit je bezpředmětné vzhledem k Wopiho popisu řešení problému...:)
14.12.2004 21:57
Dick
No na to,že soutěž byla vyhlášena a pro nominace uvolněna 6.12. tak je dnes 14.12. což je od do 8dní, a to je celkem dost málo dnů pro Ty, kteří by si možná chtěli se svým dílkem zasoutěžit. Ne že bych se někam tlačil, ale na literru jsem se dostal po půl roce v posledním týdnu už dokonce dvakrát. Což je pro mě jako nevlatníka vlasního počítače s připojením úspěch. Navíc nemám možnost ani v práci a myslím, že takových je nás jistě víc. Ale to je můj názor, tak snad příště budu rychlejší a povede se to.
15.12.2004 13:16
Endif
Dick: Máš pravdu, že termíny je lépe dávat delší. Tahle první soutěž slouží zároveň jako otestování funkčnosti v ostrém provozu.
21.01.2005 17:07
Lady
Slovo ČEST by mělo být důležité pro každého.
Jest ovšem pravdou, že není.
Koho baví podvádět
Lidi , které nedosáhli určité úrovně a těch je mi upřímně líto.
Takže všem ,,slušným lidem" radost a všem , kteří musí dorůst
a to jsme svým způsobem všichni ,, Proměňování Láskou v Lásku".".

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)