Téma #27
Autor:Joker
Fórum:
LiTerra
Datum publikace:19.11.2004 19:06
Počet návštěv:1500
Počet názorů:33

Uhelný fond

Zdravim,

jen mě tak napadlo, že by nebylo úplně špatné vytvořit něco jako opak Zlatého fondu(třeba Uhelný fond) a tam umisťovat ty nejhorší výplody autorů literry....

Cílem by nebylo odsoudit něčí dílo či schopnosti, ale spíš se tak trochu pobavit....

S úctou

          Joker

Názory
19.11.2004 20:35
Albireo
O tom se už, tuším, diskutovalo, ale neprošlo to. Ta sranda by autory naštvala a mohla odradit začátečníka, z něhož se může stát dobrý autor.
19.11.2004 21:09
Wopi
taky mi to přijde poněkud kruté...
takové archivy stejně jsou tuatam mezi soukromými, pokud vím
20.11.2004 09:23
Mathew
odsuzovat něco oficiálně je stejně zvrhlý jako něco oficiálně vychvalovat
:)
20.11.2004 13:58
Charlien
viz Mathew...:)
21.11.2004 19:40
Joker
Nechápu, co je na tom zvrhlého...Nemáte smysl pro humor...

Měl jsem na mysli, že by se do téhle kategorie řadily absolutní nesmysly případně největší vtipy..

Ale Albireo má asi pravdu..
21.11.2004 20:43
Mathew
já nemám smysl pro humor? tak to pardon..
21.11.2004 20:59
vlk
Počuj,čo keby sme tam ako prvé dielo zaradili tvoje....bol by si spokojný Joker?
22.11.2004 07:47
Charlien
já NEMÁM smysl pro humor!!
22.11.2004 12:39
Merle
joker: pravda je taková, že smysl pro humor u vlastních niterně osobních věcí zvládá jen málo lidí - tudíž tvůj nápad je teoreticky dobrej, ale reálně pěkná blbost (prakticky mockrát ověřeno).
22.11.2004 18:06
Joker
Nic nevydržíte....tak ho klidně udělejte jenom pro mě...:)
22.11.2004 19:52
Mathew
já bych to klidně vydržel, já jenom že se polovina lidí složí jenom po negativní kritice, jak by asi působil tenhle serverem schválenej odpadkovej koš?
22.11.2004 20:47
vlk
Hlavne aj o zmysluplnosti Zlatého fondu by sa asi dalo diskutovať....a nie ešte o Uhoľnom fonde...
22.11.2004 21:07
Mathew
of course
22.11.2004 21:34
Wopi
vlku, to, že ty něco nepotřebuješ, neznamená, že to nepotřebuje nikdo
22.11.2004 21:47
vlk
Wopi napsal(a):
vlku, to, že ty něco nepotřebuješ, neznamená, že to nepotřebuje nikdo
To je jasné...a tvrdil som opak? Myslím,že má každý na výber.Chcel som len podotknúť,že ani so Zlatým fondom to (podľa môjho názoru) nie je také jednoznačné....
22.11.2004 21:53
Wopi
Já v tom vidím poměrně jednoznačný rozdíl. Něco pochválit a něco pohanět jsou dvě polohy, které se těžko dají stavět na stejnou úroveň, protože jejich důsledky jsou neporovnatelné. Řekl bych, že hned první ohlas (Albireův) věc definuje dostatečně.
22.11.2004 21:56
vlk
Wopi napsal(a):
Já v tom vidím poměrně jednoznačný rozdíl. Něco pochválit a něco pohanět jsou dvě polohy, které se těžko dají stavět na stejnou úroveň, protože jejich důsledky jsou neporovnatelné. Řekl bych, že hned první ohlas (Albireův) věc definuje dostatečně.
Niečo pochváliť....nestačia napríklad tipy?
Niečo pohaniť....nestačia napríklad názory?

Ale to je už zrejme o niečom inom....hlavne,keď máme iné názory,tak to nič hrozné neznamená....takže prosím pohodička
22.11.2004 22:06
Wopi
vlk napsal(a):
(a) Niečo pochváliť....nestačia napríklad tipy?
(b) Niečo pohaniť....nestačia napríklad názory?

ad a) nestačí - například: je ohromný rozdíl mezi tipem od xy a mezi tipem od yx. A když si vezmeš, že tady několik vtipálků napíše jednu řádku pochopitelnou jen jim a vzájemně si tomu nasázejí tipy, co to pak řekne náhodnému čtenáři? Pokrčí rameny a řekne si, že tady to nemá cenu?
Vím z mnoha ohlasů, že když přijde někdo nový, často se shání po nějakém výběru. Je to tak prakticky všude. Na Písmáku je Výběr, na Totemu časopis. Všude je snaha redakčně vypíchnout něco, od čeho se lze odrazit - třebas i k polemikám, neb s výběrem není nucen nikdo souhlasit. :)
Ostatně tabulku nejtipovanějších věcí najdeš taky. Prostě každý si může najít to své.
ad b) stačí, pro hanu určitě stačí zkritizovat věc pod dílem. Vypíchávat jakési The Worst Of by opravdu mohlo zbytečně ublížit. A nemysli si, že bych někdy neměl cukání. Ale necítím právo ubližovat.

A souhlas - o moc nejde, pohodička.
22.11.2004 22:12
vlk
No a potom skončíme pri starom známom probléme ako sa tie dielka vyberajú....aj v Zlatom fonde je to tiež o známostiach...ale to by som jednoducho neriešil...a o Uhoľnom fonde tiež pre istotu ani neuvažoval,pretože by to s týmto fondom skončilo ako vyriaďovanie si účtov medzi rôznymi nepriateľmi....to by som jednoducho fakt už nezniesol
22.11.2004 22:14
Wopi
Není to o známostech. To opakuju horem dolem pořád dokola.
[ > ] [ >> ]

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)