Téma #260
Autor:LISKA
Fórum:
Otázky a odpovědi
Datum publikace:24.09.2006 17:39
Počet návštěv:1237
Počet názorů:36

poraďte
Chodí mi do knihkupectví jedna osoba, která hrozně zapáchá a špinavejma rukama ohmatává mé knihy. Knihkupectví je věřejně přístupný prostor a já ji nemohu vyhodit, aniž bych se dotkla její lidské důstojnosti. Je totiž jinak milá, nikomu neubližuje, není bezdomovec, není podnapilá, nekrade. Jenom hrozně páchne a odrazuje zákazníky. Zajímalo by mě, co byste udělali vy.

Počet úprav: 1, naposledy upravil(a) 'LISKA': 24.09.2006 18:04.

Názory
25.09.2006 20:36
Max Bubakoff
stanislav napsal(a):
pozvi si na něj wopiho, v.ochranu a další jezdce a ti ho bloknou!

ale jak řiká stanislav...je to moudrý muž...pošli na něj kavalerii
25.09.2006 20:55
Hana
i ty liško podšitá... to tě ještě nikdo neprokouk?!
26.09.2006 01:14
jjezibaba
Hana napsal(a):
i ty liško podšitá... to tě ještě nikdo neprokouk?!
Nikdo kromě mě:)
26.09.2006 21:35
LISKA
tak už radit nepotřebuji:
velmi slušně jsem zmíněné osobě nabídla, že ji všechny knížky ukážu, ale ať v nich nelistuje.
Osoba: to vám snad připadám špinavá?
Já: no, přiznám se, že některým zákazníkům se nelíbí, když na všechny knihy saháte, specielně na dětské
Osoba: tak mi je jmenujte
Já: to přeci není nutné, myslím, že se můžeme dohodnout, že vám knížky ukážu sama
Osoba: tak to tedy připadám špinavá vám. To jste tedy pěkná svině.
Já: nezlobte se, ale je to moje práce.
Zákazníci sborem: paní vedoucí, jste pěkná svině.

A takhle mi tady žijeme.


26.09.2006 21:50
Emily
potvrzuji, že přesně tak to bylo, ale mělo to pokračování... šla jsem se do liščina knihkupectví podívat a ke sboru nadávajících se zákazníků jsem se nepřidala. Naopak, zastala jsem se paní vedoucí a praštila jsem smradlavou osobu tou novou encyklopedií o vesmíru. A víte, co se stalo pak?
27.09.2006 08:25
stanislav
co se pak stalo? vyprávěj, prosím prosím.
27.09.2006 10:11
Emily
Osoba se pochopitelně zhroutila na podlahu, návštěvnici knihkupectví se rozdělili na dva tábory a už to začalo. Šabachův Občanský průkaz letěl proti Selskému baroku J. Hájíčka, Vieweghův Báječný rok mě bolestivě praštil do kolena, tak jsem se bránila knihou Děvčátko, rozdělej ohníček Martina Šmause. Každý popadl knížku, která byla při ruce. Ve víru boje se ocitl nový Irving, Proč jsou ženy potvory, příručky, kuchařky. Jenom poezie zůstala ušetřena, protože ta je úplně vzadu. Listy lítaly, muži vydávali bojový ryk, liška pištěla, ženy odváděly děti a starce do bezpečí. A pak někdo zavolal policii....vy jste to neviděli ve zprávách? Bylo to v Událostech v kultuře.
27.09.2006 10:22
stanislav
to musel být nádherný kulturní zážitek.
27.09.2006 10:51
Shammann
Děvčátko, rozdělej ohníček je docela fajn prvotina:-)
27.09.2006 11:16
Emily
Souhlasím. Děvčátko, rozdělej ohníček se mi moc líbí, proto jsem si na tu knihu vzpomněla. Selské baroko také není špatné. Nechtěla jsem hodnotit tituly, spíš jsem zmínila ty, co by mohly být při ruce...
27.09.2006 12:30
LISKA
Shammann napsal(a):
Děvčátko, rozdělej ohníček je docela fajn prvotina:-)
je to sice dobrá prvotina, ale děvčátko to vzalo vážně. Zachránila to Světová encyklopedie Hasičské automobily za 599,- Kč.

Z toho plyne poučení.
27.09.2006 13:07
Shammann
Když už tak encyklopedií, prvotiny jsou moc slabé:-)
27.09.2006 17:43
Vích
a jaké plyne poučení? jsem napjatý
27.09.2006 19:12
LISKA
to právě nevím
29.09.2006 13:10
luhar


LISKA napsal(a):
to právě nevím
zabít zapáchajícího.... -.protežovat 1. signální soustavu.... pryč s kašírováním civilasační noblesy!!!
nevnímat zarputilou oponenturu - posléze urychleně se zbavit mrtvoly, slibující zápach vytrvalý - chce to ZAMETAČE... viz titul - SMÍTKO KE SMÍTKU -
LUKASFILM... r. 1987- prodělečný - leč inspirativní
po slevě na CD.. jen 7 bagů.... i s místní daní... okase zaujímavá.... dejte na mne a cvrkot krámku bude bezprobléémovej :-))
29.09.2006 20:39
Lee
LISKA je moudrý mladý muž.

Každopádně nevím, proč by první neoreakcionistická signatura měla souviset s odpornými výtahy v nedělní škole Alexandra Puškina. To opravdu nechápu. Přijde mi to jako plýtvání prostředky, které ve své infinitní realitě neexistují!

LISKO, jak objasníš tohle?
A proč jsem si dnes koupila růžový obleček do baletu, když jsem nikdy balet nedělala?
Můj svět je plný podivných věcí, které mě ovládají!
29.09.2006 21:28
LISKA
Lee, jsi jediná, která pochopila, že nejde jen o smrduté osoby se špinavýma hnátama, ale že je to celosvětový problém, který implicitně souvisí s provedením Louskáčka v National Dans Theatru.
29.09.2006 21:58
luhar
LISKA napsal(a):
Lee, jsi jediná, která pochopila, že nejde jen o smrduté osoby se špinavýma hnátama, ale že je to celosvětový problém, který implicitně souvisí s provedením Louskáčka v National Dans Theatru.
ti závidím ryšavko šelmovská tvé bahněníse v lexikonu přespolní terminologie
:o))
02.10.2006 16:17
tynic
A už jsi to té osobě řekl/a ?
02.10.2006 16:55
Emily
myslím, že to moc komplikujete a vše je mnohem jednodušší. Smrad je nadnášen silou, která se rovná objemu nosních dírek přítomných v knihkupectví. s Louskáčkem, baletem, globalizací a podobnými jevy to nemá nic společného.
[ << ] [ < ]

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)