Téma #25
Autor:Leodegrance
Fórum:
Literatura
Datum publikace:03.11.2004 13:44
Počet návštěv:3711
Počet názorů:176

PŘEDPOKLADY TVORBY, SEBEREFLEXE A KRITIKA
Vážení i nevážení, milí i nemilí!

Jsem na rozpacích a nevím dost dobře, jak se ctí splnit svůj slib. Tedy otevřít fórum o tom, co je a není poezie a co si kdo o tom myslí.

Někteří z vás mi dávají najevo, jedni taktně, druzí natvrdo, že nejsem nic než nebetyčný nafoukanec a zakomplexovaný ubožák, a mé kritiky jiných děl že nejsou nic než sprosté urážky.

Jsem zde tedy za uhrovatého puberťáka, který zlolajně vskočil do pískoviště, kde si loztomilí chlapectové a holcicty plácají klásné bábovicty, a s hnusným úšklebkem jim je škodolibě rozkopal.

Ale to je nedorozumění. Domníval jsem se, že vstupuji na veřejný literární server, byť amatérský. Místo toho mě jímá (doufám jen paranoidní) podezření, že jsem se octl v jakémsi Spolčení hlupců, v jakémsi polomafiánském rodinném podniku, jehož účelem není literární tvorba, ale literární onanie a následné poplácávání se po ramenou.

Dozvěděl jsem se zde totiž také, že snaha o high poetry je totéž co hrabat se v ucpaném odtoku, a že se nesmím navážet do Wopiho, který je, což jsem nevěděl, ze 70 procent tatíček zakladatel tohoto serveru. Takže hraju unfair...

Rád bych proto věděl, jaký je názor většiny. Buďto se vystěhuju i se svými plky, bludy, komplexy atd., nebo si zde budu tiše publikovat své naduřelé veršíčky, vyjadřovat se budu pouze na tomto fóru a pouze k věci, a názory k dílům budu psát pouze na požádání. A Wopi, kterého bych raději nazval Montfleury, a jeho klaka mě doufám budou ignorovat... Přesto věřím, že všecko lživé a pokrytecké jednou shnije...

Děkuju všem, kteří dočetli. A předem velmi děkuji těm, jimž stojím alespoň za tři veřejná slova, která mi budou adresovat:

A) Běž do prdele;
B) Zůstaň a publikuj;
C) Pokračuj jako dřív.

V případě A) vysublimuju a vy si oddechnete, jestli vůbec za úlevný oddech stojím. Totéž v případě. kdy se nebudete namáhat s třemi slovy pro ubožáka zakomplexáka.
V případě B) a C) začnu v tomto fóru s pojmem kritika, se vším, co s tím souvisí, a také vysvětlím ony domnělé urážky.

Výslovně prosím o tři veřejná slova Wopiho a Albirea, jakkoli jsou mi nesympatičtí či sympatičtí.

S pozdravem všem na Liteřře
Leodegrance

Počet úprav: 2, naposledy upravil(a) 'Leodegrance': 03.11.2004 15:03.

Názory
04.11.2004 17:12
Humble
Leodegrance: ...se ještě uvidí - ono v hospodě se tyhle virtuální spory většinou zdají jaksi zcela malicherné :o)

Jinak, jestli máš třeba nějakej problém a ventiluješ ho jinde - i to je normální a stává se to. Nakonec, je takový divně chmurný počasí...
04.11.2004 17:18
stanislav
počasí je na hovno, ale nám odborníkům na pobyt vezdejší to je jedno, protože se válíme doma.... hihi... ven za prací a potravou posíláme silnější jedince, třeba různě manželky a tak.... jak jen já jsem roztomile zápornej, co, humblirku? hihi
04.11.2004 17:18
Leodegrance
no já mám za to, že celá umělecká tvorba je ze základu o tom, že někdo má nějakej problém a snaží se přešoupnout ho v umělecké dílo...
04.11.2004 17:20
Humble
To zas jo.
04.11.2004 17:34
Albireo
Nejde tady ani i literaturu ani vlastně o tento server, ale jen o veřejně propírané osobní spory. Proto přestávám číst a prosím, abyste mi neposílali zbytečná avíza.
04.11.2004 18:03
Wopi
Leo,
myslím, že jestli chceš debatovat o poezii, je to dobrý nápad, ale bylo by nejlepší otevřít nové fórum O POEZII, které by se snažilo o věcnost a o absenci osobních výpadů. Tohle už k tomu asi vhodné není.

Pokud se informací týká, je to poměrně jednoduché. Internet není ani zdaleka tak anonymní, jak si mnoho lidí myslí.
Takže stačí ve vyhledávači zadat tvůj nick a je jasné, že zřejmě děláš historický šerm (a že máme podobný vkus, co se žen týká :) ).
Odkud se hlásíš, je zase vidět z IP adresy. Možná ti to přijde nefér, ale pro provoz serveru je opravdu nutné aby správce toto viděl a funguje to tak prakticky všude na netu. A sám dobře víš, že jsem ti okamžitě dal vědět, že tuhle informaci mám, sotva jsem ji našel, takže jsem hrál rovnou hru, žádný podraz. Mimochodem - na tu ajpinu se dívám opravdu málokdy.

Takže žádné velké záhady bych v tom nehledal a opravdu už bych celo věc uložil k ledu, než začne nepěkně zapáchat.
04.11.2004 20:35
vlk
ANO PROSIM UZ DOST !!!!!!!!!
05.11.2004 10:52
blondýna
jsem přečetla půlku těch názorů, pak mi to už nebavilo:-)
05.11.2004 14:31
Diotima
:-)))) blond, ty to vždycky rozsekneš!
06.11.2004 18:25
Chosé Jehla
blondýna napsal(a):
jsem přečetla půlku těch názorů, pak mi to už nebavilo:-)
půlku?!!! si masochistka....:))
10.11.2004 16:42
LIBERO
Já zde nebyl, nevím o co šlo... Ale domýšlím se... Pokusím se některé tvé "tvrdé kritiky" najít, avšak...

Mám jedno velké avšak...¨

To avšak zní - jaképak tvrdé kritiky, když tvá vlastní poezie nijak nevybočuje z řady laciného kýče, jaký zde na Liteře - jak jsem si povšimnul - publikuje každý druhý.

Džbánečky, vázičky, peříčka, kytičky, loučky, pampelišky a veverušky, slovem senilní Seifert střihnutý Hálkem je zde rozdělen hned do několika nicků...
10.11.2004 19:26
Monty
Každý druhý? No ty jsi optimista, poslyš... :o)))
10.11.2004 20:23
LIBERO
Ještě jsme tu my, Monty! :-)

11.11.2004 16:00
Charlien
já taky miluju ježky...
12.11.2004 00:14
Wopi
jako zvířátka nebo jako účesy?
12.11.2004 07:36
Charlien
Wopi napsal(a):
jako zvířátka nebo jako účesy?
zvířátka... jó to je moje...ach:))
13.11.2004 10:27
kink
ach jo, "odsouzeni k opakování" ;-)

jestli já ti můžu něco...
vytrvej***

ale nelekni se když všechno pokrytecké a lživé neshnije...;-)

18.11.2004 19:27
JaP
-bez na a vůbec ohledu proč, ... Jsem zde tedy za uhrovatého puberťáka, který zlolajně vskočil do pískoviště, kde si loztomilí chlapectové a holcicty plácají klásné bábovicty, a s hnusným úšklebkem jim je škodolibě rozkopal. ... Rád bych proto věděl, jaký je názor většiny. Buďto se vystěhuju i se svými plky, bludy, komplexy atd., nebo si zde budu tiše publikovat své naduřelé veršíčky, vyjadřovat se budu pouze na tomto fóru a pouze k věci, a názory k dílům budu psát pouze na požádání. A Wopi, kterého bych raději nazval Montfleury, a jeho klaka mě doufám budou ignorovat... Přesto věřím, že všecko lživé a pokrytecké jednou shnije...
... ne, si ze mně děláš prdel... že jo ...

- vpřípadě že průvodní řeč této diskuze je vtip, seš fajn humorista
- v případě žes to myslel vážně, seš chudák
- vzhledem k tomu že celkem često jebu do leckoho a nikdo mně zatim netipnul o pant - něco jako diskriminace? a zde? to se mi zdá jako braková fantazi ... fakt dobrej fór...
19.11.2004 08:40
karel_letoun
JaPe, zůstaň a buď svůj a nenech se od nikoho ovlivňovat. A piš, co uznáš za vhodné ty sám a na ostatní se vykašli.
19.11.2004 09:51
JaP
... taky že jo ... a nápodobně k letounum ... :)
[ << ] [ < ]

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)