Téma #23
Autor:Igor_Indruch
Fórum:
Obecná diskuze
Datum publikace:08.10.2004 23:19
Počet návštěv:2034
Počet názorů:54

Kouření v hospodách
Tuhle jsem na to téma poslouchal nějakou relaci v rádiu. Prej co by naši lidé říkali na zákaz kouření v hospodách.
Já osobné si myslím, že nekuřáci jsou za současného stavu diskriminováni. Ale pro zákaz bych nebyl. Spíš bych nekuřácké hospody daňově zvýhodnil. Nebo ještě lépe - vytvořil bych tři kategorie:
1. Nekuřácké hospody
2. Hospody s oddělenými místnostmi pro kuřáky a nekuřáky
3. Kuřácké hospody

Co vy na to?

Názory
10.10.2004 17:48
Wopi
Jak k tomu přijdete je mi namouduši jedno. To vy jste drogově závislí, to je váš problém, ne můj. Nemáte ani nejmenší právo k tomu, že si dobrovolně ničíte zdraví, ničit ho i ostatním, kteří závislosti nepodlehli.

Nedemokratické. Dovol abych se zasmál. To je logika, jako říct, že je nedemokratické trestat znásilnění, protože ten chlap prostě měl chuť na soulož a nemůžeme ho v tom omezovat. Ono je to totiž přesně naopak - je nedemokratické, aby nemocná menšina (a závislost je nemoc) omezovala druhé.
10.10.2004 18:29
Wopi

jo, pokud se najde nějakej kompromis, ať se najde :)

11.10.2004 01:09
Humble
Wopi napsal(a):

jo, pokud se najde nějakej kompromis, ať se najde :)

Dyk to řikám - ventilace :o)
11.10.2004 10:14
vlk
No sorry ale mne to príde dosť o ničom.príkazy-povolenia,pripadám si už ako v škôlke...Nedá sa to riešiť aj bez toho?
12.10.2004 13:55
supizmus
poznal jsem hospodu, kde to fungovalo. Byla zvlášť místnost pro lidi kouřící a zvlášť pro nekuřáky, s tím, že ta nekuřácká byla přímo u výčepu a kuřáci museli o něco déle čekat. Pohyb mezi místnostmi jest dán přes chodbu, tudíž závan tábakový mezi zdravě žijící občany se nedostal. A tak to má bejt-podle supa
12.10.2004 15:18
vlk
supizmus napsal(a):
poznal jsem hospodu, kde to fungovalo. Byla zvlášť místnost pro lidi kouřící a zvlášť pro nekuřáky, s tím, že ta nekuřácká byla přímo u výčepu a kuřáci museli o něco déle čekat. Pohyb mezi místnostmi jest dán přes chodbu, tudíž závan tábakový mezi zdravě žijící občany se nedostal. A tak to má bejt-podle supa
Takze rychlo sa pustite do stavania chodieb... :)
13.10.2004 00:46
Cekanka_ucekana
jako kuřák na toto téma musím reagovat. Kdysi jsem kouřila všude. V koupelně, na záchodě, v ložnici. pak jsem si vzala odpornýho nekuřáka, kterej mi doma kouřit zakázal. Chodila jsem na chodbu. Moje spotřeba cigaret klesla. Pak mi zakázali kouřit na chodbě. Vzhledem k  tomu, že mě kouřit na ulici nebaví, kouřim jen tam, kde můžu, tudíž v restauracích a na návštěvách. Zakažte mi kouřit v restauracích a budu vám neskonale vděčná, i když si asi sem tam odskočim před barák :-) protože mě fakt nebaví kouřit!

a teď jsem zvědavá, kterej z nekuřáků mi řekne: Tak nekuř :-)))))
13.10.2004 08:43
Humble
Nás něco podobnýho čeká v práci - zákaz kouření ve společných prostorách a podobné hlouposti - už se těším :o)
13.10.2004 10:18
Yapato
Vše je o toleranci.Můj nejlepší kámoš je zapřisáhlý nekuřák a já naopak kuřák jako hrom.A dokážeme si vyhovět.Jdeme-li napivo tam kde se kouří,tak kouřím,jdeme-li na pivo tam kde se nekouří,tak prostě nekouřím.Ale tak je to se vším...
13.10.2004 10:53
Humble
Kuřáci jsou vůbec slušní lidé. Vždycky, když jsem jel vlakem v kuřáckém kupé, se kuřák optal ostatních: "Můžu si zapálit?" Přitom, když se to vezme kolem a kolem, by tam nekuřáci vůbec neměli sedět :o)
13.10.2004 11:09
Cekanka_ucekana
Humble napsal(a):
Kuřáci jsou vůbec slušní lidé. Vždycky, když jsem jel vlakem v kuřáckém kupé, se kuřák optal ostatních: "Můžu si zapálit?" Přitom, když se to vezme kolem a kolem, by tam nekuřáci vůbec neměli sedět :o)
¨jo, tuhle jsem vlezla do kuřáckýho kupé a zeptala jsem se, jestli si smim sednout a pani, která tam seděla mi vztekle řekla: "Ale tady je to pro kuřáky!" asi vypadám na nekuřáka :-)))))
13.10.2004 11:27
Humble
A jsme u jádra pudla. Kuřáci jsou ti slušní, ohleduplní, tolerantní,  krásní a inteligentní, zatímco nekuřáci jsou ti nesnášenliví a netolerantní (zápor už sám o sobě evokuje negativní vlastnosti) a pořád by jen něco zakazovali :o)
13.10.2004 15:59
Cekanka_ucekana
máš pravdu :-))) jak jinak .-))) není tolerantnějšího člověka, než jsem například já .-))) nebo ty, nebo tak .-))) a podívej se třebas na Wopiho :-)))))
13.10.2004 18:34
JaP


Cekanka_ucekana napsal(a):
jako kuřák na toto téma musím reagovat. Kdysi jsem kouřila všude. V koupelně, na záchodě, v ložnici. pak jsem si vzala odpornýho nekuřáka, kterej mi doma kouřit zakázal. Chodila jsem na chodbu. Moje spotřeba cigaret klesla. Pak mi zakázali kouřit na chodbě. Vzhledem k  tomu, že mě kouřit na ulici nebaví, kouřim jen tam, kde můžu, tudíž v restauracích a na návštěvách. Zakažte mi kouřit v restauracích a budu vám neskonale vděčná, i když si asi sem tam odskočim před barák :-) protože mě fakt nebaví kouřit!

a teď jsem zvědavá, kterej z nekuřáků mi řekne: Tak nekuř :-)))))
TaK NEKUŘ  ...není to žádný hrdinství a taky není žádnej problém přestat...
...jo kuřáci jsou vždycky hrozně ublížení i já byl tykový hovado...


"l (i)
"

13.10.2004 18:45
JaP
Wopi napsal(a):
Jsem pro oddělené místnosti (pokud by to fungovalo) nebo pro zákaz. Proč mají být narkomani zvýhodňováni na úkor lidí bez (alespoň této) závislosti??
V každém případě mě jako nekuřáka modrý vzduch nutí obcházet restaurace obloukem.
... narkomani...ne tak radikálně .... když chce někdo papat kouř a popel je to jeho věc a tohle + bunus bolavé hlavy z rána ...zakouřené pajzle nabízejí
13.10.2004 18:49
JaP
Humble napsal(a):
Kuřáci jsou vůbec slušní lidé. Vždycky, když jsem jel vlakem v kuřáckém kupé, se kuřák optal ostatních: "Můžu si zapálit?" Přitom, když se to vezme kolem a kolem, by tam nekuřáci vůbec neměli sedět :o)
...seď si v jakém kupé chceš, oddělení kuřáků od nekuřáků odděluje jenom chodba a ten vlezlej kouř čicháš stejně...a věř že když jedeš nočním vlakem víc jak dvě hodiny tak se spánek změní v noční můru ...a následky leckdy trvají trvají moc dlouho...nehledě na smrad
13.10.2004 18:58
Humble
...není to žádný hrdinství a taky není žádnej problém přestat...

Není, já přestával už nejmíň stokrát ;)

Odnaučení kuřáci jsou ze všech nejhorší.
13.10.2004 19:03
JaP

:)...proč?... já mám dojem, že teď dokážu brát v potaz pohled z obou stran, protože si eště lecos pamatuju a nejsem na to třebas ani hrdý...
PS:NE PŘESTÁVAT ALE PŘESTAT...

13.10.2004 19:38
Humble
Chtěl jsem definitivně přestat po zdražení teď na jaře. Jenže ty mrchy zdražili jen o korunu :o(
13.10.2004 19:44
JaP
...ještě jednou, přestávat není to samé jako přestat !!!!!! ...a tak ..
:)
....nisméně nekouřit dva týdny je akorát zhorší zlo plícím...
...nic ti to nedá, máš problém jménem absták a co teprve nářek po první cigareťě...ale snaha se ctí....


[ << ] [ < ] [ > ] [ >> ]

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)