Téma #23
Autor:Igor_Indruch
Fórum:
Obecná diskuze
Datum publikace:08.10.2004 23:19
Počet návštěv:2030
Počet názorů:54

Kouření v hospodách
Tuhle jsem na to téma poslouchal nějakou relaci v rádiu. Prej co by naši lidé říkali na zákaz kouření v hospodách.
Já osobné si myslím, že nekuřáci jsou za současného stavu diskriminováni. Ale pro zákaz bych nebyl. Spíš bych nekuřácké hospody daňově zvýhodnil. Nebo ještě lépe - vytvořil bych tři kategorie:
1. Nekuřácké hospody
2. Hospody s oddělenými místnostmi pro kuřáky a nekuřáky
3. Kuřácké hospody

Co vy na to?

Názory
13.10.2004 19:50
Humble
JaP: Větší font bys tam na skladě neměl? :o)
13.10.2004 19:54
JaP

Ex.: znám...
Humble: ehm. ...nechtěl jsem křičet...:)

13.10.2004 20:02
Humble
JaP napsal(a):

Humble: ehm. ...nechtěl jsem křičet...:)

:o)))


13.10.2004 23:03
Igor_Indruch
Vida, jaká diskuzička se tady rozjela :o))

No jo, máte to těžký, vy závisláci. Já osobně mám tabáček rád, ale jenom, když si ho můžu vychutnat. A vychutnat si ho člověk může jen tehdy, když na něm není závislej. Když si ho dopřeje jen jednou za čas.
Jinak - pokud chcete přestat kouřit a nejde to, radím přejít na dýmku. Je to zdravější a noblesnější |:o)))
14.10.2004 00:00
Cekanka_ucekana
Tak jsem dneska byla v restauraci, kde se kouřit SMĚLO a nekouřila jsem :-) jsem skvělá, nemyslíte?


(Zapomněla jsem si doma cigára a bylo to dost děsný, ještěže jsme tam nebyli dlouho)

:-)))
14.10.2004 12:20
Humble
Igor_Indruch napsal(a):
Jinak - pokud chcete přestat kouřit a nejde to, radím přejít na dýmku. Je to zdravější a noblesnější |:o)))
To nepochybně :o)




14.10.2004 18:21
JaP
........vodní dýmka se za neřest nepovažuje......
17.10.2004 15:21
AZALIN

Jsem pro zákaz. I když občas kouřím tabák..

17.10.2004 18:14
Zamračený_mnich
Ano, udělejme v hospodách separé, kam se ti závisláci odsunou... pak třeba s vámi pobudu v HellsBells i do tří do rána a ne do devíti večera. Takhla mě už brzy pobolívá hlava a¨je se mnou nuda.
18.10.2004 17:09
Lamanai
kouřit jsem přestal, ale myslím že v sobě mám ještě dost tolerance... ale šte mě, když se třeba kouří v hospodách u oběda... na druhou stranu v klubech se s tím prostě musí počítat, patří to k atmosféře... musím říct, že to má na mě jakožto bývalého kuřáka několik vlivů... jednak se mi chce dát si zase cigáro (ne kvůli tomu abych zapadl, ale prostě na to mám chuť, kuřáci vědí...)... a pak je druhej extrém, kdy mě to strašlivě unaví, dráždí mi to oči... nojo, my schizofrenici :-) ale myslím si, že by měl existovat vyloženě nekuřácký prostor všude... nicméně, pokud někdo toto neposkytuje, sám se připravuje o zákazníky...
19.10.2004 18:37
Joker

Jsem pro absolutní zákaz kouření v hospodách(kuřáci sami tvrdí, že jim to u jídla vadí a tu chvíli to snad vydrží)...Bylo by mnohem lepší, když by existovali speciální hospody pro kuřáky(jako pro vyvrhele společnosti) než jak je tomu teď - existuje množství hospod, kde ani nejsou oddělené místnosti...

Jinak to postupné zdražování smysl opravdu moc nemá..Lepší by byla léčba šokem = náhle zdražení v desítkách korun...:))

20.10.2004 14:57
karel_letoun
Polopomatený Igor by chtěl furt něco zakazovat a organizovat lidem život. Já přestal kouřit a je mi jedno, jestli někdo kouří nebo ne. Ať se třeba posere.
23.10.2004 01:47
BARBAR
Možná by tam mohla být ještě oddělená místnost pro kouření pánům ? ? ?............


Jo to mi připomenulo tři stupně obezity:
1. nevidíš si ho
2. nevidíš si ho ani když stojí
4. nevidíš ani kdo ti ho kouří
BARBAR





28.10.2004 17:56
JiKo
btw: mě by možná stačilo pro začátek kdyby kuřáci nebyli prasata.... stačí sedět chvíli na zastávce busu a pozorovat. Ač je koš pro každého stejně daleko (např 5m), má-li člověk prázdnou flašku od coly hodí ji do koše, má-li člověk vajgla...hodí ho na zem a důležitě zašlápne
06.11.2004 14:07
random_night
Tak ja teda zasadne do kose a jeste dennodenne jecim na kamaradku, ze na zem se nehazi ani neplive. Zatim to nezabralo.

Jen mozna k te "lecbe sokem" - tady (UK) jsou cigarety petkrat drazsi nez v CR. Kdyz jsem prijela, byla jsem v soku, nicmene to nic nevylecilo. (Heh... ja vetsinou, kdyz me neco sokuje, si zapalim...) V zadnem pripade nemam petkrat vic penez nez jsem mela v Cechach, ale na ty cigarety porad mam... Na druhou stranu, obcas si i rozmyslim, jestli si koupim krabicku cigaret, dve piva nebo tricko...

Co se hospod tyka - pokud v me bezprostredni blizkosti nekdo kouri a nikdo na nej za to nejeci, klidne si zapalim. Pokud v me blizkosti nekdo ji, chodim si zapalit ven. Tady je spousta hospod zcela nekurackych, ve vetsine kavaren se taky kourit nesmi a problemy to moc nikomu nedela.
08.11.2004 09:06
Lamanai
musím říct, že kdyby se nesmělo kouřit na některých místech, kde jsou omezováni nekuřáci (například na autobusových zastávkách), mnoha lidem by to prodloužilo život... pokud si vzpomínám, v době své strmě stoupající kuřácké kariéry, kterou jsem později rázně ukončil, jsem nejvíc cigaret vysosal při čekání na tramvaje a jiné Godoty...
09.11.2004 21:38
Lady
Názor člověka neholdujícího cigaretám ani jiným škodlivým drogám.
není mi příjemné, když někdo na zastávce hulí, nebo drží cigaretu a já ne a ne ho předejít a u jídla mě to nefascinuje
kam člověk zavítá tak lidé používají cigarety jako možnost omezovat druhé
a k udušení druhých bezmocných hlavně dětí , které se nemohou ozvat
a nemluvě o tom, že to smrdí a člověk pak taky zrovna nelibě voní nemluvě o tom ,
když líbáte kuřáka....prostě fuj
12.11.2004 13:08
karel_letoun
Jsou věci, které třeba každému zrovna nevoní a jsou krásné ...
13.12.2004 10:26
Anya
Když si někdo chce ničit zdraví - prosím, je to jeho věc. Ale proč, když jdu po ulici plné lidí, z nichž polovina drží zapálenou cigaretu, proč musím čichat cigaretový dým? Proč, když čekám na zastávce, musím vyhledávat místo, kde není smrad? Myslím, že by se měl řešit spíš tento problém. Nikdo vás nenutí chodit do kuřácké hospody. Ze své zkušenosti vím, že se dají najít i místa, kde to nesmrdí. Jak ale mám chodit po městě? S plynovou maskou?
13.12.2004 13:59
Joker
Myslim si, ze lecba sokem(velke zvyseni ceny cigaret) by alespon nejake vyhody mela:

1) zacina se kourit na skole a tam vetsinou lidicky moc penez nemaj...co ze sveho okoli vim, i ve stavajicich cenovych hladinach meli nekteri se shanenim penez na cigarety problemy...

2) furt se mluvi o tom, ze stat ma malo penez....proc tedy nezdrazit a nevydelat na necem, cim si akorat lidi niceji zdravi, niceji ho druhym...

A co navic tak strasne smrdi...:)
[ << ] [ < ]

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)