Téma #181
Autor:espanolka
Fórum:
Obecná diskuze
Datum publikace:21.04.2006 18:32
Počet návštěv:2773
Počet názorů:156

L.A.G. Song

Dost by ma zaujimalo aky maju tito tu ludkovia, teda vy, nazor na homosexualitu a inu orientaciu..

nie, nie som homosexualka, ale neodcudzujem ju..
pretoze clovek neovplyvni, do koho sa zamiluje.

cakam vase nazory

Doviiiii ;0)

Názory
26.04.2006 21:55
Repulsion
mongolský_vlk napsal(a):
ale nechápu, že když to neni u zvířat, tak proč by to u lidí mělo být přirozený...

Počkej, co je to za blbost? U zvířat se homosexualita vyskytuje úplně normálně...
26.04.2006 21:55
mongolský_vlk
jako že by spolu se jako... koitálně spojili pes a pes? fakt? a kde?
26.04.2006 22:00
Repulsion
Jestli vyloženě provozujou anální sex, to nevím, ale zkoušej to... zrovna tak třeba býčci - se někdy podívej někam na pastvu, jak to po sobě hopsá...
26.04.2006 22:04
mongolský_vlk
hm a kdyby vedle toho býčka stála kráva tak kam myslíš že by to šoupnul? :o)) pud je pud :o)

zkoušej jo, já je viděla akorát slepený zadkem k sobě ale že by se chtěli tak až to, ... hmm
26.04.2006 23:11
Vladimír Ochrana
to mongolský vlk - u zvířat se homosexulní styky vyskytují, ale nechce se mi teď večer hledat tu učebnici, ve které jsem to předevčírem četl

to Vích - u krále Václava tentokrát nebudu, jsem mimo Prahu

to Repulsion - o.k., nedorozumění vysvětleno
26.04.2006 23:39
bříza
Repulsion napsal(a):
Ale já přece, břízo, nemohu za to, že nejsi schopen nabídnout dostatečně přesvědčivé argumenty. A to především na základní otázku:

Proč bychom se vůbec měli zabývat tím, zda výchova v homosexuání rodině nějak ovlivní sexuální orientaci dítěte?

Za druhé - nic z toho, co jsi uvedl, nepotvrzuje Tvou teorii, že by výchova v homosexuální rodině sexuální orientaci měnila. Vyplývá z toho pouze tolik, že výchova v rodině MŮŽE na sexuální orientaci mít nějaký vliv. Tento vliv ale Tebou uváděnými zdroji není vysvětlen.

Může to být tak, že u spousty homosexuálně či bisexuálně orientovaných dětí vychovávaných v heterosexuálním prostředí je jejich homosexualita potlačena (což v mnoha případech určitě je), kdežto u dětí vychovávaných v homosexuální rodině nikoliv. A tak bychom mohli pokračovat.
Ten, kdo tady na základě několika nedostatečně přesvědčivých studíí vyvozuje jednoznačné závěry, jsi Ty.
Fakt ? :) A jaký závěr jsem kde vyvodil prosímtebe ? Já přece rafinovaně manipuluju veřejné mínění tak, že žádné závěry nevyvozuji! :)))

Tím, co jsi tady momentálně označil za základní otázku jsme se dosud prakticky nezabývali! Dosavadní řeč šla pokud dobře vidím právě o možnosti ovlivnění orientace výchovou (o tom totiž uvedené práce byly) - a nyní jsi VŮBEC POPRVÉ připustil, že taková možnost existuje! (považuji to za úspěch své úporné trpělivosti)

MŮŽE to být různě! - ale TO JSOU PRÁVĚ ONY TEORIE (např., že homosexuální výcvhova nemůže přispět homosexuální orientaci), které - pokud prohlásíš realitou, kecáš jak Palackej! O víc zatím v téhle debatě nešlo! Ty homofobofobe ! :)))
27.04.2006 00:19
Vích
Vladimír - škoda, asi budeme řešit zologickou, rep s břízou se utlučou čepicema, začíná to být židovská škola :)
27.04.2006 08:48
mongolský_vlk
Vladimíre ok :o) v tom případě určitě nemám pravdu, čili to může být věc vrozená, ale bude ještě trvat, než to přijmu za vlastní :o)) dík .o)
27.04.2006 09:08
Monty
Vích napsal(a):
Vladimír - škoda, asi budeme řešit zologickou, rep s břízou se utlučou čepicema, začíná to být židovská škola :)
... jsi měl radši zůstat ve vile, mohl jsi vyhrát 15 mega. :o)
27.04.2006 09:51
Repulsion
bříza napsal(a):
Tím, co jsi tady momentálně označil za základní otázku jsme se dosud prakticky nezabývali! Dosavadní řeč šla pokud dobře vidím právě o možnosti ovlivnění orientace výchovou (o tom totiž uvedené práce byly) - a nyní jsi VŮBEC POPRVÉ připustil, že taková možnost existuje! (považuji to za úspěch své úporné trpělivosti)

MŮŽE to být různě! - ale TO JSOU PRÁVĚ ONY TEORIE (např., že homosexuální výcvhova nemůže přispět homosexuální orientaci), které - pokud prohlásíš realitou, kecáš jak Palackej! O víc zatím v téhle debatě nešlo! Ty homofobofobe ! :)))
Ale já za to nemohu, že ses tím nezabýval - já to nadhazoval několikrát, že mě ta otázka, kterou jsi tak úporně řešil, až tak dalece nezajímá.

Zrovna tak jsem od začátku připouštěl, že homosexuální chování může být "naučené" - já jsem pouze zpochybňoval Tebou uvedené zdroje jako nedostatečně průkazné - což jsou.

Tudíž jsem nechápal, proč do toho tak vehementě šťouráš. Mají tedy homosexuální páry dostat právo adoptovat děti nebo ne?
27.04.2006 09:52
mongolský_vlk
kdo má z vás dvou pravdu?
27.04.2006 09:56
Hana
dokud se neprokáže opak, tak každý tu svoji...
27.04.2006 13:18
bříza
mongolský_vlk napsal(a):
kdo má z vás dvou pravdu?
Já pravdu mít NEMŮŽU! Protože NIC NETVRDÍM! Pouze zpochybňuji, co za pravdu prohlašuje Rep!

Repulsion napsal(a):
Zrovna tak jsem od začátku připouštěl, že homosexuální chování může být "naučené" - já jsem pouze zpochybňoval Tebou uvedené zdroje jako nedostatečně průkazné - což jsou.
- a prosimtebe ! :) Tys je četl ? Že by se takové bludy dostaly i do Hartlova psychologického slovníku, který Ti tu citoval Vladimír Ochrana? Nebo snad názor většiny odborníků pozbývá platnosti, když jej za neplatný označí PROROK a navrch ocejchuje homofobií?

Repulsion napsal(a):

Ale já za to nemohu, že ses tím nezabýval - já to nadhazoval několikrát, že mě ta otázka, kterou jsi tak úporně řešil, až tak dalece nezajímá.
jasně: přestalo Tě to zajímat, když to nemůžeš obhájit. Takže si prosímTebe ROZVAŽ 2x až 3x, jestli se chceš OPRAVDU pouštět do debaty na téma:

"Proč bychom se vůbec měli zabývat tím, zda výchova v homosexuání rodině nějak ovlivní sexuální orientaci dítěte?"

/pokud správně předpokládám, že se domníváš, že to NENÍ důležité - pro dítě samo, pro celou společnost - zreviduj prosím svou argumentační zbrojnici - protože mám pocit, že by ses pokoušel hájit předem ztracenou vartu/
27.04.2006 13:43
Repulsion
Vyhýbáš se odpovědi:

Mají mít homosexuální páry právo adoptovat dítě?
27.04.2006 16:04
bříza
a heleme: :) už druhá hlavní otázka, kterou jsme se nezabývali :)
/to se nám to množí do šíře i dáli ..../

Na špastně položené otázky neexistují správné odpovědi !

Ty tvrdíš, že ano. Já tvrdím, že NEVÍM. Pokud bych volit MUSEL - řekl bych "JAK KDY": V některých případech bych to považoval za rizikové, nicméně připouštím, že mohou existovat situace opačné. Nicméně - pokud bych měl volbu svěřit dítě "stejně kvalitnímu" páru homo a heterosexuálnímu, neváhal bych ani minutu. Tedy: homosexualite JE (dle mého názoru) pro výchovu dítěte z výšeuvedených důvodů - jistý handicap. Nejsem sto posoudit - na podkladě stávajících znalostí - jak závažný).
27.04.2006 22:37
stanislav
mongolský_vlk napsal(a):
jako že by spolu se jako... koitálně spojili pes a pes? fakt? a kde?
moje kamarádka Míša měla psa Kryšpína, teplouše, lez jen na hafany, fenky ho nerajcovaly. ale bylo mu už přes třináct nebo tak, tak už to má za sebou. neřikal, jestli to má vrozený, nebo to někde okoukal. voni psi moc nemluvěj. ani nic nepíšou, narozdíl od třeba vlků... (to byl zas fórek, jak z učebnice, co?) 
27.04.2006 22:39
stanislav
jo mimochodem, je použití slova teplouš, když mluvim o psovi, homofobní? nebo se to může? 
27.04.2006 22:44
Hana
maximálné canisofobní, he he (a ať nikoho nenapadne napadat moji složeninu!!!)
28.04.2006 07:11
mongolský_vlk
Kryšpína jo:o)))) v pohodě ok, necham se přesvědčit o všem :o) .. a vlci jen skučí, oni dohromady ani moc nemluvěj :o)
29.04.2006 16:42
espanolka
[Změna zámku]
Dôvod..
[ << ] [ < ]

Pozn.: Téma je zamknuto, takže nelze přidávat žádné názory.