Téma #18
Autor:Monty
Fórum:
Literatura
Datum publikace:15.09.2004 13:37
Počet návštěv:1661
Počet názorů:39

LITERRÁRNÍ ANTÍK - nabídka a poptávka kněh
Vážení přátelé,
tak jsem si říkala, že se třeba občas někomu stane nějaká knižní nepříjemnost, třebas nemůže sehnat nějaký ten titul, nebo mu naopak doma přebývá, což obé nepotěší. Proto své stesky pište sem, třeba jim bude odpomoženo. A taky nezapomínejte na to, že mám možnost kupovat knihy za velkoobchodní ceny a tato velkoobchodní cena je o 20 - 28% nižší nežli v krámku. U dražších publikací se to docela vyplatí.:o)

Začnu akutní poptávkou - už několik let zoufale sháním knihu, která se dokonce ocitla mezi mými TOP FIVE, leč byla mi ukradena. Jest to dvoudílná odborná publikace SOUDNÍ LÉKAŘSTVÍ, vyšla někdy kolem roku 1932 a napsal ji dr. HÁJEK. Je to milé čtení a moc mi chybí.

Takže kdyby NÁHODOU... NĚKDO... :o)

No a teď vy. :o)


PS: Taky by nebylo od věci připomenout Stanislavovi a mně, komu jsme co půjčili, protože v tom přestáváme mít jasno. Taktéž jestli někdo něco půjčil nám nebo komukoli jinému, má zde prostor pro vyjádření. :o)

Názory
15.09.2004 19:53
suva
kdysi jsem půjčila někomu ze třídy svůj čtenářský deník, bylo tam v míře ne příliš stručné zmíněno několik základních děl světové i naší literatury, postrádám jej téměř jako Monty Soudní lékařství, ale asi se zde již ničehož nedovolám... Snad se to podaří někomu dalšímu :c) držím pařátky...
15.09.2004 20:36
Atalanta

Nu, jednu shanim jiz hodne dlouho, marnost nad marnost...

Cestmir Loukotka: Vyvoj pisma. Orbis, Praha, 1926

15.09.2004 23:35
pilgrim
Mně přebývá asi 580 knížek. Možná to sem časem naťukam, ale rychlejší bude vzít náklaďák a šup do sběrného dvora.

Tak snad jen
Brautigan - V melounovém cukru (poněkud starší vydání - přenechám zdarma). 
16.09.2004 11:15
Merle
sháním sborník SF&F povídek Rigor Mortis (ne 2), případně povídkové knížky Tanderadei a Maladie od A. Sapkowskeho. a Kdyby někdo měl KVak a Žbluňk jsou kamarádi, nebo Mluvící balík a přenechal by ho, beru též :)
16.09.2004 12:56
Natasha
Moc bych chtěla "Poémes" od Samuela Becketta. Vyšlo v Triádě 1999.
16.09.2004 13:06
Monty
Merle: Kvak a Žbluňk jsou kamarádi měla tutově moje sestra, zeptám se jí, jestli na tom nějak nelpí. Mluvící balík mám já, ale lpím na něm. :o)

pilgrim: Melounovej cukr jsem nečetla, nechal bys mi ji někde stranou, stačí i půjčit... ?
16.09.2004 14:45
Merle
monty: super :) dík
16.09.2004 17:18
Leodegrance
Sháním výbor Josefa Hanzlíka Láska pod mostem, vyšlo tuším 1980. Krom toho cokoli od něj, tedy ty starší sbírky, ty novější vesměs mám.
16.09.2004 21:54
pilgrim
Monty napsal(a):
pilgrim: Melounovej cukr jsem nečetla, nechal bys mi ji někde stranou, stačí i půjčit... ?
žádný takový - teď řikam, že budu platit náklaďák do sběrnýho dvora... každýmu, kdo mi vrátí nějakou knížku, mu tuto omlátím o hlavu (a pokud bude útlá, tak použiji jako náhradní předmět Bibli Kralickou) - neexistuje půjčit - když se Ti nebude líbit (ale je GENIÁLNÍ), vrať ji někomu jinýmu!!
17.09.2004 08:45
Merle
pilgrim: kdybys tam měl nějaké scifi nebo fantasy, asi bych ti šel udělat nějakej odlehčující charitativní skutek (pokud jsi z prahy a okolí)
17.09.2004 10:58
pilgrim
Bohužel. Sci-fi a fantasy většinou zůstanou v ochranné zóně. :)
Ale část taky půjde přece jen pryč - ten byt prostě není nafukovací, takže až k tomu dojde, dodám seznam. :)
17.09.2004 11:46
Merle
mám podobnej problém, ale omezil jsem se jen na tyhle žánry a tak se to ještě dá... oki, počkám si :)
17.09.2004 12:48
Monty
Mno... kdyby někdo někdy hodlal VYHAZOVAT knihy, tak ať se mi rozhodně nejdřív ozve, je mnoho knih, které ještě nemám, a kromě nenafukovacího bytu máme k dispozici nenafukovací sklep, nenafukovací chatu a hodně, hodně velkou půdu na chalupě... takže místečko se dycinky najde. :o)


Merle, se ségrou se nějak zkontaktuju po neděli a dám vědět, jestli tu knihu má v Řepích, není problém, horší bude, jestli ji nechala někde u máti v JČ nebo tak... každopádně zjistím, jestli jí vůbec má. Měla ji, ale mohla už ji někomu dát. Tak trpělivosť.
17.09.2004 15:20
Lamanai
Monty, vím, že Literra není žádná řádková inzerce, ale možná by se docela vyplatilo, udělat šuplíčky Poptávka a Nabídka

jinak,

Merle: pokud Monty sestra bude na Kvakovi lpět, mohu Ti pro radost darovat Žbluňka (neboj, nebudu rozřezávat takovou hodnotu, ti dva stejně zůstanou navždy spolu :-)

sháním:
Márquez, G.G.: V tomhle městečku se nekrade
Bradbury, Ray: Pampeliškové víno
?? (nějaký Polák, tuším): Medicína dávných civilizací (starší vydání)
17.09.2004 16:12
Merle
monty: jsem trpěliv :)
lamanai: oki
18.09.2004 12:12
Duf
Asi je to beznadějný, ale už dlouho sháním Exodus od Leona Urise, tak kdyby někdo měl a nechtěl....
18.09.2004 18:59
Danny
sháním Dokonalou prázdnotu od Stanislawa Lema.
20.09.2004 08:16
rebecca13
já sháním Susan Blackmore - Teorii memů - četla jsem, ale chtěla bych mít svou vlastní. I když mi to Standa dost rozmlouval....prostě už jsem infikovaná :-)


a mám od vás půjčený psychózy a šílenství geniality nebo jak se to jmenuje, nebojte, je to v pořádku...
20.09.2004 16:24
pavson
Nápad je to nepochybně inspirativní, musel by se vytvořit nějaký systém - viz Lamanai. Jelikož jsem před časem kvůli totální rekonstrukci baráku prakticky zcela rozdal či jinak zlikvidoval knihovnu ( v podstatě jsem si nechal jen Saturnina, Medvídka Pú a ze sentimentu pár notně zdevastovaných foglarovek ), uvítal bych podobnou burzu. Jsem ale mírně skeptický, že by se někdo zbavoval dobrých knížek, leda nějakých těch vánočních duplicit, na druhou stranu, co je pro někoho škvárem, může být pro jiného skvostem ( např. Neználek, to je kniha! ).
21.09.2004 12:20
suva
Merlíku, s těma žabákama to vidím nadějně.. :c) - jen to možná bude na chatě ...
[ > ] [ >> ]

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)