Téma #12
Autor:Shammann
Fórum:
LiTerra
Datum publikace:18.08.2004 01:32
Počet návštěv:1713
Počet názorů:32

Uno stupido einfal v 1:27
Když začnu vašinovským hi hi nic nezkazím:
Hi hi
tak mě napadlo, když sem projížděl seznam nový tvorby & byla tam tuna nových autorů, který neznám, že by nebylo od věci zavésti něco podobného grafickému hodnocení uživatele na různých chatech - po určitých prochatovaných hodinách se uživateli mění ikonka, napřed bez hvězdičky, pak malá atd...
nevím jestli by to tady šlo podle kritik anebo podle děl, případně obojí, ale rozhodně by to přispělo k přehlednosti tohohole serveru & předešlo trapným nedorozumněním, kdy se tady objeví nový autor a někdo ho ztrhá, páč se domnívá, že je to už někdo kdo to má jaksi ošahaný..
jakříkám uno stupido einfal v 1:27...a už je 1:32...

Názory
18.08.2004 01:33
Shammann
avi metjůovi, páč je lempl a diskuze určitě nečte...
18.08.2004 08:16
Rozárka

Asi sem blbá, ale nechápu to... :)
možná je to tím, že je špatnej čas. Přece jen 8:16 není 1:27...

18.08.2004 08:45
Endif
- Předevčírem mě napadlo, že začátečníci by mohli (pokud by chtěli) dostat "Zetko" jako mají automobilisté :)

- Podle počtu napsaných kritik/děl by se mohli autoři odlišovat do několika skupin (nováček, veterán, ...); otázka je, zda byl to nebylo příliš složité na orientaci.
18.08.2004 09:00
Kodynie
Endif napsal(a):
- Předevčírem mě napadlo, že začátečníci by mohli (pokud by chtěli) dostat "Zetko" jako mají automobilisté :) - Podle počtu napsaných kritik/děl by se mohli autoři odlišovat do několika skupin (nováček, veterán, ...); otázka je, zda byl to nebylo příliš složité na orientaci.
Taky se přimlouvám za odlišení nováčků. Návrh se Zetkem není špatný. :-) Ještě pořád mám v paměti jak jsem jako neotrkaný tele přišla poprvé na literární server a kritici se na mne sesypali jako vosy. Nechápala jsem je, co po mně chtějí. Kdybych měla jen o kapku slabší nervy po dvou pokusech bych asi zdrhla a nikdy se na žádný literární server nevrátila. Tak mi to připadalo, že tam bydlí jen hladoví psi, kteří neměli zrovna co trhat.
PS: A to rozlišení do skupin by se mi nezdálo moc složité na orientaci.
18.08.2004 09:47
Albireo

Takový názor už tady někde padl a já jsem pro. Možná srozumitelnější by bylo vyznačit nováčky tak, že jejich nick bude psán jiným písmem (kurzíva) nebo jinou barvou. Ještě lépe ikonkou NEW - na Písmáku se opakovaně spousta lidí ptá, co znamená  to N, V nebo *.

18.08.2004 10:13
Chosé Jehla
no, já si myslim, že je tady spousta jinejch věcí na vylepšení...todle je dost peachovina...:)
18.08.2004 11:49
Jarboe
když vidim někoho novýho a je to tak strašný, že se mi k tomu chce psát, že je to strašný, tak si napřed masochisticky kliknu na ten nick, jestli tam má ještě něco... tyhlety navrhovaný značky mi přijdou zavádějící u lidí, co maj víc nicků (ehm)

Albiero: NEW je na českym literárnim serveru trochu divný, ne?
Kodynie: když ti někdo bude chtít napsat něco hnusnýho a ne zrovna povzbudivýho, tak mu bude fuk, jestli jsi nováček nebo ne - pokud ho to zajímá, může si to ověřit jedním kliknutím
18.08.2004 14:26
Mathew
ano, šaman je plný nápadů
to za tou pokladnou jak nemá co dělat
ale já jsem pro opravdu, napadlo mě to taky..
18.08.2004 15:16
Kodynie
Jarboe napsal(a):
Kodynie: když ti někdo bude chtít napsat něco hnusnýho a ne zrovna povzbudivýho, tak mu bude fuk, jestli jsi nováček nebo ne - pokud ho to zajímá, může si to ověřit jedním kliknutím
Vážně? Ani bych neřekla, že by si lidi ověřovali Tvou metodou čerstvost nicku nebo množství děl, jestli si na takovém člověku smí zgustnout nebo ne. To spíš nějaké značka před otevřením dílka v Seznamu děl je mnohem lépe orientační bod pro ty co jim na tom záleží. Samozřejmě že označení nováčka ho neochrání od těch, kteří si prostě musí na druhých smlsnout tím že je pokoří za každou cenu hlava nehlava. Jinak orientační označení nemůže být nikdy na škodu a těm co je nechtějí nebo jim na tom zase tak nesejde těm vadit ani překážet nebude.
PS: Že se zhusta objevuje jedna osoba pod více nicky to není důležité a v označování nováčků to nehraje roli.
18.08.2004 18:29
vlk
neviem či by to k niečomu bolo...tak sa zamyslím...
No vedeli by sme kto je nový a tak,a zrejme by to uľahčilo život tým čo píšu a sú tu noví.Možno by bolo fajn keby autori,ktorí sa zaregistrovali povedzme pred mesiacom mali pri svojích dielach:nový autor(zdá sa mi to trochu násilné),alebo keby existovala možnosť kliknúť na ikonku po ktorej by sa medzi novými dielami zobrazovali len diela nových autorov...to by bolo snad menej násilné,ale zase by sme dali robotku niekomu inému.
18.08.2004 18:40
Jarboe

Jaktože nehraje v označování nováčků roli, že je tu víc lidí pod různýma nickama? Co když pak budu zbytečně shovívavá na nějakýho protřelýho starýho básnivce, ha?

18.08.2004 19:34
Kodynie
Jarboe napsal(a):

Jaktože nehraje v označování nováčků roli, že je tu víc lidí pod různýma nickama? Co když pak budu zbytečně shovívavá na nějakýho protřelýho starýho básnivce, ha?

Když si někdo založí další nick, tak zkouší asi něco nového a tak bys na něho mohla být třeba i hodnější. Tobě to nic neudělá a jeho to třeba potěší. Je na Tobě jestli ho později odhalíš nebo ne. Já myslím že je to fér.
18.08.2004 19:42
Jony
Jsem pro, ale někteří autoři asi nejsou úplnými nováčky... můj případ se týká tvorby starší nezveřejněné i nové, ale hlavně přesouvání děl z písmáku, protože zmíněný server stojí v poslední době za (...). Každopádně by minimálně zmíněné "Zetko" nebo "Enko" dost pomohlo.. :o))
18.08.2004 22:48
hippiesanda
jo proč ne..protože chudáci nováčci..mam v živé paměti moje začátky na písmáku:)
nevim jestli by to pomohlo teda ale je to docela opravdu fajn
19.08.2004 01:17
Shammann
bubáku neštvi mi:-)
19.08.2004 01:17
Shammann
díky za podporu matěji..
19.08.2004 08:39
Chosé Jehla
šamiku....víš jak to je? zabte je všechny, von už si je tam nahoře bůh přebere... pokud je někdo dobrej, co na tom, že je nováček....a věčnej sračkomet je zas na druhou stranu leckerej supermazák...toho se držim...většinu hnoje přejdu mlčením, nebo lehkým džoukem...psal jsem to už na téčku, lidi, co publikujou musej počítat s tim, že se na ně nalepí třeba nějaký psycho...tohle nesměj bejt nějaký zavopatřovací ústavy...spoustě lidí todle zakalení pomůže...
19.08.2004 10:03
Endif
Zdá se mi, že se tu spojují dva pojmy:

- Nováček - tj. nově založený autor (viz např. Tvorba/Nej),
- Začátečník - tj. člověk, který teprve začíná psát.

Nováček na Liteře může za sebou mít několik let psaní, tudíž není žádný začátečník.

Jestli (a jak dlouho) chce mít autor "Zetko" by záleželo na něm - na silnici to taky není předepsané zákonem. Stejně tak není předepsané, jak se k "Zetkařům" budeme chovat - každý by se mohl rozhodnout, zda to označení bude brát v potaz nebo ne.
19.08.2004 11:18
Chosé Jehla
a pokavad de vo voznačení nový, pravidelný, stálý, třeba na téčku...de spíš vo věrnostní voznačení...taky se vod toho vodvíjí počet déček kerý ten kerej mamrd může za jeden den dát...ale tady je to nevomezený(myslim jako tipy), takže bych se na to vybod...
19.08.2004 16:54
Kodynie
Endif napsal(a):
Zdá se mi, že se tu spojují dva pojmy: - Nováček - tj. nově založený autor (viz např. Tvorba/Nej), - Začátečník - tj. člověk, který teprve začíná psát. Nováček na Liteře může za sebou mít několik let psaní, tudíž není žádný začátečník. Jestli (a jak dlouho) chce mít autor "Zetko" by záleželo na něm - na silnici to taky není předepsané zákonem. Stejně tak není předepsané, jak se k "Zetkařům" budeme chovat - každý by se mohl rozhodnout, zda to označení bude brát v potaz nebo ne.
Endife, Ty jsi génius. Teď jsem teprve to tvé Zetko pochopila. To by bylo přímo ideální. Každý nový autor se sám rozhodne, jestli tuhle ochrannou známku (zjevnou z psychologického hlediska, prakticky nikoho chránit přece jen plně nebude, kdo chce prudit bude prudit Zetka i Nezetka) použije nebo ne a jak dlouho jí chce mít. Já se hlásím do věčných začátečníků. ;-) 
[ > ] [ >> ]

Přidat názor
Avízo:
Jen pro autora

(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)