Dílo #8750 |
Autor: | Aki |
Datum publikace: | 17.08.2004 13:52 |
Počet návštěv: | 3181 |
Počet názorů: | 17 |
Hodnocení: | 5 |
Prolog |
pro ignoranty, který ještě nečetli žádnej článek v Akiho(v)novinách - tyto naleznete na mých webáčích v Akiho hampejzu... :o) |
|
Češi kradou méně než loni! |
Podle ministerstva práce a a sociálních věcí je tomu skutečně tak...
Ve včerejších Lidových novinách vyšel článek s porovnáním příjmů a výdajů českých rodin za loňský a letošní rok. Povšimněte si zejména rodin s dětmi s nízkými příjmy. Zatímco loni si za první čtvrtletí nakradla průměrná taková rodina měsíčně 400,- Kč, letos je to již jenom 125,- Kč! Článek okamžitě zvedl vlnu ohlasů. Jako první se ozval bývalý ministr vnitra Stanislav Gross. Pyšně poukazoval na to, že je to příkladnou prací naší policie. Ministr práce a sociálních věcí Zdeněk Škromach přišel jen o pár minut později s prohlášením, že je to důsledek jeho vytrvalé a neúnavné práce, kterou zajistil většině našich občanům tak vysoký příjem, že už skutečně nemusí krást. Na dotaz našeho reportéra, proč jsou tedy podle jejich vlastních průzkumů příjmy oněch inkriminovaných rodin nižší, než loni, jen mávnul rukou a zamumlal něco o šťouralech a puntíčkářích. Akiho(v)novinám se však podařilo objasnit skutečnou příčinu poklesu nakradených částek. Druhotné suroviny totiž snížily výkupní ceny barevných kovů, takže za stejné množtví kanálových poklopů a měděných okapů dostanate dneska daleko méně peněz, než loni...
|
|
Názory čtenářů |
17.08.2004 15:10
Repulsion
|
Dobrý. * |
17.08.2004 15:30
karel_letoun
|
Hele, ty politickej šťourale, nešahej mi na Standu a ostatní. Dyť si můžou všichni vydělat, kolik potřebují. Když jim stačí málo, vydělají si málo. Když potřebují víc, vydělají si víc. A když to neumí, tak mají držet hubu a ne řvát, že maj málo peněz a ať jim je někdo (stát) dá. Ať řvou, že si neumí víc vydělat a jsou blbí. Lehce jsi mě naštval. |
17.08.2004 16:49
Aki
|
karel letoun: bože můj... :o)) hele, ty seš vážně úplnej magor, nebo si z nás celou tu dobu děláš akorát prdel? :o)
ten článek je jenom reakce (nikoliv vážná, ale to snad každej s IQ nad 90 pozná) na průzkum, kterej to ministerstvo opravdu provedlo... ty čísla jsem si nevymyslel ani nepředělal ve fotošopu... když má někdo měsíční příjem 12.600 a výdej 13.000, tak mi v tom ty 4 stováky prostě haprujou... :o) |
17.08.2004 19:10
Jony
|
Aki: myslim si, že fakt si každej nemůže diktovat, kolik si vydělá...záleží taky na žaludku.. :o) |
17.08.2004 19:13
Stevenson
|
-)) jen tak dal..-) Ale alespon si ti s nizkymi prijmy mohou vice nez driv otevirat hubu, kdyz uz nemaji co do ni..-). To by mohla byt argumentace Karla L.-) Dobre.. T-* |
18.08.2004 00:57
Aki
|
Jony: mně vůbec nejde o to, kolik kdo vydělá, ale podívej se na ty čísla :o) průměrná rodina vydá měsíčně víc, než vydělá... jak to dělaj, když nekradou? :o) |
18.08.2004 07:30
karel_letoun
|
Já nejsem magor, to seš tak akorát ty a tobě podobní. Buď chodím do práce, vydělám si peníze a stačí mě to. Nebo ne a potom se snažím vydělat víc. Třeba vedlákem, brigádou a pod. Když to neumím, tak ale nechci peníze po státu, co je to za blbost? Každý může být ředitelem Telekomu s milionovým platem. Proč to nejsem já? Protože na to nemám, neumím to, taky nechci po státu miliony proto, že jsem blbej a neumím být ředitel Telekomu. Je ti to jasný? |
18.08.2004 09:11
Stevenson
|
Karle, asi jsi nepochopil vic zasadnich veci..-) 1. Aki si vybral tu ponekud kulhajici zrejme stratistiku k uverejneni dobreho postrehu s vtipnym vysvetlenim. samozreme by se ta nesrovnalost dala vysvetlit i logicteji, nez kradenim, treba tech poklopu. napriklad tim, ze ty rodiny su holt musi pujcit neco, a pask se jim asi ta utrata pocita i z toho dluhu a ten se jim nepocita do oprimu, ze ? Ovsrem k omezenym mym znalostim cd. ekonomiky je mi jasnejsi vysvetleni jine.. Vedlejsi a nepriznane prijmy, na kterych ekonomika je myslim v soucasne dobe zavisla. Ovsem.. ty kradeze..-) i tech poklopu, bych nevylucoval take..-) 2. Uvedom si, ze i ti s nizkymi prijmy, to co delaji zrejme NEKDO delat musi a mas pravdu, kazdy delat reditele company nemuze../ To ze na to nestaci, beru, ale podle poslednich zkusenosti s velkymi corporacemi..je tam mozna mezi nimi kdyz ne vic, tak podstatnejsich zlodeju, kteri okradaji nejen stat, ale i nestastne investory, i ty drobne..a prave, ze nato ty znalosti maji. O priklady neni nouze. 3/ myslim ze v te "nestastne skupine je i hodne tech, kteri by meli patrit k te stredni vydelkove tride, ktera nakonecby mela ekonomiku drzet. A nejen tu, ale i celou spolecnost. tech par multi-bilionaru naopak vetsinou( jsou vyjimky jiste) svymi penezi vytvari to prostredi, vcetne ekologickeho, ve kterem zijeme.. Bohuzel. a po strance "demokracie" , lidskych prav a.t.d.. stavi vsechno "na hlavu".
4/ Stat, company, spolecnost by mely svou politikou vytvaret situaci, kde by ta nesmyslna statistika nemela prichazet v uvahu i bez toho, ze by na lidi, kteri poctive delaji i v zamestnani s mensimi vydelky nemela platit.
btw/ schazi tam v te statictice stejne mooc. Treba, rodiny s kolika detmi??
Jinak si tezko dovedu predstavit jak s takovymi vydelky rodina s nizkymi prijmy muze vyjit.
a NAKONEC, nechat tech magoru a snazit se bavit spis zverejnenym rozumnych myslenek a faktu, nez urazkami by veci jen prospelo.-) A ta Akiho vec tady, by se mela brat take trochu jako ironicka satira a ne tak uplne vazne, protoze i ty co takovou statistiku dali dohromady asi uplne vazne brat nejde. No offense,. |
18.08.2004 11:00
Yfča
|
Utratit víc, než vydělám, to jde jenom v tom našem Kocourkově... ;o)* |
18.08.2004 11:42
karel_letoun
|
Dobře, souhlasím s tebou. Je mě jasný, že je to složitější, než si myslíme a bordelu je okolo nás moc. PS: Napsal jsi taky Akimu, aby nechal těch magorů? On si totiž začal ... |
18.08.2004 14:27
Aki
|
Stevenson: konečně někdo, kdo si ty čísla přečet a pochopil, která bije, díky ti :o) (jak vidno, našli se i tací /nebo spíš takovej?/, který přečetli a nepochopili...) :o) kája plachťák (můžu ti tak říkat? se mi to líbí ví, než karel letoun... :o)): já jsem přece netvrdil, že magor seš, přečti si pořádně tu moji otázku... :o) a ač jsi na ni neodpověděl přímo, mám už v týhle věci celkem jasno... :o) |
18.08.2004 15:17
karel_letoun
|
Jestli ti to pomůže, říkej mě třeba karel prdel, mě je to úplně jedno. S magorama sis začal ty, já jen napsal: PS: Napsal jsi taky Akimu, aby nechal těch magorů? On si totiž začal ... Netvrdil jsem, žes řek, že jsem magor, jen že sis s magorama začal. Je ti to jasný, magore? |
18.08.2004 15:42
Aki
|
kája plachťák: naprosto jasný :o) prdel ti ale říkat nebudu, prdel je vošklivý... :o) btw. dík za zprávičku na webáčích :o) |
18.08.2004 19:09
Jony
|
Statistika holt dělá zkreslený výsledky... nikdo z nás totiž neni průměrnej "občan" :o) ale sem z toho tele.. :o)) |
19.08.2004 10:15
Vilda
|
Yfča napsal(a): Utratit víc, než vydělám, to jde jenom v tom našem Kocourkově... ;o)* A to jim chce vláda přilepšit. Fuj! :))) tip |
22.08.2004 15:32
Humble
|
Viz Stevenson, nemám co dodat :o)* |
23.08.2004 18:08
Stevenson
|
Ono s tou stratistikou je to ruzne..pripomnelo mi to jednu starsi, nevim jestli nahodou uz nekde nebyla, pokud ano, sorry.. |
Přidat názor ...nápověda k hodnocení |
(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)
|