Kašel |
hledáš kdo by tě našel a na tvůj kašel měl svou objímavou odpověď někdy hned a jindy klidně za půl století teď sama na mostě a bez dětí a plná něčeho, co kdysi bylo iluzemi objímáš zábradlí a koukáš mezi domy, kde se rozhostilo ticho
sudými prsty proplétáš, kde v druhé ruce licho
|
|
Názory čtenářů |
07.01.2013 14:21
Andrew Maxwell
|
tyvole to je sraního - když tady nikomu nepoděkuu půlroku, tak mi tu jeden řekne, že sem namyšlenej, když poděkuju, tak sem zas jak Michal david, jeden větší psychouš než druhej fakt |
07.01.2013 14:24
vkl
|
Literární servery jsou podivným místem kamarádíčkování a klientelismu, z důvodu potlačované objektivity občas dojde k neodvratnému střetu :-)
|
07.01.2013 14:25
Andrew Maxwell
|
vkl napsal(a): Literární servery jsou podivným místem kamarádíčkování a klientelismu, z důvodu potlačované objektivity občas dojde k neodvratnému střetu :-) počkej počkej,a jak tys to myslel s tim, že to neni geniální dílo :)-))) |
07.01.2013 14:45
Mario Czerney
|
vkl: pozdě lituješ, žes týhle estrádě udělil tip |
07.01.2013 14:48
Mario Czerney
|
Varování |
---|
Avíza nezaslána uživatelům, kteří vám zablokovali zasílání avíz: Michal David. |
|
07.01.2013 16:39
orangutan
|
hm...... ander, někdy fakt reaguješ zvláštně, tady mario je teplý člověk, věřím v jeho sebereflexi a ty, zdá se, moc ne. je z podivem, kolik lidí právě na literárních serverech, nevnímá meziřádkovou komunikaci. podle mě by se vůbec autor neměl v diskusi pod dílem vyjadřovat, obešel by se tím klientelismus a kamarádšofty, nastalé z možných, osobních sympatií a hodnotilo by se jen dílo. ne každá tip má stejnou váhu. a souhlasím s tím, že, když jsi neutrální nebo hnusný, jako tady mario, dostaneš tip jen od toho, komu se to fakt líbí nebo od toho, kdo chápe, že se nemá sledovat cose píše nebo říká, ale jak se to píše nebo říká.
vím, že ty taky nejsi blbý, ale stejně zdá se nechápeš jednu věc, že být tzv. hodný není vždy ku prospěchu věci. tím chci říct, že kdybys byl tady na lidi hnusný, minimálně polovina tipů by byla v čudu, dílo nedílo :-) |
07.01.2013 17:23
vkl
|
Mario, ten komentář jsem mimo jiné vložil proto, abys můj tip zaznamenal :-) Vyčítáš mi, že plýtvám energii na politická témata, myslíš, že rozčilovat se a vydávat energii na rozhořčení z úrovně sousedova dílka je užitečnější využití času? To nebyla otázka, já bych řek, že ne ;-) |
07.01.2013 18:06
Stínohra
|
já netipuju podle toho, jak je kdo hodnej a jak mi kdo poděkuje a jak kdo tipuje mě a zcela upřímně mi je i tahle vaše debata a dojem, že někdo nekomunikuje správně na bázi meziřádkový komunikace, tedy, že nepochopí a pak reaguje nesprávně z vašeho pohledu, je mi taky zcela buřt. významy, který máme tendenci přikládat určitejm slovům a slovním spojením se můžou individuálně lišit a to že se nevidíme, tedy komunikujeme pouze virtuálě to celý ještě umocňuje. Asi tím, co říkám nereaguju správně, protože sem to samozřejmě celý vůbec nepochopila. Takže se neomlouvej, Mario, ty nejsi blbej, blbá je Kamča a odpusť, prosím, prosťáčkovi, že si dovolil napsat pouze to, že se mu něco líbí. Je to jistě projev totální debility a já se stydim, že s takovym přístupem vůbec existuju. Ještě než se půjdu pozvracet sama ze sebe mi ovšem dovol jednu radu - na kašel je nejlepší nadrobno nakrájená cibule s medem a pokud tam ten med mocí mermo nechceš, můžeš to zasypat cukrem. doufám, že mi sem příde ještě hodně avíz, já to prostě miluju :) prozatím pá pá |
07.01.2013 18:18
Stínohra
|
poslal si mi avi, tak
orangutan napsal(a): podle mě by se vůbec autor neměl v diskusi pod dílem vyjadřovat, obešel by se tím klientelismus a kamarádšofty, nastalé z možných, osobních sympatií a hodnotilo by se jen dílo to je sice zajímavej názor, ale osobním sympatiím se vyhneš těžko, někdo ti prostě vždycky bude bližší, budeš na jeho tvorbu víc reagovat a kamarádšoftům se stejně nevyhneš.
ne každý tip má stejnou váhu... to je pravda, to nepochybně nemá.
ale není to jedno? pokud ti jde o názor, tak přece nemusíš řešit, kolik má kdo se svym přístupem tipů. |
08.01.2013 07:12
Andrew Maxwell
|
orangutan napsal(a): hm...... ander, někdy fakt reaguješ zvláštně, tady mario je teplý člověk, věřím v jeho sebereflexi a ty, zdá se, moc ne. je z podivem, kolik lidí právě na literárních serverech, nevnímá meziřádkovou komunikaci. podle mě by se vůbec autor neměl v diskusi pod dílem vyjadřovat, obešel by se tím klientelismus a kamarádšofty, nastalé z možných, osobních sympatií a hodnotilo by se jen dílo. ne každá tip má stejnou váhu. a souhlasím s tím, že, když jsi neutrální nebo hnusný, jako tady mario, dostaneš tip jen od toho, komu se to fakt líbí nebo od toho, kdo chápe, že se nemá sledovat cose píše nebo říká, ale jak se to píše nebo říká.
vím, že ty taky nejsi blbý, ale stejně zdá se nechápeš jednu věc, že být tzv. hodný není vždy ku prospěchu věci. tím chci říct, že kdybys byl tady na lidi hnusný, minimálně polovina tipů by byla v čudu, dílo nedílo :-) ty věříš v máriovu sebereflexi a mojí ne? a kdo že nevnímá meziřádkovou komunikaci? Já ti řeknu, jak to vidim. Mário si skoro nikoho nevšímá, občas někoho sestřelí a za to sem ho tu pochválil, že je "svědomím literárních serverů". Jenže jako sorry, já Mária ráno pozdravim a on se mi po dlouhý době za to přijde podívat na dílo. Řekne větu. A za několik hodin potom se vrátí s čertovinou v očích a nasere mi pod to dílo hovna, všem pošle avíza a čeká, co to udělá.
Ohledně autora a vyjadřování k dílu. Když sem si jako přišel trapně, že lidem poděkuju, že mě hodnotěj, tak sem s tim přestal. Asi půl roku sem nic nenapíšu pod svý dílo. A hned někdo přijde, že mam frňák nahoru. Tak za pár dní poděkuju a nějakej vtipálek mi řekne, že sem kvůli tomu Michal David. Víšjak Orangu, mě to sere. Nemusim se zavděčit všem, ale aby se po mě někdo vozil a dělal si ze mě prdel jen proto, že si myslí, že sežral všechnu kultůru a vtip světa, na to seru.
A cos chtěl říct těma tipama to nechápu, ty myslíš, že sem jako hodnej na lidi programově? Aby mi dávai tipy? Tys upad ne? Sem prostě takove jakej sem, umim si říct svý, ale nejsem vyoženě konfliktní. Do určitý doby a míry. M8rio je sadisticjek sociopat, přesvědčenej o svý nadřazenosti kultůrní a jiné, jeho umělecký posun se dostal do momentu, kdy jediná hodnota je život, což je hezký, ale projevovat to básněma typu Inzerát je přinejmenším provokace a ne dílo. Myslím, že minimálně Mária čtu mezi řádky ažaž |
08.01.2013 11:04
orangutan
|
ty jo.. :-) jak je mozne, ze si tak silene projikujes, to mi nebere hlava. a to vadi, ze nekdo prijde s tim, ze mas frnak nahoru, mimochodem, kdo to byl? urazenost je taky vec urazeneho a ne toho, kdo tzv. urazi.. ja si jen proste myslim, zes reagoval trochu vztahovacne a trochu krecovite. a o cem je psani, stejne jako treba hudba nebo jakekoli jine umeni, nema byt jeho cilem popis zivota, nejake pravdy bud venkovni, pripadne tvoji osobni? maria treba ctes dobre, ctes tak i sebe?
s tema tipama to bylo obecne, je to tu trochu zasmradle. |
08.01.2013 11:15
Andrew Maxwell
|
orangutan napsal(a): ty jo.. :-) jak je mozne, ze si tak silene projikujes, to mi nebere hlava. a to vadi, ze nekdo prijde s tim, ze mas frnak nahoru, mimochodem, kdo to byl? urazenost je taky vec urazeneho a ne toho, kdo tzv. urazi.. ja si jen proste myslim, zes reagoval trochu vztahovacne a trochu krecovite. a o cem je psani, stejne jako treba hudba nebo jakekoli jine umeni, nema byt jeho cilem popis zivota, nejake pravdy bud venkovni, pripadne tvoji osobni? maria treba ctes dobre, ctes tak i sebe?
s tema tipama to bylo obecne, je to tu trochu zasmradle. nojo, to je potom s tebou těžkej hovor, když pro tebe neexistuje funkce provokatéra, jen ten, kdo se nechal vyprovokovat má problém |
08.01.2013 11:28
orangutan
|
tim, ze o provokaci vis, uz to pro tebe provokace prece neni a nereagujes na ni osobne ne. |
08.01.2013 11:39
Andrew Maxwell
|
orangutan napsal(a): tim, ze o provokaci vis, uz to pro tebe provokace prece neni a nereagujes na ni osobne ne. já se tohle eště musim učit ..... někdy to dám, jindy ne .... zvlášť když cejtim, že provokující neni chudák, kerej o tom neví a dělá svou provokaci "náhodou", ale je to člověk, kerej se tim baví a vlastně je mi pak jedno, jestli provokuje mě nebo někoho jinýho |
08.01.2013 15:32
animovaný medvídek
|
Furt ňáký avíza.. :)
Prostě mě hlavně bavila ta poslední věta.
A kamarádšafty jsou na všech literárních serverech - je to vlastně v podstatě pokaždé stejná uzavřená společnost lidí, který si to navzájem pochválí/ vyhlásí, páč by se svejma básněma stejně většinou nevylezly na veřejnost, protože anonymita na netu jim poskytuje určitý útočiště (i když každý nese kritiku jinak, ale tohle je zmírněná bolest, než když by ti v reálu někdo na ulici řekl: "píšeš úplný sračky, se na to vyser").
Vše, co bych k tomu mohl napsat. |
13.01.2013 11:09
Pan Japko
|
nemáte někdo kapesník? že je to jako nuda, dokonce to ztratilo i grády, dřív to byla větší palba
avi michalu davidovi |
13.01.2013 12:19
slunečnice
|
Pan Japko napsal(a): nemáte někdo kapesník? že je to jako nuda, dokonce to ztratilo i grády, dřív to byla větší palba
avi michalu davidovi nejsem ani Michal ani David, tak nechápu avi - neposílej mi prosím žádné - nezajímají mě Tvoje bláboly |
13.01.2013 12:54
orangutan
|
Pan Japko napsal(a): nemáte někdo kapesník? že je to jako nuda, dokonce to ztratilo i grády, dřív to byla větší palba
avi michalu davidovi jojo, za druhe svetove byla, ty kundo usata. |
14.01.2013 09:53
Stínohra
|
Dejte mi už pokoj s těma avízama, rušíte mě v poslechu Michala Davida. |
25.01.2013 15:44
Lu_Po
|
jsem při čtení Maria a tebe ... úplně zapomněl co jsem před tím četl :)) pardon
trocha mi to pokulhává graficky, ale pocit je pocit |
Přidat názor ...nápověda k hodnocení |
(Pro přidání názoru je třeba se přihlásit)
|