Názory čtenářů |
30.11.2009 13:19
stanislav
|
jinak k tej básničce, je to na mě moc patetický, svýho dychtivýho čtenáře si to ale může najít, proč ne...
|
30.11.2009 13:20
stanislav
|
Mario Czerney napsal(a): (Škoda, že diskuze ztratila věcnost.) už nejsi dojat? Mário? zkus to eště jednou, pleas. dojetí ti sluší... |
30.11.2009 13:20
Podměsíc
|
stanislav napsal(a): jinak k tej básničce, je to na mě moc patetický, svýho dychtivýho čtenáře si to ale může najít, proč ne... Ano, máš pravdu. je pitomé a hloupé dělat rodokmen z toho, kdo to četl. |
30.11.2009 13:24
stanislav
|
Podměsíc napsal(a): stanislav napsal(a): jinak k tej básničce, je to na mě moc patetický, svýho dychtivýho čtenáře si to ale může najít, proč ne... Ano, máš pravdu. je pitomé a hloupé dělat rodokmen z toho, kdo to četl. náhodou, je to zajímavá informace. ti asi závidím nebo co, ty supr kontakty. že jsem byl tak ostrý. sýse osobně neznám, jen vím, že něco psal pro michala zítka, toho světabornýho nakladatele, co nejspíš už donakládal. děsivej brak, co jsem tak zahlídnul. takové hodně slizné, něco jako tady albireo, taky velký básník..... |
30.11.2009 13:27
Pan Japko
|
já taky závidim ty kontakty, kdo by nezáviděl, se zas cejtim špatně z toho jak jsem byl nepříjemnej
|
30.11.2009 13:30
stanislav
|
Pan Japko napsal(a): já taky závidim ty kontakty, kdo by nezáviděl, se zas cejtim špatně z toho jak jsem byl nepříjemnej sýs dělal pro zítka i překlady, i něco smolil pod pseudonymy. to byl hukot. fakt by ses červenal, jak byl eroticky a humorně na výši...
a taky se kaju, být nepříjemný je špatné. |
30.11.2009 13:32
Mario Czerney
|
stanislav napsal(a): Podměsíc napsal(a): stanislav napsal(a): jinak k tej básničce, je to na mě moc patetický, svýho dychtivýho čtenáře si to ale může najít, proč ne... Ano, máš pravdu. je pitomé a hloupé dělat rodokmen z toho, kdo to četl. ubohé a ke všemu neúplné náhodou, je to zajímavá informace. ti asi závidím nebo co, ty supr kontakty. že jsem byl tak ostrý. sýse osobně neznám, jen vím, že něco psal pro michala zítka, toho světabornýho nakladatele, co nejspíš už donakládal. děsivej brak, co jsem tak zahlídnul. takové hodně slizné, něco jako tady albireo, taky velký básník..... |
30.11.2009 13:41
Mario Czerney
|
stanislav napsal(a): Podměsíc napsal(a): stanislav napsal(a): jinak k tej básničce, je to na mě moc patetický, svýho dychtivýho čtenáře si to ale může najít, proč ne... Ano, máš pravdu. je pitomé a hloupé dělat rodokmen z toho, kdo to četl. náhodou, je to zajímavá informace. ti asi závidím nebo co, ty supr kontakty. že jsem byl tak ostrý. sýse osobně neznám, jen vím, že něco psal pro michala zítka, toho světabornýho nakladatele, co nejspíš už donakládal. děsivej brak, co jsem tak zahlídnul. takové hodně slizné, něco jako tady albireo, taky velký básník..... ubohé a ke všemu ještě neúplné |
30.11.2009 13:44
Mario Czerney
|
Konvalina napsal(a): patafyzik napsal(a): komunistovi z Haló novin se to líbilo - hurá K dílu se vyjádřit nemůžu, nějak mi nesedlo, ale výše citovaný názor, to je názor jak blbec! Bacha na to, komunisti, vy si neškrtnete ani v poezii!!! Štempl! A hotovo. S USA na věčné časy a nikdy jinak!!! mimo mísu |
30.11.2009 13:49
Mario Czerney
|
Konvalina napsal(a): Mario Czerney napsal(a): Konvalina napsal(a): patafyzik napsal(a): komunistovi z Haló novin se to líbilo - hurá K dílu se vyjádřit nemůžu, nějak mi nesedlo, ale výše citovaný názor, to je názor jak blbec! Bacha na to, komunisti, vy si neškrtnete ani v poezii!!! Štempl! A hotovo. S USA na věčné časy a nikdy jinak!!! mimo mísu Celá ta diskuze mi přijde mimo mísu, proto jsem to napsala. Nesnáším totiž škatulkování!
opět mimo mísu: nejde tu přece o to, co snášíš a nesnášíš |
30.11.2009 14:18
Mario Czerney
|
Mám za to, že to patafyzik myslel víceméně i r o n i c k y. Autorovou "chybou" vzhledem k čtenářům nepochybně je, že se zde ohání tím, komu se jeho báseň (básně) líbili a kde všude už je publikoval. To je první věc "mimo mísu". Ale co čert nechtěl, chytli se toho čtenáři a místo toho, aby se dál nebo aby se vůbec věnovali básni samotné, věnují se těm, kterým se báseň údajně líbila. Takže i oni jsou "mimo mísu", přistoupili na tuhle hru. Další čtenář jsi ty, která se věnuje věcem "mimo mísu", protože reaguješ na věci "mimo mísu." "Mimo mísu a obraz" se tu potom musím zákonnitě dostat i já, jelikož jsem se usmál nad onou konvenčí myšlenkou, že ODS je nějaký protiklad komunismu nebo naopak. A co s tím vším Jaroslav Seifert? |
30.11.2009 15:33
Montrealer
|
Na Totemu si také musím zvykat na nezájem. Částečně tam uspěly jen příspěvky "Život v kontajneru", "Jak jsem prožíval 17.listopad.1989" a "Půlka dečky". Ostatní bez velkého zájmu propadly. To tam ani nedávám věci typu Denní spotřeba. |
30.11.2009 15:46
Podměsíc
|
Montrealer napsal(a): Na Totemu si také musím zvykat na nezájem. Částečně tam uspěly jen příspěvky "Život v kontajneru", "Jak jsem prožíval 17.listopad.1989" a "Půlka dečky". Ostatní bez velkého zájmu propadly. To tam ani nedávám věci typu Denní spotřeba. Je fakt že tady jsem jen chvilku /de facto/ ale na jiných literárních serverech jsem měl dobrý drive už od začátku. Nu, nic. Doufám že i tady najdu spřízněné lidi. |
30.11.2009 15:50
Podměsíc
|
patafyzik napsal(a): komunistovi z Haló novin se to líbilo - hurá Opravdu se svět dělí podle politických stran? Vážně je "to z druhého břehu" automaticky nekvalitní až odsouzeníhodné? |
30.11.2009 16:50
Montrealer
|
Je hezké, že jsi měl dobrý drive...:o)
Podle mě je to základní odpal v golfu.
Na jiné významy bych se musel podívat do moudrých encyklopedií...:o)
Já se do nich dívám rád, zvykej si. |
30.11.2009 16:52
Podměsíc
|
Konvalina napsal(a): Montrealer: Na Totemu si také musím zvykat na nezájem. Moc často se na Totem nedívám, mám ráda LiTerru, neboť, jak o ní v jedné diskuzi napsala baucis (necituji, jen volně, o čem byla řeč): Jsem na Písmáku, ... a na LiTeře. LiTerra mi připadá taková jako rodinná, lidi, nehádejte se... Výstižné. Občas se stane, že kromě díla jako takového za nickem člověk vidí člověka, proto víc reakcí, víc vášní, víc negací, víc přátelství. Jen té tolerance a pochopení se občas nedostává. No a před pár dny se tu vyskytl názor - už žádnou politiku. Proto nechápu patafyzikův názor, který jsem si neodpustila kritizovat. Já jsem také na Písmáku, SASPI / strašný způsob uveřejňování/, Totemu, Poetovi, mám vlastní komerční www. magazín Feferon.cz ... Snad to není vychloubání, to bych nerad. Vidím že tento server je asi nejvíce osobní a rád se pokusím nějak do zdejší komunity začlenit. |
30.11.2009 16:52
Montrealer
|
Drive může být ledacos:
drive [draɪv] [US]
*
noun
o
projížďka
o
pud
o
podnikavost
o
pohon
o
jízda
o
cesta
o
elán
o
úsilí
o
kampaň
o
akce
o
náhon
o
výpad
o
vozovka
o
sklon
*
verb
o
řídit
o
nutit
o
prorazit
o
hnát
o
unášet
o
zatlačit
o
zahnat
o
vyvrtat
o
mířit
o
vézt
o
jet
o
dovézt
Stačí jen napsat, cos tím myslel. |
30.11.2009 16:54
Podměsíc
|
Montrealer napsal(a): Drive může být ledacos:
drive [draɪv] [US]
*
noun
o
projížďka
o
pud
o
podnikavost
o
pohon
o
jízda
o
cesta
o
elán
o
úsilí
o
kampaň
o
akce
o
náhon
o
výpad
o
vozovka
o
sklon
*
verb
o
řídit
o
nutit
o
prorazit
o
hnát
o
unášet
o
zatlačit
o
zahnat
o
vyvrtat
o
mířit
o
vézt
o
jet
o
dovézt
Stačí jen napsat, cos tím myslel. Myslel jsem "náběh". Dík. Taky nemám rád anglická slova v české mluvě. Toto mi uniklo. |
30.11.2009 17:09
Montrealer
|
Nejlíp taková slova odhalí ten, kdo se nikdy neučil anglicky, což je můj případ...:o)
Díval jsem se na ten feferon.cz
Je to zajímavý server. Je tam i muzika. Pod jakým jménem na něj píšeš? |
30.11.2009 19:11
baucis
|
"Třou se o sebe
Monarchy mění
V slaný déštˇ"
Toto je vydarené. |